خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک لمسی

خرید لپ تاپ استوک لمسی

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که دوست دارید با لپ تاپ های لمسی کار کنید اما از عهده خرید آن برنمی آیید با ما همراه باشید تا نمونه ای از لپ تاپ استوک لمسی را به شما معرفی کنیم و درباره ویژگی لپ تاپ استوک لمسی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

این روزها لپ تاپ های لمسی یکی از پرفروش ترین و فعال ترین لپ تاپ هایی هستند که در بازار موجود بوده و طرفداران بسیار زیادی هم دارند.

شاید بتوان یکی از ویژگی های این لپ تاپ که باعث رونق آن در میان سایر لپ تاپ ها شده است را قلم حرفه ای آن دانست. این قلم میزان فشار را تشخیص میدهد و حس نوشتن واقعی با مداد یا طراحی با مداد و قلم کاغذ را القاء میکند.

زمانیکه گوشی های همراه هوشمند روی کار آمدند توانستند جای خود را بخوبی در میان کاربران باز کنند. زمانیکه لپ تاپ لمسی وارد بازار و دنیای رایانه شد نیز طرفدارن بسیاری را جذب کرد. شاید باورش کمی سخت باشد که گرایش کاربران به سمت لپ تاپ لمسی روز به روز افزایش پیدا می کند و کمتر کسی را شاهد خواهید بود که برای خرید لپ تاپ استوک به سمت مدل لمسی آن نرود. این روزها به لپ تاپ های لمسی موجود در بازار لقب هیبریدی داده شده است. لپ تاپی که بخوبی می تواند جایگزینی برای تبلت نیز باشد. اکثریت لپ تاپ های لمسی موجود در بازار سبک هستند و به راحتی قابل حمل می باشند این مدل لپ تاپ های لمسی تاشو با قلم ارائه شده و از فناوری هایی همچون لمس چند انگشتی نیز پشتیبانی می کنند.

 لپ تاپ استوک لمسی

انواع لپ تاپ استوک لمسی

معرفی لپ تاپ استوک لمسی

یکی از خصوصیت هایی که لپ تاپ های لمسی دارند این است که سازندگان این سبک لپ تاپ ها همیشه در صدد هستند تا قابلیت حمل را در این سبک لپ تاپ ها آسان کنند. علت این همه تلاش این است که کاربران در هر مکان و موقعیتی که هستند بدون هیچگونه مشکل و سختی بتوانند لپ تاپ خود را همراه داشته باشند. در ساخت لپ تاپ لمسی از پردازنده های بسیار قدرتمندی استفاده نمی شود اما این دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که لپ تاپ های مدل لمسی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند.

مقایسه لپ تاپ لمسی با سایر لپ تاپ ها

زمانیکه متوجه می شوید شرکت های سازنده لپ تاپ نمونه های جدید را با قابلیت های بیشتر طراحی و روانه بازار کرده اند باید منتظر یک محصول عالی باشید. لپ تاپ استوک لمسی نیز نمونه ای از همان لپ تاپ هایی است که زمان ورود به بازار لپ تاپ توانست طرفداران خاص خود را جذب نماید.

شاید تنها ایرادی که از برخی مدل های لپ تاپ لمسی می توان گرفت این باشد که دارای دی وی دی رایتر نمی باشند. اما از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه به سایر لپ تاپ هایی است که شما در اطراف خود زیاد دیده اید.

انتخاب لپ تاپ استوک لمسی

ویژگی لپ تاپ لمسی

ساخت و صفحه نمایش

در ساخت  لپ تاپ لمسی از منیزیم و آلومینیوم استفاده شده است که از مهم ترین ویژگی لپ تاپ استوک لمسی به حساب می آید. صفحه نمایش این لپ تاپ توسط یک لبه لاستیکی بسیار خوب محافظت می شود.کیفیت صفحه نمایش در این مدل لپ تاپ ها بسیار بالا می باشد و از مقاومت بسیار عالی نیز برخوردار هستند.

شاید بگویید که شما از این مدل لپ تاپ ها قبلا استفاده کرده اید و نوع ساخت و ساز آن ها در سطح نازکی می باشد. شاید حق با شما باشد اما تا به حال به این نکته هم درباره لپ تاپ لمسی توجه کرده اید که دارای لولاهایی است که پوشش صفحه نمایش و واحد پایه را به هم متصل می کنند.

لپ تاپ های لمسی موجود در بازار

  • لپ تاپ لمسی تاشو ایسوس کروم بوک فلیپ / Asus Chromebook Flip
  • لپ تاپ لمسی تاشو انوی X360 اچ پی / HP Envy x360
  • لپ تاپ لمسی سرفیس لپ تاپ 2 / Surface Laptop 2
  • لپ تاپ لمسی با قلم سامسونگ کروم بوک پرو / Samsung Chromebook Pro
  • لپ تاپ صفحه لمسی اسپکتر X360 اچ پی / HP Spectre x360
  • لپ تاپ لمسی با قلم یوگا C930 لنوو / Lenovo Yoga C930
  • لپ تاپ صفحه لمسی سرفیس بوک 2 / Surface Book 2
  • لپ تاپ لمسی تاشو یوگا C60 لنوو / Lenovo Yoga C630
  • لپ تاپ لمسی تینک پد X1 اکستریم / ThinkPad X1 Extreme

در مقاله های بعدی درباره این مدل لپ تاپ های لمسی موجود در بازار بیشتر ضحبت خواهیم کرد.

خرید لپ تاپ لمسی استوک

بهترین لپ تاپ استوک لمسی

چرا لپ تاپ لمسی

با پیشرفت تکنولوژی و با گسترش پیدا کردن گوشی های هوشمند لپ تاپ های لمسی هم توانستند جایگاه ویژه ای را در بازار سایر لپ تاپ ها بدست آورند.

تکته جالب اینجاست که گرایش کاربر ها به این مدل لپ تاپ ها بیشتر از سایر مدل های موجود در بازار می باشد. این روزها مدل های جدیدی از لپ تاپ به بازار ارائه شده است که به آن ها تبلت های هیبریدی گفته می شود که هم برای شما نقش لپ تاپ را ایفا میکنند و هم میتوانید از آن ها به عنوان گوشی های همراه نیز استفاده کنید 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اصلا چرا نیاز به لپ تاپ لمسی می باشد. خب باید بگوییم  که مدل های مختلفی از لپ تاپ چه آکبند و چه استوک در بازار موجود می باشند که شما با توجه به حرفه و شغلی که دارید می توانید از آن ها استفاده کنید.

اما برخی از کاربرها دوست دارند که لپ تاپ های آن ها همچون تلفن های هوشمندی که دارند این قابلیت را دارا باشد که صفحه تاچ داشته و بتوانند به صورت لمسی از آن استفاده کنند.

شاید دلیل آن ها برای این مسئله این است که راحتر می توانند آنچه که می خواهند را از لپ تاپ های لمسی دریافت کنند.

برندهای تولید کننده لپ تاپ لمسی

دو برند معروف تولید کننده لپ تاپ به نام های ایسر و لنوو از شناخته ترین برندهایی هستند که در تولید و ساخت لپ تاپ های لمسی توانسته اند موفقیت بسیار زیادی را بدست آورده و مشتریان بسیاری را جذب نمایند. همچنین ویژگی لپ تاپ استوک لمسی در این دو برند به خوبی نشان داده شده است.

البته این دو برند تنها برند تولید کننده لپ تاپ های لمسی نمی باشند بلکه سایر برندها همچون اچ پی نیز در ساخت و تولید لپ تاپ لمسی فعالیت داشته و موفق نیز بوده است.

یک نکته جالب دیگر که لازم است درباه لپ تاپ استوک لمسی یا آکبند بدانید این است که متاسفانه این مدل لپ تاپ ها قابلیت ارتقاء دادن سخت افزارهایشان وجود ندارد و شاید این مهمترین عیبی باشد که برای این لپ تاپ ها می توانیم به آن ها اشاره کنیم.

لپ تاپ لمسی مخصوص بازی

یکی از پرطرفدارترین لپ تاپ های لمسی موجود در بازار، لپ تاپ لمسی گیمینگ می باشد. این لپ تاپ ها همانطور که از نامشان مشخص است برای بازی های کامپیوتری طراحی شده اند.

اما یک نکته مهم و جالب که اکثریت افراد درباره لپ تاپ گیمینگ نمی دانند این است که با توجه به سطح توانایی سخت افزاری و پردازشی آنها، این سیستم ها قادر به انجام وظایفی جز اجرای بازی ها نیز می باشند.

مثلا افرادی که در زمینه برنامه نویسی و دیجیتال فعالیت دارند علاوه بر انتخاب لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی میتوانند از این مدل لپ تاپ نیز برای انجام کارهای خود استفاده کنند.

دلیل اینکه برنامه نویس ها و افرادی که در زمینه دیجیتال فعالیت دارند میتوانند از لپ تاپ لمسی گیمینگ نیز استفاده کنند این است که توانایی پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ ها کارایی بالایی دارد.

پردازنده هایی که در این لپ تاپ ها به کار رفته اند نسل های جدید پردازنده های اینتل و AMD می باشند.

خرید لپ تاپ لمسی

اهمیت خرید لپ تاپ لمسی

هر آنچه باید درباره خرید لپ تاپ استوک لمسی بدانید

خب بارها به این مسئله اشاره کرده ایم که برای خرید تجهیزات الکتریکی همچون لپ تاپ باید به نکات و موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای انجام امور کارهای خود خریداری کنید.

ویژگی لپ تاپ استوک لمسی بسیار زیاد است اما این دلیل نمی شود که در زمان خرید این لپ تاپ نکات مورد نظر را فراموش کنید.

لپ تاپ های لمسی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند و باید حتما در زمان خرید لپ تاپ استوک لمسی نکات مهمی را در نظر داشته باشید. شاید به جرات بتوان گفت که برای خرید این سبک لپ تاپ های استوک باید دقت بیشتری داشته باشید.

از مهم ترین مواردی که باید در زمان خرید لپ تاپ های لمسی از نوع استوک در نظر داشته باشید عبارتند از:

  1. شناخت نیازهای خود
  2. بازبینی کردن بدنه لپ تاپ
  3. بررسی کردن صفحه لپ تاپ
  4. تست پورت ها و درایوهای سی دی و دی وی دی
  5. آزمایش وب کم و بلند گو لپ تاپ
  6. چک کردن باتری
خرید لپ تاپ گیمینگ لمسی

لپ تاپ گیمینگ لمسی

جمع بندی

در آخر و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که لپ تاپ استوک لمسی با داشتن یک شاسی محکم، صفحه کلید عالی و یک صفحه نمایش استثنایی و همه کاره می تواند به سادگی نیازهای کاربر را فراهم کند.  از ویژگی لپ تاپ استوک لمسی می توان به این موضوع اشاره کرد که، پردازنده  به کار رقته در این مدل لپ تاپ ها بسیار خوب هستند. اثر انگشت خوان و نرم افزار های امنیتی بسیار قوی دارند و تنها نقاط ضعفی آن ها نداشتن دی وی رایتر و گاها عمر کم باتری آن است.

برای اطلاع از خدمات عرضه و فروش سایر لپ تاپ های استوک با kharidland.com در ارتباط باشید.

[accordion title=”سوالات مربوط به لپ تاپ استوک لمسی”][accordion-item title=”چطور از قیمت روز لپ تاپ های مختلف مطلع بشیم؟”]خرید لند، قیمت انواع لپ تاپ با برندهای مختلف را به صورت روزانه در سایت فروشگاهی خود درج می کند و شما میتوانید از قیمت روز انواع لپ تاپ با برندهای مختلف مطلع شوید.[/accordion-item][accordion-item title=”بهترین قیمت خرید لپ تاپ لمسی را در کجا مشاهده کنیم؟”]برای مطلع شدن از قیمت انواع لپ تاپ با برندهای مختلف می توانید با خرید لند در ارتباط باشید تا از قیمت های روز دنیا برای خرید بهترین لپ تاپ مطلع شوید.[/accordion-item][accordion-item title=”بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ لمسی چه برندهایی هستند؟”]اکثریت برندهای سازنده لپ تاپ، مدل هی لمسی نیز تولید می کنند اما بهترین برند تولید کننده لپ تپ لمسی برندهای ایسر و لنوو می باشند.[/accordion-item][accordion-item title=”لپ تاپ های لمسی موجود در بازار که قیمت مناسبی دارند کدامند؟”]لپ تاپ لمسی با قلم یوگا C930 لنووLenovo Yoga C930، لپ تاپ صفحه لمسی سرفیس بوک 2Surface Book 2، لپ تاپ لمسی تاشو یوگا C60 لنوو Lenovo Yoga C630و لپ تاپ لمسی تینک پد X1 اکستریمThinkPad X1 Extreme[/accordion-item][/accordion].

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *