خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

کیف مناسب لپ تاپ

خرید کیف مناسب لپ تاپ

کیف لپ تاپ

یکی از اصلی ترین و مهم ترین لوازم جانبی که نیاز است برای لپ تاپ خود خریداری و تهیه کنید کیف مناسب لپ تاپ می باشد که بتواند به خوبی ز لپ تاپ شما در برابر حوادث نگهانی محافظت کند. فرقی ندارد که لپ تاپ شما آکبند باشد یا اینکه شما لپ تاپ استوک داشته باشید. انتخاب کیف مناسب لپ تاپ  یک گزینه بسیار با اهمیت می باشد.

بهترین کیف های لپ تاپ باعث حمل و نقل وسایل شخصی از جمله لپ تاپ شما می شود. چه بخواهید به مدرسه بروید و چه به محل کار خود بروید ، بهترین کیف های لپ تاپ مناسب سفر و جادار هستند تا تمام موارد ضروری قابل حمل شما را ذخیره کنند. آنها همچنین بدون به خطر انداختن شیک بودن و مد روز بسیار کاربردی خواهند بود. ما لیستی از بهترین کیف های لپ تاپ را که نیازهای روزمره شما را برآورده می کند گرد آورده ایم. که  در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

بهترین کیف لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ، در حقیقت کیفی است که شیک، راحت و دارای بند قابل تنظیم باشد. جدا کننده های داخلی کیف یک منطقه دنج و مناسب برای پر کردن لپ تاپ شما فراهم می کند. مدل های مختلفی از کیف لپ تاپ وجود دارد. مدل 15 اینچی می تواند بیشتر لپ تاپ ها را به اندازه یک مک بوک پرو 15 اینچی در خود جای دهدب سته به نیاز و خواسته شما نسخه ها و مدل های مختلفی از کیف های لپ تاپ در بازار وجود دارند. کیف های لپ تاپی که از نظر سبک، ویژگی ها و طراحی مناسب تر با سلیقه شما باشد.

چرا باید کیف لپ تاپ بخریم؟

کیف لپ تاپ

انواع کیف های لپ تاپ

در اینجا بهترین کیف های لپ تاپ را به شما معرفی کرده ایم.

    1. کوله پشتی
    2. نایلون مورد نورد گرانادا
    3. کیف اداری
    4. کوله پشتی ضد سرقت
    5. کوله پشتی لپ تاپ حرفه ای
    6. کیف حمل کیف شانه
    7. کوله پشتی سامسونیت 

چرا کیف لپ تاپ بخریم؟

یکی از سوال هایی که برای همه افرادی که میخواهند اقدام به خرید لپ تاپ کنند مطرح می شود این است که چرا لپ تاپ نیاز به کیف مجزا دارد؟ آیا نمیتوان برای لپ تاپ همین کیف های معمولی که در بازار وجود دارد را انتخاب کرد؟در جواب به این سوالات باید بگوییم که لپ تاپ یک وسیله بسیار کاربردی و گران قیمت می باشد و از آنجایی که ممکن است در شرایط مختلف نیاز به آن داشته باشیم و باید در دسترس ما باشد برای اینکه آسیب و ضربه ای به آن وارد نشود بهتر است از کیف مناسب لپ تاپ استفاده کنیم. زیرا که کیف های معمولی هر چقدر هم که از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشند نمی توانند گزینه مناسبی برای لپ تاپ باشند. فرقی ندارد که شما اقدام به خرید لپ تاپ آکبند کرده اید یا لپ تاپ استوک، انتخاب کیف مناسب برای هر یک از گزینه دارای اهمیت می باشد.

دلایل خرید کیف مناسب لپ تاپ

  • حمل و نقل آسانار لپ تاپ با کیف
  • جلوگیری از آسیب و ضربه احتمالی به لپ تاپ
  • جلوگیری از کثیف شدن لپ تاپ

از کیف های لپ تاپ می توان به چند منظور مختلف نیز استفاده کرد. از آنجایی که کیف های معمولی به اندازه کافی جا برای وسایل شخصی شما ندارند شما می تواند همزمان از کیف لپ تاپ برای نگهداری یک سری از وسایل شخصیتان هم استفاده کنید.

جنس کیف لپ تاپ

برای خرید کیف مناسب لپ تاپ باید درباره جنس و کیفیت آن نیز اطاعات کافی را داشته باشید. دقت داشته باشید که هر چه جنس کیف لپ تاپ انتخابی شما با کیفیت تر باشد قیمت آن گران تر خواهد بود. نکته بسیار مهم دیگر که در زمان خرید و انتخاب جنس کیف لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید شرایط آب و هوایی و روش شستشوی کیف می باشد. جنس کیف هایی که در بازار امروز موجود می باشند عبارتند از:

  1. کیف لپ تاپ برزنتی
  2. کیف لپ تاپ چرم با چرم مصنوعی
  3. کیف لپ تاپ جیر
دلایل خرید کیف مناسب لپ تاپ

انواع کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ برزنتی

اکثریت کیف های لپ تاپی که در بازار وجود دارند جنس آنها برزنت می باشد. برزنت نوعی پارچه ضخیم، بسیار زبر می باشد که از آن ها برای ساخت چادرهای مسافرتی و لباس های نظامی زیاد استفاده می شود. دیگر کاربرد این نوع پارچه ها برای ساخت انواع کیف از جمله کیف لپ تاپ می باشد.

کیف لپ تاپ چرمی با چرم مصنوعی

اگر به دنبال کیف لپ تاپ چرم هستید باید بگوییم که باید هزینه بسیار زیادی را برای آن در نظر بگیرید مثلا مبلغی نزدیک به 1.500.000 هزار تومان و شاید هم بیشتر  البته باز هم ممکن است که چرمی که در کیف خریداری شده شما به کار برده شده است چرم طبیعی نبوده و از چرم مصنوعی باشد.

چرم طبیعی و اصل بسیار نرم و بوی خاصی هم داره  کیف های چرمی لپ تاپ که در بازار موجود می باشند اکثرا از چرم مصنوعی ساخته شده ند که هم جنس خوب دارند و هم جنس بد.

کیف لپ تاپ چرم این روزها چندان مُد نمی باشد و اگر هم موجود باشند نسبت به کیف های برزنتی گران تر هستند.

کیف لپ تاپ جیر

گزینه سوم از جنس کیف لپ تاپ، کیف لپ تاپ جیر می باشد که از پارچه های بسیار نازک تهیه شده اند. پارچه های جیر ظاهری زیبا دارند و به خاطر نرمی، لطافت و انعطافی که دارند بیشتر خانم ها از آن ها به عنوان کیف لپ تاپ استفاده می کنند تا آقایون.

قیمت و هزینه این جنس از کیف های لپ تاپ بستگی به طراحی و اندازه آن ها دارد اما در کل قیمت آن ها بسیار مناسب می باشد.

وزن کیف لپ تاپ

از آنجایی که وزن خود لپ تاپ هایی که در بازار موجود می باشند بین 2 تا 5.2 کیلوگرم می باشند پیشنهاد میکنیم که از خرید کیف لپ تاپ سنگین خودداری کنید. زیرا که وزن لپ تاپ با وسایل جانبی همچون شارژر می تواند به 5 کیلوگرم هم برسد بنابراین سلگین بودن کیف با وزن لپ تاپ وری هم زیاد خواهد شد و در مسافت های طولانی شما را خسته خواهد کرد.

خرید کوله پشتی مناسب لپ تاپ

کوله پشتی مناسب لپ تاپ

جمع بندی

آنچه که درباره خرید کیف مناسب لپ تاپ نیاز بوده است بدانید را در این مقاله در اختیار تان قرار داده ایم. به خاطر داشته باشید که قیمت کیف مناسب لپ تاپ با توجه به مواردی که به آن ها اشاره شده است بسیار متفاوت می باشد شاید شما بتوانید با 500.000 تومان هم برای لپ تاپ خود کیف خریداری کنید اما باید به جنس و کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. فراموش نکنید که هر وسیله گران و ارزان قیمتی دلیل بر خوب و بد بودن آن نمی باشد. اصل کیفیت آن وسیله می باشد.

[accordion title=”سوالات مربوط به کیف مناسب لپ تاپ 2020″] [accordion-item title=”آیا حمل لپ تاپ در کوله پشتی اشکالی ندارد؟”]بهترین روش در مورد چگونگی حمل لپ تاپ انتخاب کیف مناسب می باشد حمل لپ تاپ بر روی هر دو شانه است. بنابراین، کوله پشتی لپ تاپ همیشه از هر کیف لپ تاپی که لازم است آن را روی یک شانه خود داشته باشید گزینه مناسب تری است.[/accordion-item] [accordion-item title=” کیف لپ تاپ را چگونه اندازه می گیرند؟”]برای اندازه گیری و انتخاب سایز مناسب کیف لپ تاپ با یک متر یا نوار اندازه گیری صفحه نمایش لپ تاپ خود را اندازه گیری کنید.از پایین سمت چپ صفحه لپ تاپ اندازه گیری را به صورت مورب به سمت راست و بالای صفحه لپ تاپ شروع کنید.[/accordion-item] [accordion-item title=”آیا می توان از کیف های لپ تاپ به عنوان کیف مدرسه استفاده کرد؟”]بله ، به شرطی که فضای بیشتری در کیف باشد تا چیزهای دیگری را که برای حمل و نقل و ورود به مدرسه روزمره نیاز دارید بتواند در خود جای دهد.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “کیف مناسب لپ تاپ

  1. شیخ رضایی گفت:

    چه مدل کیفی بری لپ تاپ مناسب تر است؟

    1. کیف لپ تا پی که ضرب گیر محکم در داخل آن باشد و ضد آب باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *