خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ

چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ

یکی از مواردی که در تمامی لپ تاپ ها شاهد بوده اید چشمک زدن چراغ پاور آن ها می باشد. فرقی ندارد که لپ تاپ شما از چه برندی می باشد اصلا آکبند است یا یک لپ تاپ استوک دارید. شاید این مسئله برای بسیاری از کاربرها جای سوال باشد که اصلا علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ چه چیز می باشد؟! آیا این مسئله می توان نشان از مشکل دار بودن لپ تاپ باشد یا خیر؟!

در ادامه با روش هایی که به رفع این مسئله یعنی چشمک زدن چراغ پاور Laptop به شما کمک می کند اشاره ای کرده ایم.

چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ

قبل از اینکه بخواهیم به علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ بپردازیم می خواهیم با شما کاربران عزیز درباره اینکه اصلا چراغ پاور چیست کمی صحبت کنیم.

همه ما بخوبی این موضوع را می دانیم که مهم ترین ویژگی لپ تاپ این است که به راحتی می توان همه جا آن را همراه خود داشته باشیم.

اما این قابلیت وابسته به استفاده صحیح از باتری لپ تاپ دارد. در داخل باتری های لپ تاپ تراشه های کوچکی قرار دارد که با لپ تاپ ارتباط برقرار کرده و وضعیت کلی خود را به همراه سطح شارژ، اتصال شارژر و اطلاعات دیگر را به لپ تاپ اطلاع می دهد.

اطلاعاتی که لپ تاپ از این تراشه ها دریافت می کند تحلیل خواهد شد و نتیحه آن در آیکون باتری و با استفاده از چراغ پاور اطلاع داده می شود.

بنابراین هنگامی که چراغ پاور Laptop شروع به چشمک زدن می کند دارد به شما کاربرها اطلاعاتی درباره باتری لپ تاپ می دهد.

چنانچه سطح شارژ باتری لپ تاپ بالا باشد اما پاور همچنان در حال چشمک زدن باشد نشان از این است که باتری سیستم دچار مشکل می باشد و یا اینکه شارژر آن مشکل دارد.

رفع مشکل چشمک زدن چراغ پاور Laptop

چشمک زدن چراغ پاور Laptop

رفع مشکل چشمک زدن چراغ پاور Laptop

اصلا جای نگرانی نیست و نباید چشمک زدن چراغ پاور Laptop شما را دست پاچه کند و با خودتان فکر کنید که دیگر لپ تاپ قابل استفاده نمی باشد. مشکل چشمک زدن چراغ پاور به راحتی قابل رفع شدن می باشد.

  1. اولین کاری که باید انجام دهید خاموش کردن سیستم می باشد و جدا کردن آن از آداپتور.
  2. بعد از این کار باتری لپ تاپ را از سیستم جدا کنید و کلید پاور را برای 30 ثانیه نگه دارید.
  3. وقتی این زمان را سپری کردید مجدد باتری را در درون لپ تاپ قرار دهید و آن را روشن کنید.

نکته مهم این است، چنانچه کارهایی که در متن بالا به آن ها اشاره کرده ایم را انجام دادید اما مجدد کلید پاور چشمک می زد نیاز است که کارهایی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم را به دقت و با حوصله انجام دهید.

شارژر لپ تاپ را بررسی کنید

در متن بالا به این مسئله اشاره کردیم که در صورت چشمک زدن چراغ پاور سیستم خود باید چه کارهایی را انجام دهید تا مشکل برطرف شود.

اما در صورتیکه راه حل های عنوان شده در متن بالا جوابگو نبودند باید چه کار کنید؟!

کاری که باید انجام دهید تا مشکل چشمک زدن چراغ پاور سیستم خود را برطرف کنید این است که شارژر لپ تاپ را بخوبی بررسی کنید.

زمانیکه شارژر دیگری را به سیستم خود متصل می کنید ممکن است که چشمک زدن چراغ پاور متوقف شود که این مسئله به وضوح نشان می دهد مشکل از آداپتور سیستن شما می باشد و نیاز است که حتما آن را تعویض کنید.

شارژر لپ تاپ را بررسی کنید

چک کردن شارژر لپ تاپ

باتری لپ تاپ را تعویض کنید

مسئله مهم بعدی که به شما خواهد گفت علت چشمک زدن چراغ پاور Laptop چه چیز می باشد عوض کردن باتری لپ تاپ است.

اگر مرحله قبلی یعنی بررسی شارژر لپ تاپ را انجام دادی و متوجه شدید که هیچ مشکلی ندارد نیاز است که از سالم بودن باتری لپ تاپ نیز اطمینان بدست آورید.

شاید بارها شده بوده که لپ تاپ شما خیلی زود شارژ تمام می کرده است و چراغ پاور هم چشمک نمی زده است و شما اصلا به این مسئله دقت نکرده بوده اید.

اگر لپ تاپ در مدت زمان کوتاهی که از آن استفاده می کنید شارژ تمام میکند نشان از عمر کوتاه باتری می باشد و خبر می دهد که باتری لپ تاپ روزهای آخر عمر خود را دارد سپری می کند و دلیل چشمک زدن چراغ پاور هم همین مسئله می باشد.

بنابراین در این شرایط بهترین کار تعویض کلی باتری لپ تاپ و جایگزین کردن باتری جدید می باشد.

باتری لپ تاپ را تعویض کنید

تعویض باتری لپ تاپ

در نهایت اینکه 

تیم خرید لند سعی کرده است که با ارئه این مقاله به شما دوستان و همراهان عزیز کمک کند تا بتوانید به راحتی به علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ خود پی برده و برای رفع این مشکل بهترین و مناسب ترین اقدامات را انجام دهید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند.

سوالات مربوط به علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ

چشمک زدن سریع چراغ شارژ لپ تاپ به چه معناست؟چشمک زدن سریع نشان دهنده اتصال ضعیف بین باتری و شارژر یا مشکل در بسته باتری است. باتری را مجدد شارژ کنید. اگر چشمک زدن ادامه داشت، ممکن است باتری نیاز به تعویض داشته باشد.

چرا لپ تاپ شارژ نمی شود؟مشکلات شارژ اغلب نتیجه آداپتورهای برق معیوب، پریزهای برق که کار نمی کنند یا باتری بد است. اگر همه چیز با سخت افزار درست است، معمولاً می توانید با به روز رسانی تنظیمات مدیریت برق یا باتری لپ تاپ خود، مشکلات مربوط به برق را برطرف کنید.
چطور مشکل چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ را برطرف کنیم؟باتری را خارج کرده و آداپتور برق متناوب یا کابل برق را از لپ تاپ جدا کنید. دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید و سپس دکمه را رها کنید. آداپتور برق متناوب یا کابل برق را دوباره وصل کنید، باتری را دوباره وارد کنید و سیستم را روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *