خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

مراحل تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

هتگامی که برای خرید لپ تاپ یا کامپیوتر اقدام می کنید باید به اصل بودن برندی که در جستجوی آن هستید توجه زیادی داشته باشید. یکی از برندهای لپ تاپ که طرفداران زیادی هم دارد برند ایسوس می باشد که ما می خواهیم در این مقاله شما را راهنمایی کنیم که چطور می توان تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس را بدهید.

لپ تاپ ایسوس

برای اینکه بتوان تشخیص اصل بودن لپ تاپ Asus را به درستی داد باید بدانید که این لپ تاپ از جمله برندهای تولید کننده می باشد که تنوع بسیار زیادی دارد و برای هر نوع کسب و کاری شما می توانید مناسب ترین گزینه را از این برند خریداری کنید.

شما باید با ترفندهای تشخیص اصل یودن لپ تاپ آشنایی کاملی داشته باشید حتی اگر می خواهید یک لپ تاپ استوک از این برند را خریداری کنید تشخیص اصل بودن آن اهمیت زیادی دارد.

در ادامه روش ها و مراحلی را در اختیار شما همراهان خریدلند قرار خواهیم داد تا با کمک آن ها بتوانید لپ تاپ مورد نظر خود از برند ایسوس را با آسودگی خاطر بیشتری تهیه و خریدای کنید.

مراحل تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

همانطور که در متن های بالا نیز اشاره کرده ایم برای خرید لپ تاپ ایسوس نیاز است که اصل بودن آن اطمینان کامل بدست آورید. خب، شاید این کار چندان برای شما غزیزان آسان و راحت نباشد زیرا در این زمینه اطلاعات کافی ندارید.

اما جای هیچگونه نگرانی نیست، تیم خرید لند مراحلی را در ادامه برایتان معرفی می کند که به راحتی با توجه به آن ها می توانید در تشخیص اصل بودن لپ تاپ Asus موفق شوید.

مراحلی که برای تشخیص اصل بودن لپ تاپ های این برند باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • بررسی بایوس
  • هولوگرام آبی
  • کد QR
  • قیمت
  • بسته بندی
  • شماره پیگیری
  • خرید از مراکز معتبر
لپ تاپ ایسوس

قیمت لپ تاپ ایسوس

بررسی بایوس

اولین کاری که برای تشخیص اصل یا غیر اصل بودن لپ تاپ ایسوس می توانید انجام دهید برسی بایوس لپ تاپ انتخابی از این برند می باشد.

برای دسترسی به بایوس لپ تاپ و اطلاعات سیستم تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید f2 را فشار دهید. اطلاعاتی که با فشار دادن این دکمه برای شما نمایش داده می شود تنها مربوط به فطعات اورجینال به کار رفته در لپ تاپ می باشد.

پس اگر با این کار متوجه شدید که اطلاعات مربوط به هر یک از قطعات در صفحه ای که برایتان نمایش داده شده است وجود ندارد مطمئن باشید که لپ تاپ شما اصل نیست.

هولوگرام آبی یکی از راه های تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

دومین راه برای تشخیص اصل و غیر اصل بودن لپ تاپ های ایسوس دارا بودن هولوگرام آبی رنگی می باشد که روی قطعات آن وجود دارد. 

ساخت این نوع عولوگرام ها کار چندان سخت و دشواری نمی باشد و به راحتی می توان آن ها راجعل کرد. پس بهتر است برای اینکه در این بخش ار بررسی دچار مشکل نشوید از کارشناسان تعمیر لپ تاپ راهنمایی و کمک دریافت کنید.

کد QR 

شاید به جرات بتوان گفت» بهترین راه برای تشخیص اصل بودن لپ تاپ Asus توجه به کدQR می باشد. محصولاتی که اصل باشد اینکد یا برچسب را دارا می باشند.

زمانیکه شما این کد را با برنامه اسکنر اسکن کنید برای شما یک کد امنیتی نمایش داده خواهد شد که باید با کد امنیتی موجود در کدQR مطابقت داشته باشد.

اگر کدها با هم مطابقت نداشته باشند باید به اصل بودن لپ تاپ شک کرده و از خرید آن صرف نظر کنید.

تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

بسته بندی لپ تاپ ایسوس

قیمت

یکی دیگر از مراحل تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس قیمت آن ها می باشد. اگر قیمت لپ تاپ ایسوس که مد نظر شما می باشد خیلی ارزان باشد نشان از غیر اصل بودن آن می باشد.

البته این بدان معنی نیست که لپ تاپ های ارزان اصل نمی باشند. شما باید برای اطمینان بیشتر از قیمت لپ تاپ ایسوس که انتخاب کرده اید به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

بسته بندی

توجه به بسنه بندی لپ تاپ های ایسوس می تواند در تشخیص اصل  و غیر اصل بودن لپ تاپ به شما کمک زیادی کند.

اکثریت برندهای تولید کننده لپ تاپ، محصولات خود را در بسته بندی های مارک دار رسمی به فروش می رسانند.

 انواع جعلی در یک بسته بندی عمومی‌، ساده یا بسته بندی شده توسط بسته بندی‌‌های حبابی به فروش می‌رسد.

شماره پیگیری

توجه به شماره پیگیری لپ تاپ را برای تشخیص اصل بودن آن همیشه مد نظر داشته باشید. هر محصولی یا فطعاتی دارای یک شماره یا کد رهگیری منحصر به فرد خود می باشند که به عنوان برچشن محصول روی آن ها چاپ می شود.

با جستجو در اینترنت، شماره پیگیری های اصلی بپ تاپ های ایسوس را پیدا کرده و شماره موجود روی مدل لپ تاپی که انتخاب کرده اید را با آن تطبیق دهید.

خرید از مراکز معتبر 

تمام مراحلی که به شما در تشخیص و اصل بودن لپ تاپ ایسوس کمک می کنند را تابه اینجا به خوبی پشت سر گذاشتید اما باز هم از اصل بودن لپ تاپ خود مطمئن نیستید؟!

بهترین کاری که شاید باید از همان ابتدای انجام دهید مراجعه به مراکز معتبر در زمینه فروش لپ تاپ می باشد. خرید از این مراکز به شما این اطمینان را خواهند داد که محصول خریداری شده توسط شما اصل می باشد.

نمایندگی های برند ایسوس که در زمینه فروش محصولات این برند فعالیت دارند مدل های مختلف زیادی را به صورت اورجینال به متقاضیان غرضه می کنند.

خرید از مراکز معتبر از راه های تشخیص اصل بودن لپ تاپ

خرید از مراکز معتبر

در نهایت اینکه 

ما سعی کرده ایم که با ارائه این مقاله شما را در تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس تا حد امکان راهنمایی کنیم و با معرفی مراحلی که باید برای تشخیص اصل و غیر اصل بودن این لپ تاپ بدانید کمی کار شما را برای خرید بهترین لپ تاپ راحت کنیم.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ تاپ ایسوس، مشورت و راهنمایی جهت خرید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

شماره سریال لپ تاپ های ایسوس عددی هستند؟شماره های سریال نیازی نیست که کاملاً عددی باشند. آنها ممکن است حاوی حروف و سایر نمادهای چاپی باشند یا ممکن است کاملاً از یک رشته کاراکتر تشکیل شده باشند.

چطور از اصل بودن لپ تاپ خود اطمینان بدست آوریم؟با بررسی وضعیت گارانتی لپ تاپ خود می توانید از اصل یا تقلبی بودن لپ تاپ خود مطلع شوید.

چطور متوجه شویم لپ تاپی که خریده ایم نو است یا تعمیر شده است؟معمولاً لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده کارخانه‌ای شماره سریال آن‌ها با حرف «R» ختم می‌شود. CN174UA#ABA شماره محصول یک نوت بوک جدید و CN174UAR#ABA شماره محصول برای نوت بوک بازسازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *