خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

بک آپ گیری از لپ تاپ HP

مراحل بک آپ گیری از لپ تاپ HP

قطعا شما هم روی لپ تاپ خود اطلاعات، عکس، فیلم و قایل های زیادی دارید که اصلا دوست ندارید آن ها را از دست بدهید و به قول معروف جانتان به آن ها بسته است. خب، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر بنا بر هر دلیلی اطلاعاتی که روی لپ تاپ دارید پاک شوند باید چه کار کنید؟ در این شرایط باید چه کار کنید؟! بهترین و ایمن ترین کاری که می توانید انجام دهید بک آپ گرفتن از اطلاعات لپ تاپ می باشد. همانطور که میدانید برندهای زیادی هستند که در زمینه تولید و طراحی لپ تاپ فعالیت دارند و شاید همین مسئله برایتان سوال برانگیز باشد که آیا پک آپ گرفتن لپ تاپ ها با هم فرق دارد یا خیر؟ امروز و در این مقاله تیم خریدلند تصمیم دارد تا به شما دارندگان لپ تاپ های hp کمک کند تا بتوانید از اطلاعات سیستم خود به راحتی بک آپ بگیرید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا هر آنچه که نیاز است درباره بک آپ گیری از لپ تاپ HP بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

بک آپ گیری از لپ تاپ HP

اهمیت بک آپ گیری از لپ تاپ HP

اهمیت بک آپ گیری از لپ تاپ HP

شاید برای خیلی از شما کاربران عزیز این سوال پیش آمده باشد که اصلا چرا باید بک آپ گیری از لپ تاپ HP یا هر برند دیگری دارای اهمیت باشد؟! خب، ابتدا باید برای شما دوستان عزیزی که با مفهوم بک آپ گیری لپ تاپ ناآشنا هستید بگوییم که لازم است بدانید زمانیکه شما اطلاعات مهمی را روی سیستم خود به صورت گپی تهیه می کنید و از آن نسخه در جاهای دیگری همچون USB، هارد اکسترنال و یا حتما DVD ذخیره می کنید یعنی دارید از اطلاعات مهمی که در اختیار دارید بک آپ گیری می کنید. این کار بدین خاطر است تا اگر روزی بنا بر هر دلیلی مشکلی به وجود آمد از اطلاعات مهمی که برایتان ارزش زیادی دارند در جای دیگر یک نسخه کپی داشته باشید. حال که متوجه شدید معنا و مفهوم بک آپ گیری چیست؟ نوبت به آن رسیده تا درباره میزان اهمیت این کار بدانید. در حقیقت باید بگوییم که تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات لپ تاپ HP یا هر برند دیگری که از آن استفاده می کنید بدین خاطر است که هر بلایی سر سیستم شما آمد به راحتی بتوانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات شما بر روی هارد لپ تاپ که از قطعات مکانیکی ساخته شده است و از آسیب پذیری بالایی برخوردار می باشد ذخیره می شود. بنابراین شناسایی نشدن هارد توسط لپ تاپ استوک که در اختیار دارید یا پاک شدن اطلاعات هارد به صورت تصادفی یا از بین رفتن پارتیشن های هارد حین نصب ویندوز، همه از بلاهایی هستند که می توانند سر اطلاعات شما بیایند و موجب پاک شدن آن ها شوند. پس، با توجه به موارد عنوان شده متوجه شدیم که بک آپ گرفتن لپ تاپ چرا دارای اهمیت می باشد.

بک آپ گیری از لپ تاپ

مراحل بک آپ گیری از لپ تاپ

مراحل Laptop backup

خب، تا به اینجای کار متوجه شدیم که بک آپ گیری از لپ تاپ HP را باید چطور انجام دهیم و اصلا این مسئله چرا دارای اهمیت می باشد.

حال برای اینکه در زمان بک آپ گیری لپ تاپ دچار اشتباه نشوید می خواهیم روال این کار را به صورت مرحله به مرحله برایتان آموزش دهیم.

در ادامه با ما همراه باشد تا مرحله به مرحله بک آپ گیری از لپ تاپ HP را برایتان شرح دهیم.

  • اولین کار این است که در منوی سرچ ویندوز سیستم خود عبارت Control Panel را جستجو کنید و بعد از پیدا کردن آن پنجره کنترل پنل را باز کنید.
  • در مرحله دوم باید در پنچره کنترل پنل که برایتان باز شده است در قسمت سرچ عبارت Backup and Restore را سرچ کنید.
  • در مرحله سوم برایتان پنجره ای باز می که شود که در این مرحله باید روی گزینه Set up backup کلیکی کرده و آن را انتخاب کنید.
  • بعد از اینکه سه مرحله قبل را به درستی انجام دادید نوبت آن است که مکانی را برای نسخه بک آپ گیری اطلاعات سیستم خود که می خواهید اطلاعات را در آن ذخیره کنید انتخاب کنید.
  • پیشنهاد و توصیه ما این است که در این مرحله از یک حافظه خارجی مانند هارد اکسترنال استفاده کنید 
  • در این مرحله شما باید فایل هایی که تصمیم به بک آپ گیری آن ها دارید را انتخاب کنید و در نهیت روی گزینه  Next کلیک کنید.
  • سپس گزینه Change Schedule را انتخاب کنید و زمان بک آپ گیری از لپ تاپ و تعداد دفعات آن را مشخص کنید.
  • روی گزینه Save Settings and Run Backup کلیک کنید تا تمامی تغییراتی که در این قسمت اعمال کرده اید، ذخیره شود.
  • آخرین قدم این است که بر روی گزینه Backup Now کلیک کنید تا بک آپ گیری از اطلاعات لپ تاپ شما آغاز شود.
روش بک آپ گیری لپ تاپ

بهترین روش بک آپ گیری لپ تاپ

در نهایت اینکه

امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم شما کاربران عزیز را برای بک آپ گیری از لپ تاپ HP راهنمایی کنیم و اطلاعاتی که در اختیارتان قرارداده ایم موثر واقع شده باشد.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به بک آپ گیری از لپ تاپ HP

چگونه از لپ تاپ HP خود نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنیم؟

دکمه پاور را فشار دهید تا کامپیوتر روشن شود و سپس بلافاصله کلید F11 را به طور همزمان فشار دهید. وقتی صفحه انتخاب گزینه باز شد، عیب یابی را انتخاب کنید. در صفحه عیب یابی، Recovery Manager را انتخاب کنید. در صفحه Recovery Manager، File Backup را انتخاب کنید.

چگونه از تمام فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود با استفاده از یک هارد دیسک خارجی، معمولاً درایو را با کابل USB به رایانه یا لپ تاپ خود متصل می کنید. پس از اتصال، می‌توانید فایل‌ها یا پوشه‌های جداگانه را برای کپی کردن روی هارد دیسک خارجی انتخاب کنید. در صورتی که فایل یا پوشه ای را گم کنید، می توانید کپی ها را از هارد اکسترنال بازیابی کنید.

پشتیبان گیری و بازیابی HP چیست؟HP Backup and Recovery Manager یک برنامه کاربردی و همه کاره با کاربری آسان است که به شما امکان می دهد از هارد دیسک اولیه روی رایانه نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید. این برنامه در ویندوز کار می کند تا از ویندوز، همه برنامه ها و همه فایل های داده پشتیبان تهیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *