خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

کیس استوک ارزان

خرید کیس استوک ارزان

کیس چیست؟

کیس کامپیوتر در واقع یک جعبه است که وظیفه جمع نگه داشتن اجزای کامپیوتر مثل مادربورد، پاور کامپیوتر و دیگر اجزا را به عهده دارد. به این علت از جعبه ای مثل کیس استفاده میکنیم که حمل و نقل اجزای کامپیوتر برایمان راحت تر باشد. تا به حال درباه کیس استوک ارزان چیزی شنیده اید؟

با سایت kharidland.com همراه باشید تا بتوانید برای سیستم کیش استوک مناسبی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد را تهیه کنید.

دلایل استفاده از کیس

جنس بدنه کیس ها معمولا از فلز ساخته میشود که عایق نیست به همین علت در داخل کیس ها معمولا از فن قوی برای خنک نگه داشتن محیط داخلی استفاده میکنند. همچنین استفاده دیگر از پوششی مثل کیس برای اجزای داخلی در امان ماندن از گرد و غبار و سالم ماندن اجزای داخلی است. همچنین کیس از اجزای داخلی خود در برابر ضربه مقاومت میکند. دلیل دیگر استفاده از کیس برای کاهش سر و صداهایی است که ناشی از فعالیت اجزای داخلی به وجود می آید و ممکن است برای کاربر ناخوشایند باشد. در کیس ها معمولا سوراخ هایی میبینید که کاملا اصولی و به عبارتی مهندسی شده ایجاد شده که بهترین حالت ورود و گردش هوا را برای قطعات داخلی فراهم کند.

ساختار کلی کیس

در قسمت جلوی کیس دکمه ها و پورت های مختلفی وجود دارد. دکمه پاور شاید مهم ترین دکمه در قسمت جلویی کیس باشد که به وسیله آن کامپیوتر را روشن یا خاموش میکنیم. دکمه دیگر دکمه ریست است که معمولا کنار دکمه پاور تعبیه میشود.
پورت های USB از پورت های مهم در ناحیه جلویی کیس است که معمولا برای استفاده راحت تر کاربر 2 عدد کنار هم قرار میگیرد. کیس ها معمولا 1یا 2 محفظه برای قرار گیری سخت افزارهایی مثل هارد دیسک ها هستند. البته در کیس های قدیمی شما میتوانید محفظه ای که فلاپی در آن قرار میگرفت را مشاهده کنید. اما همانطور که امروزه فلاپی به دلیل کارایی پایین مورد استفاده قرار نمیگیرد به طبع محفظه فلاپی نیز از کیسس های جدید حذف شده. این محفظه ها برای این در ناحیه جلویی کیس ساخته میشوند که به راحتی در دسترس کاربر قرار گیرند.
ناحیه پشتی کیس شامل دکمه پاور سیستم و انواع پورت های سخت افزاری است که ورودی یا خروجی دستگاه ها به آنها وارد میشود. همچنینی یک عدد فن نیز در پشت کیس وجود دارد.

کیس استوک ارزان

کیس استوک

خرید کیس مناسب

اکثر کاربران معمولا برای خرید کیس مناسب زمان زیادی صرف نمیکنند چرا که کیس را فقط در بر دارنده اجزای داخلی میدانند. اما برای خرید کیس  استوک ارزان و مناسب باید به استاندارد بودن کیس توجه کنید. کیس مناسب، کیسی است که قطعات داخلی آن در جای مناسبی قرار گرفته باشند. باید ساختار کیس به گونه ای باشد که بتوان به راحتی سیستم خنک کننده را روی آن نصب کرد. جنس بدنه کیس نیز بسیار حائز اهمیت است. باید به حدی مقاوم باشد که با ضربه به داخل فرو نرود. حتما به وجود دریچه ها روی محفظه کیس توجه کنید. این دریچه ها به خنک سازی و در جریان بودن هوا داخل فضای داخلی کمک میکند.

 کیس استوک

برای اینکه بتوانید در کنار کامپیوتر یا لپ تاپ استوکی دارید از لوارم و تجهیزات جانبی استوک مناسب هم استفاده کنید باید بدانید که از کجا و چطور می توانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید کیس استوک می توانید با همکاران ما، در سایت kharidland.com ارتباط داشته باشید.

اما آنچه که باید برای خرید کیس استوک به آن توجه داشته باشید این است که بدانید کیس های استوک در حقیقت کیس های وارداتی می باشند که به صورت یکپارچه تمام قطعاتی که نیاز دارد را در بر دارد و نیازی نیست که شما به اسمبل کردن آن بپردازید تنها در مواقعی که نیاز داشته باشید می توانید سیستم خود را ارتقاء دهید.

خرید کیس استوک

می دانید که کامپیوترها نقش مهمی در زندگی امروزه ما دارند و به نوعی می توانند کارهای شما را به صورت خودکار و زمانبدی شده انجام دهند.

این سیستم می تواند چندین کار را به صورت همزمان برای شما انجام دهد. کامپیوترها از یک واحد پردازنده (CPU) و حافظه رم تشکیل شده است. همچنین دارای دستگاههای جانبی همچون صفحه کیبورد، نمایشگر و… می باشند.

شما برای اینکه بتوانید پردازنده و حافظه رم خود را برای کامپیوتر شخصیتان مورد استفاده قرار دهید نیاز به یک سیستم جانبی به نام کیس دارید. خب شاید برخی از افراد توانایی مالی این را نداشته باشند که کیس های آکبند را برای سیستم خود خریداری کنند. اینجاست که گزینه پیشنهادی به نام کیس استوک توسط فروشنده به شما ارائه داده می شود.

این مدل از کیس ها به صورت یکپارچه تمام قطعات را با خود همراه داشته و نیازی نیست که شما به اسمبل کردن آن ها بپردازید. تنها اگر نیاز به ارتقاء داشته باشند شما می توانید برای ارتقاء دادن آن ها اقدام کنید.

اکثر قطعاتی که برای کیس های استوک استفاده می شوند توسط کارخانه های سازنده بر روی کیس بارگذاری می شوند.

 

معرفی اجزا داخلی کیس

اجزا داخلی کیس

 

چرا کیس استوک بخریم؟

همانطور که میدانید کلمه استوک در اینجا به معنای دست دوم است اما باید توجه کنید با کلمه اوراقی یا از کار افتاده متفاوت است. کیس های استوک هم مانند لپ تاپ استوک معمولا در بازار خواهان و مشتریان زیادی دارد. چرا که این کیس ها معمولا به علت ایرادات جزئی مرجوع شده اند و یا به فروش رسیده اند. وقتی کیس کامپیوتر مرجوع میشود یا به فروش میرسد مهندسین با تجزیه و تحلیل ایراد یا ایرادات سعی در برطرف سازی مشکل دارند و معمولا با صرف هزینه های اندکی مشکل را برطرف میکنند. حال شما به عنوان خریدار میتوانید کیسی مناسبی که مد نظر دارید با حداقل هزینه ممکن تهیه کنید. فقط به این دلیل که کیسی که شما خریداری کرده اید نو و آکبند نیست و قبلا توسط خریداری دیگر مورد استفاده قرار گرفته.

طرفداران کیس استوک ارزان

کالاهای استوک معمولا بسیار تمیز، نو و در حد آکبند هستند. کیس کامپیوتر یکی از محصولاتی است که در زندگی روزمره ما بسیار مهم است، چرا که کامپیوتر ها امروزه بسیاری از نیاز های ما را رفع میکنند. اما اکثر ما بودجه لازم برای تهیه کیس مناسب نیازهایمان را ندارم. به همین دلیل کیس استوک به دلیل قیمت پایین طرفداران بسیار زیادی دارد. برای خرید کیس استوک ارزان باید به موارد مختلفی توجه کنید. اولین و مهم ترین موضوع این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. به عبارتی فقط به دلیل قیمت پایین اقدام به خرید هر کیس استوکی نکنید. سعی کنید کیس استوکی را انتخاب کنید که مشکلی جزئی داشته باشد و بعدا برای شما مشکل ساز نشود.

نکات مهم برای خرید کیس استوک

  • دستگاه هایی را بخرید که تازه استوک شده اند.
  • هرگز از آشنایان خود دستگاه دست دوم نخرید، هرچند خیلی تمیز و سالم باشد.
  • از شرکت های معتبر کیس استوک بخرید.

خرید کیس استوک از شرکت های معتبر به شما این اطمینان را میدهد که کیس خریداری شما اگرچه قیمتی پایین دارد و به اصطلاح ارزان است، اما کیفیت لازم را دارد. زیرا شرکت های معتبر هرگز نام و برند تجاری خود را به خاطر فروش کالای نامرغوب زیر سوال نمیبرند. زیرا برای شرکت های معتبر مهم است که شما از خریدتان راضی باشید و برای خریدهای بعدی نیز به سراغ فروشگاه یا برند آنها بروید.

چرا کیس استوک بخریم؟

نکات مهم برای خرید کیس استوک

چه زمانی از کیس های استوک استفاده کنیم؟
  1. زمانیکه شمابودجه لازم برای خرید کیس آکبند را نداشته باشید می توانید به سراغ کیس های استوک بروید.
  2.  زمانی که کار شما در حد کار با آفیس، وب گردی و به طور کلی کارهای روزمره می باشد انتخاب کیس استوک می تواند گزینه ای درست باشد.
جمع بندی

کیس استوک ارزان یکی از کالاهای پرطرفدار این روزهای بازار لوازم الکترونیک است. چراکه با قیمت پایین خواسته و نیاز مصرف کننده را رفع میکند و در کنار خرید بصرفه و ارزان به او این فرصت را میدهد که از امکانات خوبی بهره ببرد.

[accordion title=”سوالات مربوط به کیس استوک ازان”]

[accordion-item title=”آیا کیس استوک ارزش خرید دارد؟”]

اگر در انتخاب کیس مناسب دقت کنید، با توجه به قیمت پایین در کیس های استوک این خرید برای شما می تواند بسیار ارزشمند باشد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”جنس کیس کامپیوتر چیست؟”]

معمولا جنس کیس را از فلز امتخاب میکنند که عایق صدا و دما باشد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”قیمت کیس استوک کامپیوتر چقدر است؟”]

مبلغ و قیمت کیس استوک بسیار متفاوت است و بستگی به عوامل مختلف دارد، اما میتوان برای آن حداقل تعریف کرد. شما میتوانید کیس استوک را با مبلغ حداقل 1 میلیون تومان تهیه کنید.

[/accordion-item]

[/accordion]

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “کیس استوک ارزان

  1. سیاوش صحرایی گفت:

    چطور می تونم کیس استوک خوب بخرم

    1. دوست عزیز اولین کار باید بررسی کنید با چه نر افزاریی میخواهید کار کنید و این نرم افزارها چقدر نیاز به رم و هارد و سی پی یو و چه حجم از کارت گرافیک دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *