خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

خرید لوازم جانبی لپ تاپ استوک

لوازم جانبی لپ تاپ استوک

همه ما برای اینکه بتوانیم از لپ تاپ های خود بخوبی استفاده کنیم و سال های طولانی آن ها را داشته باشیم نیاز داریم که برای خرید لوازم جانبی آن ها نیز دقت کنیم.

زمانیکه اقدم به خرید لپ تاپ استوک می کنیم نیز باید به دنبال خرید لوازم جانبی لپ تاپ استوک باشیم. در خاطر داشته باشید که نیازی نیست شما حتما یک مهندس یا یک گیمیر باشید تا بهترین لوازم جانبی را برای لپ تاپ خود احتیاج داشته باشید. لوازم جانبی لپ تاپ در حقیقت برای محافظت و استفاده بیشتر از دستگاه مورد نیاز می باشند.

لیست لوازم جانبی لپ تاپ استوک

  • کیف لپ تاپ
  • کابل
  • تاچ پدشارژر
  • هارد اکسترنال
  • هدفون های بی سیم بلوتوث دار
  • تشک خنک کننده لپ تاپ
  • محافظ صفحه کیبورد
خرید لوازم جانبی لپ تاپ

لوازم جانبی لپ تاپ

کبف لپ تاپ

اولین وسیله جانبی که برای نگهداری بهتر از لپ تاپ نیاز است داشته باشید کیف لپ تاپ می باشد. کیف لپ تاپ کمک می کند تا لپ تاپ شما دچار آسیب دیگی و ضربه های ناگهانی نشود. برای خرید کیف لپ تاپ باید توجه داشته باشید که سایز آن با لپ تاپ شما هماهنگی داشته باشد و از یک جنس با کیفیت مرغوبی تهیه شده باشد. کیف های موجود در بازار که مخصوص لپ تاپ هستند در سایزها و انواع مختلف بسیاری می باشند که مناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند.

کابل

کابل ها و دانگل ها گزینه بعدی هستند که نیاز است برای لپ تاپ خود آن ها را تهیه کنید. از آنجایی که حمل کردن کابل ها و دانگل های مخصوص لپ تاپ کار سخت و دشواری است و به راحتی قابل شکستن می باشند ما در سایت خرید لند به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خرید کابل و دانگل خوب و مناسب می باشید آن دسته از کابل هایی را انتخاب کنید که دارای ضمنت نامه پس از فروش می باشند.

تاچ پد

بهترین تاچ پدی که می توانید در زمان خرید لپ تاپ استوک خود انتخاب کنید. تاچ پدی است که تحت فشار و حساس به لمس بوده و بیش از 20000 سنسور با 32000 سطح حساسیت به لمس دارد. شاید برایتان جالب باشد که این نوع تاپ پدها می توانند تا 16 مقطه لمسی را به طور همزمان ثبت کرده و پوشش های سفارشی برای برنامه های خاص می باشند.

شارژر

در صورتیکه لپ تاپ استوکی که به تازگی خریداری کرده اید از طریق کابل های usb شارژ می شوند شما می توانید در زمان خرید لوازم جانبی لپ تاپ استوک از شارژرهای دیواری استفاده کنید که یک جایگزین مناسب برای سایر شارژر های لپ تاپ می باشند.

این شارژرها داری 4 پورت استاندارد  usb می باشند. یک پورت 29 وات شارژ سریع USB-C و یک فناوری داخلی PowerIQ است که سریعترین سرعت شارژ دستگاه شما را تشخیص می دهد. برای داشتن کابل USB-C اضافی، کابل USB-C به USB-C Native Union را بررسی کنید.

خرید خنک کننده لپ تاپ

خنک کننده لپ تاپ

هارد اکسترنال

این هارد قابل حمل و نقل بوده و مجهز به usb می باشد. هارد اکسترنال در 4 درایو و در چهاز اندازه 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 4 ترابایت و 5 ترابایت ارائه می شود.

هدفون های بی سیم بلوتوث دار

 یکی دیگر از لوازم های جانبی که اکثریت در زمان خرید لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ به سراغ این گزینه نیز می روند هدفون های بی سیم بلوتوث دار می باشد. این هدفون ها دارای دوام باتری 20 ساعته می باشند و این قابلیت را دراختیار شما قرار می دهند تا میزان صدا را کم و زیاد کرده و یا به طور کلی صدا را قطع کنید. این هدفون ها برای افرادی مناسب است که عادت دارند در زمان کار کردن به موسیقی نیز گوش دهند خوبی این هدفون ها این است که تماس مستفیم با پَرده گوش نداشته  و بلندگوهای آن قابلیت انعطاف پذیری دارند و می توانید آن ها را روی شانه خود نیز قرار دهید.

تشک خنک کننده لپ تاپ

قطعا شما هم در حین کار کردن با لپ تاپ خود متوجه داغ شدن آن شده اید. در چنین مواقعی کاری که انجام می دهید چیست؟ اکثر افراد اطلاعات خود را ذخیره کرده و برای چند ساعت لپ تاپ خود را خاموش می کنند تا مجدد خنک شده و بتوانند از آن استفاده کنند.

 آیا خاموش کردن لپ تاپ تنها کاری است که می توان برای خنک کردن لپ تاپ انجام داد؟ خب باید بگوییم که در زمان خرید لوازم جانبی لپ تاپ استوک و آکبند می توانید به سراغ یک گزین مناسب برای خنک نگهداشتن لپ تاپ خود بروید و آن هم خرید تشک خنک کننده لپ تپ می باشد. حصیر ارگونومیک و سبک وزن که در برابر گرما از لپ تاپ شما محفظت می کند.

محافظ صفحه کیبورد

اغلب ما عادت کرده ایم که با کاورهای مخصوصی صفحه کلید لپ تاپ و کامپیوترهای خود را مثلا محفوظ نگه داریم. خب متاسفانه این کاور کردن کاری بس بیهوده می باشد و مانع از ورود گرد و غبار به صفحه کلید نمی شوند بهترین گزینه به جای این کاورها استفاده از محاغظ صفحه کلید می باشد که دارای ضخامت 12میلی متر می باشد. محافظ صفحه  کیبورد شفاف بوده و برای اکثریت لپ تاپ ها مناسب می باشد.

ویژگی محافظ صفحه کیبورد

محافظ صفحه کیبورد

جمع بندی

در این مطلب به شما چند گزینه مهم از لوازم جانبی که نیاز است برای لپ تاپ خود تهیه کنید را معرفی کردیم. در صورتیکه هر گونه سوالی در زمینه خرید لوازم جانبی لپ تاپ استوک برایتان پیش آمد می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

[accordion title=”سوالات مربوط به خرید لوازم جانبی لپ تاپ استوک”] [accordion-item title=”آیا لپ تاپ ها به محافظ صفحه نیاز دارند؟”] در واقع محافظ صفحه نمایش برای لپ تاپ ها لازم است. یکی از دلایل اصلی محافظت از نمایشگر در برابر لکه ها ، خراش ها و نشانه های صفحه کلید پس از بسته شدن است.[/accordion-item] [accordion-item title=”مهمترین قسمت لپ تاپ چیست؟”]پردازنده از مهمترین قسمتهای لپ تاپ است زیرا به کامپیوتر امکان عملکرد می دهد. این می تواند کدهای ذخیره شده در حافظه کامپیوتر را بخواند و به سایر قسمت ها بگوید آنچه را که کد بیان می کند انجام دهند.[/accordion-item] [accordion-item title=”آیا قرار دادن برچسب روی لپ تاپ اشکالی ندارد؟”] قرار دادن برچسب در پشت لپ تاپ بی خطر است. اما در حالی که آنها را قرار داده اید ، مطمئن شوید که آنها را به آرامی و سخت محکم می کنید.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *