خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

شما دوستان عزیز که با بودجه کمی که در اختیار دارید به دنبال خرید لپ تاپ استوک یا دوست دوم می باشید آیا در این زمینه اطلاعات کافی در اختیار دارید؟ ما امروز می خواهیم با راهنمای خرید لپ تاپ استوک به شما کمک کنیم تا با دید بازتر و اطلاعات عمومی کامل تری برای خرید لپ تاپ مورد نیاز خود اقدام کنید.

پیشنهاد می کنم که تا انتهای این مقاله با خرید لند همراه باشید تا با اطلاعاتی که بدست می آورید بتوانید یک لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب استوک خریداری کنید.

طرفداران لپ تاپ استوک

خیلی از افراد علاقه مند به خرید لپ تاپ نو هستند ولی با دیدن شرایطی که جامعه امروزی با آن مواجه است نظر خود را تغییر می دهند.

نابه سامانی های موجود در دنیای اقتصاد، تورم بی سابقه، عدم موجودی کافی انبارها از محصولات جدید، تحریم و … همه با هم سبب شده بازار با یک مشکل جدی رو به رو شود.

بالا رفتن چشم گیر قیمت محصولات از پیامدهای اولیه چنین بازار آشفته ای است.

در این میان بازار محصولات دست دوم به خصوص انواع لپ تاپ استوک شرایطش کمی فرق می کند. به عقیده این افراد خرید لپ تاپ دست دوم با کیفیت بالا بهتر از خرید لپ تاپ نو با کیفیت پایین تر است.

قیمت لپ تاپ دست دوم

قیمت لپ تاپ دست دوم با کیفیتی که در سال های گذشته تولید شده و در آن زمان بین سایر لپ تاپ ها پرچمش بالا بوده، بسیار پایین تر از محصولات رده پایین فعلی است.

در صورت وجود سخت افزار با قدرت پردازش یکسان، لپ تاپ استوک رده بالا عمر و دوام بیشتری نسبت به برخی لپ تاپ های نو دارند.

دلیل آن هم کیفیت بالای ساخت آن ها و دقت زیادی که در مونتاژ قطعات آن به کار رفته، می باشد.

به عنوان مثال: لپ تاپ های اپل که به سرعت در حال رشد در بازار لپ تاپ هستند، کیفیت بالایی که در تولید آن ها به کار رفته، عمر آن را طولانی کرده و چنان چه توان پردازشی آن قابلیت پاسخگویی به نیازهای متفاوت کاربران را در طول زمان داشته باشد، تا مدت ها (حتی ده سال) کارایی بسیار خوبی دارد.

قیمت لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

خرید Laptop Stoke

عموم مردم بر این باورند که خرید لپ تاپ استوک کاری اشتباه و دارای ریسک بالایی است.

آن ها عقیده دارند اگر صاحب قبلی لپ تاپ از عملکرد و کیفیت لپ تاپ خود راضی بود، در این اوضاع گرانی و تورم بیش از حد قیمت ها و ارز حاضر نمی شد لپ تاپ خود را از دست بدهد.

در ابتدا باید گفت لپ تاپ استوک چیست؟ لپ تاپ استوک لزوما لپ تاپ از کار افتاده و بی کیفیت نیست، بلکه در واقع به لپ تاپ هایی که در انبار به صورت ذخیره وجود دارند، لپ تاپ استوک یا دست دوم می گویند.

در کشورهای اروپایی مشتریان فروشگاه های بزرگ می توانند به دلایل مختلفی که مجاز است، کالای خریداری شده را به فروشگاه پس دهند.

این کالاها پس از درجه بندی کیفی به انبار منتقل می شوند. منتها چون هزینه نگهداری آن ها برای فروشگاه به مراتب بیشتر است، آن ها را با قیمتی پایین تر به عنوان لپ تاپ استوک اروپایی روانه بازارها به خصوص بازار کشورهای دیگر می کنند.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک از قبیل چک کردن صفحه نمایش، عمر باتری، پورت ها و اتصالات، رم و حافظه، سرعت پردازنده و … مقاله های مختلفی در صفحه اصلی سایت خریدلند وجود دارند که به طور مفصل به آن ها اشاره شده است.

در این مقاله می خواهیم به بیان نکاتی که افراد گوناگون در طی تجربه هایی که در راستای خرید لپ تاپ استوک به عنوان راهنمای خرید لپ تاپ استوک به دست آورده اند، بپردازیم.

  1. امکان تعویض در کمتر از 48 ساعت
  2. استفاده از درایورها
  3. مشخصات فنی بالا
  4. گرافیک قوی
  5. تست قطعات کامپیوتری
  6. تست سلامت مادر بورد
  7. خریداری از شخص مطمئن
نحوه تست قطعات کامپیوتری

تست قطعات کامپیوتری

  • امکان تعویض در کمتر از 48 ساعت

برای خرید لپ تاپ استوک حتما از جایی که لپ تاپ را می خرید مطمئن شوید به شما این فرصت را می دهد که در صورت وجود هر گونه اشکالی در لپ تاپ، بتوانید ظرف مدت 24 تا 48 ساعت پس از خرید آن را تعویض کنید یا پس دهید.

  • استفاده از درایورها

بلافاصله پس از خرید لپ تاپ دست دوم شروع به استفاده از درایورهای مختلف آن بکنید تا اگر مشکل خاصی داشت سریع مشخص شود.

  • مشخصات فنی بالا

سعی کنید لپ تاپی انتخاب کنید که مشخصات فنی بالایی داشته باشد.

با توجه به اینکه عمر قطعات سخت افزاری خیلی زیاد نیست، مثلا در حدود 4 سال، لپ تاپی که به لحاظ فنی در رده بالایی قرار داشته باشد،

بیشتر کار می کند و حتی در همان مدت کمی که از عمر قطعات سخت افزاریش باقی مانده، بهترین عملکرد را دارد.

  • گرافیک قوی

لپ تاپ استوک دارای کارت گرافیک بالا برایتان در اولویت باشد. گرافیک لپ تاپ مخصوص cpu و یا آن بورد نباشد.  

گرافیک خوب مدنظر برای لپ تاپ ترجیحا 128 بیت به بالا است.

بهترین مادربرد برای لپ تاپ

تست سلامت مادر بورد

  • تست قطعات کامپیوتری

برای تست سالم بودن قطعات سخت افزاری کامپیوتری بهتر است از نرم افزارهایی aida64 و یا  burn in test استفاده کنید تا در صورت نیم سوز بودن قطعات آن، زودتر اقدام کنید.

  • تست سلامت هارد دیسک

در هنگام خرید لپ تاپ استوک حتما از هارد دیسک آن تست سلامت بگیرید تا بد سکتور نباشد.

  • تست سلامت مادر بورد

مهم ترين بخش يک لپ تاپ چيت گرافيك و مادربرد آن است و از آنجا که قابل تعویض نیست، بسیار محتمل است که آسیب دیده باشد.  

  • خریداری از شخص مطمئن

اگر بدون هیچ پیش زمینه ذهنی قصد خرید از یک مرکز فروش لپ تاپ دست دوم را دارید، خیلی احتیاط کنید و حتی الامکان سعی کنید از افراد مطمئن، لپ تاپ استوک بخرید.

لپ تاپ استوک

خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده

در نهایت اینکه 

در آخر باید گفت ارجحیت مارک های خوب و لپ تاپ های با کیفیت در این است که به احتمال زیاد این لپ تاپ ها قبلا در دست کسانی بوده که استطاعت و توان مالی خوبی داشتند، و علت استفاده نکردن و فروختن آن لپ تاپ به دلیل خرابی نبوده و فقط به دنبال ارتقای مدل لپ تاپ خود بوده اند.

خرید لپ تاپ استوک خیلی به صرفه تر از خرید لپ تاپ های نو است در صورتی که هنگام خرید به راهنمای خرید لپ تاپ استوک عمل کنید.

اگر به دنیال لپ تاپ استوک با کیفیت و بدون حاشیه می باشید، خرید لند برای شما نمونه های خوب و قابل اعتمادی را پیشنهاد می کند. شما عزیزان می توانید از طریق سایت kharidland.com با ما، در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به راهنمای خرید لپ تاپ استوک

[accordion title=””][accordion-item title=”چطور عمر باتری یک لپ تاپ را تست کنیم؟”]برای تست باتری لپ تاپ بعد از اینکه شارژ باتری به ۱۰۰% رسید دو کلیپ را همزمان اجرا کنید و به نحوه روند کم شدن باتری توجه کنید. اگر به آرامی و به صورت پله ای کم شود نشانه خوبی است. اما اگر به صورت تصاعدی کم شد اصلا نشانه خوبی نیست.
[/accordion-item][accordion-item title=”چه تضمینی در صورت وجود ایراد در لپ تاپی که از شما گرفتیم دارد؟”]پس خرید از خرید لند شرکت 14 روز ضمانت تست و برگشت پول می دهد.
[/accordion-item][accordion-item title=”آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟”]خریدلند در کمترین زمان ممکن محصولات خود را به تمام نقاط کشور ارسال می کند.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *