خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

بهترین تبلت لنوو

خرید بهترین تبلت لنوو

زمانیکه قصد خرید تبلت را دارید بدون شک برایتان مهم است گزینه ای که انتخاب می کنید ترکیبی عالی از ارزش و عملکرد را دارا باشد. بهترین تبلت لنوو است که شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در ادامه بیشتر درباره نکاتی که باید در زمان خرید تبلت لنوو به آن توجه داشته باشید صحبت کرده ایم.

معرفی برند لنوو

همانطور که می دانید لنوو از جمله برندهای محبوب در بین افرادی است که به دنبال بهترین ها با قیمت مناسب می باشند.

تبلت های لنوو به گونه ای طراحی شده اند که ساده ترین آن ها برای کودکان و پیشرفته ترینشان برای کارهای تجاری قابل استفاده می باشند.

تبلت های ساخت این برند اغلب عملکرد باتری بسیار خوبی را ارائه می‌کنند که مفید بودن آنها را افزایش می‌دهد.

 تبلت لنوو

مشخصات تبلت لنوو

نکات مهم برای خرید بهترین تبلت لنوو

برای اینکه بهترین تبلت لنوو را در اختیار داشته باشید باید هنگام خرید، به اجزای اصلی سخت افزار آن توجه کنید.

فراموش نکنید که این مسئله مهم است که تبلتی را انتخاب کنید که دارای اجزایی باشد که به شما قدرت لازم برای کار (و بازی) را می دهد.

نکاتی که باید در این مورد به آن هاتوجه داشته باشید به شرح زیر می باشند که به اختصار درباره هر یک از آن ها توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

  • اندازه صفحه نمایش
  • وضوح صفحه
  • سیستم عامل
  • امکانات
  • CPU
  • رم
  • ذخیره سازی هارد دیسک
  • دوربین
  • قیمت

اندازه صفحه نمایش

برای اکثر کاربران تبلت، اندازه صفحه‌نمایش مهم‌ترین مسئله است. تبلت های طراحی شده شرکت لنوو با صفحه نمایش کوچکتر، مانند هفت یا هشت اینچ به راحتی قابل حمل می باشند.

تبلت های بزرگتر که دارای صفحه نمایش 10 اینچی هستند بیشتر برای تماشای فیلم استفاده می شوند که وزن بیشتری هم نسبت به تبلت های کوچکتر دارند.

وضوح صفحه

رزولوشن اندازه گیری تعداد پیکسل هایی است که صفحه نمایش می تواند نمایش دهد.

لنوو برایش معمول نیست که رزولوشن فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) داشته باشد.

اما این بدان معنا نمی باشد که از وضوح صفحه مناسبی برخوردار نیست. اغلب تبلت های لنوو از کیفیت صفحه خوبی در 1280 در 800 پیکسل برخوردار می باشند.

سیستم عامل

نیاز است بدانید که توجه به سیستم عامل تنها مختص لپ تاپ استوک، آکبند و یا رایانه های بزرگ شخصی نمی باشد بلکه برای انتخاب بهترین تبلت لنوو هم باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید.

بسیاری از شما دوستان عزیز می توانید بین ویندوز یا اندورید  به عنوان بهترین سیستم عامل ها یکی را برای تبلت خود انتخاب کنید.

اما بد نیست بدانید که اکثر تبلت هایی که شما برای مصارف خانگی از آن ها استفاده می کنید دارای سیستم عامل اندروید می باشند اما با نام تجاری Yoga.

بهترین تبلت لنوو

بررسی تبلت لنوو

امکانات بهترین تبلت لنوو

 تبلت های لنوو دارای اجزای کمی هستند که به شما این امکان را می دهد که سرعت پردازش و قدرت مورد نظر خود را دریافت کنید.

CPU

بهترین تبلت لنوو از یک CPU یا واحد پردازش مرکزی اجرا می شود. cpu تراشه ای است که تمام دستورالعمل ها و داده های نرم افزاری مورد استفاده در تبلت را پردازش می کند.

 رم

RAM فضای ذخیره سازی موقت تبلت است که داده هایی را که در حال حاضر توسط CPU استفاده می شود نگه می دارد.

رمی که برای تبلت های لنوو طراحی شده اند این قابلیت را دارند نرم‌افزارها و برنامه‌های پیشرفته‌تر را با کارایی بیشتری اجرا کنند.

ذخیره سازی هارد دیسک بهترین تبلت لنوو

فضای ذخیره سازی در هارد دیسک تبلت معمولاً از فناوری SSD استفاده می کند. تبلت‌های لنوو معمولاً فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارنداغلب ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت می باشند.

 دوربین 

دوربین تعبیه شده برای تبلت های لنوو در قاب تبلت مانند دوربین گوشی های هوشمند کار می کند و به شما امکان می دهد فیلم یا عکس بگیرید.

بهترین هارد دیسک برای تبلت لنوو

ذخیره سازی هارد دیسک تبلت لنوو

در نهایت اینکه 

درست است که خرید تبلت کار خیلی آسان و راحتی نمی باشد اما می توانید با توجه کردن به نکاتی که در یک انتخاب درست به شما کمک می کنند بهترین انتخاب را داشته باشید.

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله با اشاره کردن به نکات مهم برای خرید بهترین تبلت لنوو کمی کار شما عزیزان را برای انتخاب و خرید آسان کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به بهترین تبلت لنوو

آیا آیپدهای لنوو خوب هستند؟Lenovo Tab 4, 8 یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه با باتری بادوام و عملکرد مناسب برای استفاده متوسط ​​چند رسانه ای است.
آیا تبلت های لنوو برای پخش ویدیو خوب هستند؟ زمانی که اتصال وای فای سریع دارید، می توانید ویدیو را به صفحه تبلت پخش کنید. وضوح صفحه نمایش تبلت در لذت بردن شما از ویدیو نیز مهم است.

آیا پاک کردن لکه ها و اثر انگشت روی صفحه تبلت لنوو آسان است؟با استفاده از یک پارچه میکروفیبر خشک یا کمی مرطوب، صفحه تبلت را درست مانند صفحه نمایش گوشی هوشمند تمیز می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *