خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک اروپایی

انواع لپ تاپ استوک اروپایی

 لپ تاپ یکی از کالا های مورد نیاز امروزه همه ما است و هر کدام از ما در هر جایگاهی که باشیم معمولا برای انجام برخی کارها به لپ تاپ نیاز خواهیم داشت. اما با افزایش سرسام آور قیمت کالا های خارجی ممکن است از خرید این کالا منصرف شده باشیم و یا به دنبال کالایی جایگزین برای لپ تاپ باشیم، کالایی مانند نوت بوک ها. اما باید توجه داشته باشید کارایی که لپ تاپ ها دارند به هیچ عنوان نوت بوک و تبلت ها ندارند. یکی از راه هایی که می توانید با هزینه اندک لپ تاپ مورد نیاز خود را تهیه کنید، خرید نوع استوک این کالا است. برای بررسی بیشتر این موضوع تا پایان مقاله لپ تاپ استوک اروپایی همراه ما باشید. در این مقاله می خواهیم انواع لپ تاپ استوک اروپایی را مورد بررسی قرار دهیم.

راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم

شما دوست عزیزی که قصد خرید لپ تاپ با عملکرد و کارایی بالایی را داری بدون شک باید دستگاهی که از قدرت مناسبی برخوردار می باشد را انتخاب و خریداری کنید که از نظر قیمت و هزینه نیز کمی از آن دسته لپ تاپ هایی که قدرت پایین تری دارند گرانتر می باشد.

بنابراین گزینه ای که مناسب با بودجه شما می باشد خرید لپ تاپ های دست دوم و استوک می باشد.

شاید شما هم همچون برخی از دوستان اعتقادی به خرید و استفاده از محصولات دست دوم نداشته باشید که این طرز فکر کاملا اشتباه است.

دست دوم و استوک بودن به معنای این نیست که دستگاه مشکلی دارد و یا اینکه خراب است بلکه با خرید لپ تاپ استوک از هر نوع که در نظر دارید چه استوک اروپایی و چه استوک برندهای مختلف همچون لنوو متناسب با هزینه ای که می کنید می توانید بهترین آن ها را در اختیار داشته باشید.

فقط کافی است قبل از هر گونه اقدام به خریدی نکات مهم در زمینه خرید لپ تاپ های دست دوم و استوک را خوب به خاطر داشته باشید.

لپ تاپ استوک یکی از کالا هایی است که به تازگی بازار خاصی برای خود در ایران باز کرده اند و طرفداران بسیاری دارد. یکی از دلایل این محبوبیت قیمت مناسب این کالا است.

چرا که قیمت لپ تاپ استوک معمولا 1/3 قیمت لپ تاپ آکبند است و به این ترتیب شما می توانید با صرف هزینه ای کم یکی از انواع با کیفیت لپ تاپ را خریداری کنید.

چرا لپ تاپ استوک بخرم؟

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک اروپایی چیست؟

همانطور که میدانید لپ تاپ استوک به کالایی گفته میشود که قبلا توسط مشتری به کارخانه مرجوع شده است و ممکن است ایرادی جزئی داشته باشد.

همچنین مدل های قدیمی تر لپ تاپ ها که دیگر در کشور های اروپایی خریدار ندارند نوع دیگری از لپ تاپ های استوک هستند.

شاید جالب باشد بدانید کمپانی برای هر کشور و هر منطقه نوع خاصی از محصولات را تولید میکنند و به عبارتی به سفارش آن کشور تولید محصول میکنند.

معمولا لپ تاپ هایی که به سفارش کشور های اروپایی تولید میشوند از کیفیت خوبی بر خوردار هستند و قطعات و لوازم جانبی آنها اصل است و از با کیفیت ترین محصولات است.

حال تصور کنید خریداری به علت مشکلات و ایرادات جزئی یکی از این لپ تاپ های اروپایی را به شرکت و کمپانی مرجوع کند. به نظر شما این محصول ارزش خریدن ندارد؟

خرید لپ تاپ استوک اروپایی

همانطور که گفتیم لپ تاپ هایی که به سفارش کشور های اروپایی تولید میشوند از کیفیت خوبی بر خوردار هستند و اگر توسط خریدار مرجوع شوند، توسط کمپانی سازنده در انبار نگه داشته میشوند و این کالا ها را با قیمت کمتری به خریداران جدید میفروشند.

افراد یا کمپانی هایی از مناطق آسیایی معمولا این لپ تاپ ها را به صورت عمده از شرکت های اروپایی میخرند و به صورت تک به دیگر کشور ها میفروشند.

از مناطقی که به مرکز خرید لپ تاپ های استوک شهرت دارد می توان به دبی و شارچه  اشاره کرد. در این مناطق می توانید لپ تاپ استوک اروپایی مورد نظر خود را با قیمت مناسبی بخرید.

خرید لپ تاپ Surface Book 2 15inch

لپ تاپ Surface Book 2 15inch

لیستی از بهتر لپ تاپ های اروپایی

در ابتدای این مطلب برایتان عنوان کردیم که به چه سبک لپ تاپ هایی، اروپایی گفته میشود و چرا برخی از ارفراد تمایل به خرید لپ تاپ استوک اروپایی دارند.

در ادامه می خواهیم به چند نمونه از لپ تاپ های اروپایی که آکبند و استوک آن ها در بازار امروزی موجود می باشد و از پرطرفدار ترین لپ تاپ هایی روز دنیا می باشند اشاره ای داشته باشیم.

  • لپ تاپ SurfaceBook 2 نسل هفت
  • لپ تاپ Surfacebook 1 core i7
  • لپ تاپ Surface Book 2 15inch
  • لپ تاپ گیمینگ RAZER BLADE 14
  • لپ تاپ استوک DELL LATITUDE E5450
  • لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس G551JW
  • لپ تاپ استوک DELL M6800
  • لپ تاپ استوک HP 8770w
  • لپ تاپ Lenovo Thinkpad P70

خرید لپ تاپ استوک از شارچه؟

موضوعی که در رابطه با خرید لپ تاپ استوک از مناطقی مانند دبی و شارچه وجود دارد، اطمینان از سالم بودن لپ تاپ و قطعات به کار رفته در ساختار آن است. اگر شما جزء افرادی هستید که از کامپیوتر و نرم افزار سر رشته دارید می توانید با خیال راحت لپ تاپ خود را بطور مستقیم از شارچه یا دبی خریداری کنید.

اما اگر از این موضوع سر رشته ندارید بهتر است ریسک نکنید و فکر خرید مستقیم لپ تاپ استوک از کشور های عربی را از سرتان بیرون کنید.

چرا که ممکن است بعضی از فروشندگان سود جو لپ تاپ های اوراق و غیر قابل استفاده را به اسم لپ تاپ استوک اروپایی به شما بفروشند و شما بعد از خرید متوجه این موضوع شوید و متحمل هزینه های هنگفتی شوید.

همانطور که میدانید لپ تاپ استوک با لپ تاپ های اوراقی متفاوت است.

لپ تاپ های اوراقی عملا کارایی ندارند و از رده خارج هستند.

اما لپ تاپ های استوک دارای ایرادات جزئی است که معمولا با کمترین هزینه ای رفع میشوند. ارزش خرید این محصولات بسیار بالاست و طرفداران بسیاری دارد.

از نمایندگی های معتبر استوک بخریم

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید لپ تاپ استوک سری به نمایندگی های مجاز و معتبر فروش این محصول بزنید البته در شرایط فعلی بهتر است سعی کنید از بین فروشگاه های آنلاین لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنید و اقدام به خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی خرید لند یکی از سایت های معتبر خرید آنلاین محصولات استوک است که شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید لپ تاپ استوک از آن کنید و مطمئن باشید، لپ تاپب که خریداری کرده اید ارزش پرداخت هزینه را داشته و ایراد خاص و مشکل جدی ندارد و می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

خرید لپ تاپ استوک اروپایی

نمایندگی معتبر محصولات استوک

در نهایت اینکه

لپ تاپ استوک اروپایی دارای سیاست جالبی می باشد. خریدار می تواند بدون هیچگونه دلیلی حتی یک ماه بعد از خرید محصول را عودت داده و کل هزینه خود را دریافت نماید. البته این مسئله در کشورهای اروپایی رواج دارد.

فروشگاه و شرکت تولید کننده لپ تاپ های اروپایی دستگاه مرجوع شده را به انبار ارسال می کنند و دلیل آن هم این است که کارتون دستگاه باز شده است و دیگر نمی توان آن را در دسته لپ تاپ های آکبند قرار دهند.

به همین خاطر با شکل و بسته بندی جدید و قیمت پایین تری مجدد آن را برای فروش آماده می کنند.

خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه های معتبر یکی از راه های مطمئن برای خرید این کالا است. قیمت پایین لپ تاپ های استوک دلیل محبوبیت این کالا است.

البته لازم است توجه کنید که گول قیمت پایین را نخورید و فقط به علت قیمت پایین هر نوع لپ تاپ استوکی را خریداری نکنید.

همکاران ما، در kharidland.com آماده هستند تا در امر خرید لپ تاپ استوک شما را راهنمایی کنند.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک اروپایی

آیا امکان خرید مستقیم لپ تاپ استوک از دبی وجود دارد؟بله امکان این کار وجود دارد و شما می توانید به فروشگاه های استوک موجود در دبی مراجعه کنید و لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری کنید. البته باید توجه کنید که از سالم بودن این تمام قطعات لپ تاپ اطمینان حاصل کنید و تن به خرید هر کالای استوکی ندهید.
“قیمت تعویض باتری لپ تاپ چقدر است؟قیمت باتری لپ تاپ معمولا به خیلی عوامل مانند برند، نوع لپ تاپ، آمپر ورودی و … دارد. اما معمولا شروع قیمت باتری لپ تاپها از رنج 7،000،000 ريال است.
آیا لپ تاپ های استوک ارزش خرید دارند؟لپ تاپ هایی که به سفارش کشور های اروپایی تولید میشوند و سپس توسط خریدار به کمپانی مرجوع میشوند، به عنوان لپ تاپ استوک شناخته میشوند. این لپ تاپ ها نرم افزار و سخت افزار قوی دارند و شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ ها را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *