خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس

روش های فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس

بیشتر کاربرانی که استفاده روزمره آن ها از لپ تاپ بسیار زیاد می باشند برای آسانتر شدن روال کاری خود ترجیح می دهند که از لپ تاپ هایی استفاده کنند که دارای دوربین می باشند. خب، لپ تاپ استوک و آکبند زیادی در بازار موجود هستند که دارای این ویژگی می باشند اما مسئله اصلی نحوه فعال کردن دوربین لپ تاپ است. به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله برایتان بگوییم که فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس که یکی از پر طرفدارترین برندهای تولید کننده لپ تاپ می باشد به چه صورت است.

آموزش فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس

قبل از آنکه بخواهیم به این مسئله اشاره کنیم که فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس به چه صورت می باشد باید برایتان بگوییم که بسته به نوع ویندوز سیستم شما این روند فعال سازی متفاوت می باشد.

در ادامه بیشتر برایتان توضیح داده ایم که برای ویندوزهای 8، 10 و 7 چطور می توانید دوربین لپ تاپ ایسوس را فعال کنید.

بیشتر لپ تاپ ها دارای یک دوربین کوچک هستند که در بخش بالایی نمایشگر آن ها وجود دارد که شما آن را با نام وب کم می شناسید.

از این دوربین ها می توان برای چت کردن و برقراری تماس های تصویری استفاده کرد که می تواند به شما کمک زیادی هم کند تا بهتر و راحتر بتوانید با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.

دارا بودن این دوربین روی لپ تاپ کمک میکند تا شما در کنفرانس ها و جلساتی که احساس می کنید نیاز به ارتباط تصویری دارید استفاده کنید و به راحتی بتوانید در آن جلسات حضور داشته باشید و یا آن جلسات را برگزار کنید.

آنچه که برای اغلب شما عزیزان سوال برانگیز می باشد نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ است.

خب، این مسئله چندان هم سخت و دشوار نیست. ما، در ادامه این مقاله برایتان عنوان کرده ایم که چطور می توانید وب کم لپ تاپ خود را فعال کنید.

آموزش فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس در ویندوز 8 و 10

فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس در ویندوز 8 و 10

فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس در ویندوز 8 و 10

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس برای ویندوز های مختلف متفاوت می باشد.

به همین خاطر در این بخش می خواهیم برایتان بگوییم که اگر سیستم عامل شما ویندوز 8 یا 10 می باشد چطور می توانید دوربین آن را فعال کنید.

انجام اینکار به دو روش کاملا ساده امکانپذیر می باشد.

  • اولین روش که ساده هم هست این است که وارد منو استارت شوید و آیکون دوربین را پیدا کنید.
  • بعد از پیدا کردن آیکون دوربین برای شما پنجره ای باز می شود که دارای دو گزینه است که یکی از آن ها علامت دوربین فیلمبرداری دارد و یکی دوربین عکاسی. شما با کلیک کردن روی هر یک از این دو گزینه می توانید دوربین مورد نظرتان را فعال کنید.

اما برای روش دوم سیستم عامل ویندوز 8 و 10 باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. به منوی start بروید.
  2. گزینه control panel را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.
  3. گزینه ی Hardware and Sound را در کنترل پنل انتخاب کنید.
  4. گزینه ی Device Manager را پیدا کنید و وارد آن شوید.
  5. روی Imaging Devices دابل کلیک کنید.
  6. در لیستی که باز می شود، می توانید وب کم لپ تاپ خود را پیدا کنید.

فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس در ویندوز 7 و 8

اما اگر دارای سیستم عامل ویندوز 7 و یا 8 می باشد می بایست برای فعال کردن دوربین لپ تاپ خود مراحل زیر را به درستی و با دقت پشت سر بگذارید.

  • به منوی استارت ویندوز رفته و عبارت Webcam را در بخش جستجو وارد کنید.
  • در فهرستی که باز می شود، گزینه camera یا webcam را پیدا کنید.
  • در صورت عدم وجود این گزینه، با نمایندگی لپ تاپ ایسوس تماس گرفته و یا کنترل پنل را باز کنید.
  • زمانی که وارد کنترل پنل شدید، روی Hardware and Sound کلیک کنید.
  • گزینه Device Manager را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  • در ادامه مراحل فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس، روی Imaging Devices دابل کلیک کنید.
مراحل  فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس در ویندوز 7 و 8

فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس در ویندوز 7 و 8

غیرفعال کردن وبکم لپ تاپ 

تا به اینجای کار متوجه شدید که برای فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس با ویندوز 7، 8 و 10 باید چه کار کنید.

خب، خیلی از شما کاربران هم هستید که دوست ندارید وب کم سیستم شما فعال باشد و به دنبال راهی برای غیر فعال کردن آن روی سیستم ویندوز می باشید.

این مسئله هم بسیار ساده و آسان می باشد و اصلا جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. برای غیرفعال کردن دوربین لپ تاپ تنها باید  از طریق هر کدام از روش هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، پنجره دیوایس منیجر را باز کنید و از طریق همان مسیر قبلی گزینه Imaging devices را انتخاب و زیر منوی آن را باز کنید.

سپس بر روی گزینه‌ای که در زیر منوی آن قرار دارد کلیک راست کرده و گزینه Disable را انتخاب کنید. به راحتی و با انتخاب این گزینه می توانید وب کم لپ تاپ را غیرفعال کنید.

فعال کردن وبکم لپ تاپ 

غیرفعال کردن وبکم لپ تاپ

در نهایت اینکه

امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم شما کاربران عزیز را برای درک این مسئله که فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس به چه صورت می باشد راهنمایی کنیم و اطلاعاتی که در اختیارتان قرارداده ایم موثر واقع شده باشد.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاع بیشتر درباره فعال کردن دوربین لپ تاپ با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسوس

چرا دوربین روی لپ تاپ ایسوس نمی کند؟

لپ تاپ خود را مجدداً راه اندازی کنید و درایور دوربین باید به طور خودکار مجدداً نصب شود. اگر دوربین هنوز کار نمی کند، سعی کنید با فشار دادن همزمان کلیدهای Fn و F10 دوباره آن را فعال کنید.

از کجا بفهمیم دوربین لپ تاپ روشن است؟برای اینکه بفهمید دوربین یا وبکم لپ تاپ شما روشن یا فعال است، می‌توانید سری به دیوایس منیجر سیستم خود بزنید. برای انجام این کار می‌توانید در سرچ منوی استارت ویندوز، Device Manager را جستجو کنید تا باز شود.

چطور می توان از سایت های آنلاین برای فعال کردن وب کم لپ تاپ ایسوس استفاده کرد؟معمولا پس از باز کردن سایت، گزینه ای با مفهوم باز کردن دوربین وجود دارد که اگر آن را بزنید، سیستم برای استفاده از وبکم از شما اجازه می گیرد. در صورت تایید، می توانید از دوربین لپ تاپ ایسوس خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *