خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مینی لپ تاپ استوک ارزان

خرید مینی لپ تاپ استوک ارزان

تقریبا چند سال از زمانی که اولین سری Mini Laptop ها به بازار عرضه شدند میگذرد. این کالا به محض ورود به شبکه فروش طرفداران بسیار پیدا کرد و افراد بسیار اقدام به خرید این کالا کردند. به همین جهت کمپانی های مختلفی نیز خط تولید این محصول را راه انداختند. اما در 2 سال اخیر تقریبا هیچ مدل جدیدی از Mini Laptopها به بازار عرضه نشد و طرفداران این کالا مجبور به خرید مینی لپ تاپ های استوک موجود در بازار شدند. در این مقاله سعی بر بررسی مینی لپ تاپ استوک ارزان داریم.

 

لپ تاپ سبک

لپ تاپ سبک کوچک

چرا مینی لپ تاپ؟

اینکه چرا ایده ساخت و تولید Mini Laptop ها صورت گرفت بطور دقیق مشخص نیست. اما این کالا مزایای خاص و جالبی دارد که افراد را وادار به خرید میکند.

از این مزیت ها می توان به وزن پایین این لپ تاپ ها اشاره کرد. وزن پایین این اجازه را به شما میدهد که به آسانی Mini Laptop خود را همه جا با خود حمل کنید.

این ویژگی باعث شده بیشتر طرفداران Mini Laptop ها خانم ها باشند چرا که جابجایی این نوع لپ تاپ ها برایشان راحت تر است. البته آقایانی که نیاز دارند همیشه و همه جا از لپ تاپ نیز استفاده کنند از طرفدارام Mini Laptop ها هستند.

والدینی که قصد دارند برای هدف آموزش برای فرزندان خود لپ تاپ تهیه کنند می تواند به مینی لپ تاپ ها به عنوان یک گزینه خوب نگاه کنند. چرا که کودکان می توانند Mini Laptop ها را به راحتی با خود به مدرسه ببرند.

قیمت Mini Laptop

اگر فکر میکنید مینی لپ تاپ قیمتی پایین تر از لپ تاپ های عادی دارد سخت در اشتباه هستید.

قیمت Mini Laptopها معمولا از لپ تاپ های معمول که در بازار وجود دارد بیشتر است و شما باید هزینه بیشتری برای خرید آن بپردازید.

همچنین هزینه تعمیرات در Mini Laptop ها بیشتر از لپ تاپ های دیگر است پس باید در حفظ و نگهداری آن نهایت تلاش را کنید.

لپ تاپ قابل حمل

قیمت Mini Laptop

خرید مینی لپ تاپ استوک ارزان

همانطور که گفتیم قیمت Mini Laptop ها معمولا بالاست و این بالا بودن قیمت به علت ظرافت در طراحی و ساخت آنهاست.

اما اگر شما از دوستداران این محصول هستید و فقط به علت قیمت بالای این محصول از خرید آن منصرف شده اید، بهتر است از نوع استوک این کالا، محصولی را برای خرید انتخاب کنید. Mini Laptop استوک یک راه خوب برای شما است.

انواع مینی لپ تاپ استوک ارزان را می توانید از سایت خریدلند بصورت آنلاین تهیه کنید و مطمئن باشید با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

سیستم عامل مینی لپ تاپ

سیستم عامل لپ تاپ های مینی ویندوز است. توجه کنید که Mini Laptop را با نوت بوک ها اشتباه نگیرید.

نوت بوک به یک صفحه نمایش تاچ خلاصه میشود اما Mini Laptop صفحه نمایش، انواع درایو ها، کیبورد و … را دارا میباشد.

مسلم است برای انجام اموری مانند کار با آفیس یا برنامه های اینگونه استفاده از Mini Laptop ها بهتر است و برای کاربر راحت تر است.

نقاط ضعف Mini Laptop

  • صفحه نمایش Mini Laptop ها 10-12 اینچ است. این کالا برای کسانی که عاشق بازی های کامپیوتری هستند و یا به دنبال کالایی هستند که بتوانند ساعت های طولانی با آن فیلم ببینند، مناسب نیست چرا که به علت صفحه نمایش کوچک در طولانی مدت چشم این افراد را خسته میکند.
  • به علت ساختار کوچک و ظریف این کالا، فن لپ تاپ مینی کوچک تر از حالت عادی است و کاربر باید در هنگام استفاده مراقب باشد تا به ساختار Mini Laptop آسیب نرسید. پیشنها ما این است که در هنگام استفاده حتما مینی لپ تاپ را روی میز قرار دهید و از گذاشتن Mini Laptop روی پا به شدت پرهیز کنید.
  • قیمت بالای این محصول نیز از نقاط ضعف آن محسوب میشود. به علت قیمت بالای این محصول بیشتر دوستداران ین کالا از خرید ان منصرف میشوند.
مینی لپ تاپ hp

نقاط ضعف Mini Laptop

در نهایت اینکه

در سال های اخیر Mini Laptop ها توسط کمپانی های مختلفی تولید شدند اما به یکباره تولید آنها متوقف شد و اگر شما از طرفداران این محصول هستید باید اقدام به خرید لپ تاپ مینی استوک کنید.

مهم ترین و جذاب ترین ویژگی Mini Laptop وزن بسیار پایین آنها است. به علت این ویژگی شما می توانید آنها را به راحتی حمل کنید و از این بابت مشکلی ندارید. شاید بتوان گفت قیمت بالا مینی لپ تاپ نقطه ضعف این محصول است.

اما شما می توانید با خرید مینی لپ تاپ استوک ارزان به راحتی به نیازتان پاسخ دهید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما، در سایت kharidland.com به هرگونه انتقاد، پیشنهاد و سوالی که شما داشته باشید پاسخ خواهند داد. 

سوالات مربوط به مینی لپ تاپ استوک ارزان

آیا لپ تاپ مینی برای بازی مناسب است؟اگر شما یکی از عشاق بازی های کامپیوتری هستید بهتر است در تصمیم خود صرف نظر کنید، Mini Laptop ها برای بازی مناسب نیستند، چرا که هم صفحه نمایش کوچکی دارند و هم پردازنده و گرافیک بالایی برای انواع بازی ها ندارند. بهتر است از میان لپ تاپ های گیمینگ، لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لپ تاپ مینی نسبت به آب و رطوبت مقاومت دارد؟بله انواع خاصی از این لپ تاپ نسبت به آب و رطوبت مقاومت دارند و اگر در شرایطی قرار گیرند که رطوبت بالا باشد به راحتی می توان با آنها کار کرد و این لپ تاپ ذره ای آسیب نبیند.بیشتر برند ها و کمپانی ها لپ تاپ مینی تولید کرده اند.

از کجا میشود Mini Laptop ارزان را  آنلاین خریداری کرد؟سایت خریدلند یکی از کامل ترین مراجع خرید لپ تاپ استوک با بهترین قیمت است. شما با مراجعه به این سایت می توانید به راحتی Mini Laptop دلخواهتان را خریداری کنید. همکاران ما آماد اند که شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *