خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

تعمیرات لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک قیمت مناسبی دارد برای کسانی که میخواهند لپ تاپ بخرند.

تیم خریدلند امروز می خواهد اطلاعاتی را درباره تعمیرات لپ تاپ استوک در اختیار شما عزیزان قرار دهد. پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی بیشتر در این مورد با ما همزاه باشید.

لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟

چند وقتی است که کالا های استوک طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. چرا که به علت بالا بودن قیمت ارز برای خرید کالای نو و آکبند باید هزینه بالایی بپردازید.

کالا های استوک راهی مناسب برای کسانی است که می خواهند با کمترین هزینه کالایی را خریداری کنند.

در هنگام خرید کالای استوک توجه کنید که کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید و فقط به علت قیمت پایین اقدام به خرید کالایی که ارزش خرید ندارد، نکنید.

تعمیر سخت افزار

تعمیر تخصصی لپ تاپ

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ یکی از کالا هایی است که نوع استوک آن بسیار پر طرفدار است و بسیاری از والدین ترجیح میدهند برای کودکان خود به جای لپ تاپ نو و آکبند، لپ تاپ استوک تهیه کنند.

چرا که معمولا کودکان در حال یادگیری کار با لپ تاپ هستند و اگر آسیبی به لپ تاپ برسانند هزینه تعمیرات لپ تاپ استوک بسیار کمتر است.

بسیاری از ادارات نیز ترجیح میدهند برای کارمندان خود بجای لپ تاپ های نو، لپ تاپ استوک تهیه کنند. چرا که برای خرید لپ تاپ های استوک باید هزینه کمتری بپردازند.

البته توجه کنید لپ تاپ استوک را با لپ تاپ اوراق و از رده خارج اشتباه نگیرید.

لپ تاپ استوک، لپ تاپ هایی هستند که به علت ایرادات جزئی به کارخانه و کمپانی سازنده مرجوع شده اند.

اکثر این لپ تاپ ها به سفارش کشور های اروپایی ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است و همانطور که در بالا اشاره کردیم ایرادات جزئی دارند یا اینکه در انبار کمپانی مانده اند و به علت تولید مدل های جدید دیگر خریداری برای آنها نبوده.

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

تعمیر قطعات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ استوک به چه صورت می باشد؟

اگر در هنگام خرید از دقت کرده باشید و از فروشگاه های معتبر لپ تاپ استوک تهیه کرده باشید می توانید امیدوار باشید که اگر مشکلی برای لپ تاپ شما به وجود آمد،شرکت فروشنده به شما خدماتی ارائه میدهد و شما می توانید تعمیرات لپ تاپ استوک خود را به آن شرکت بسپارید.

البته توجه کنید لپ تاپ های استوک شامل گارانتی نمی شود چرا که نو و آکبند نیست. اما بعضی از شرکت های معتبری که در ضمینه فروش لپ تاپ استوک فعالیت دارند برای راضی نگه داشتن مشتری های خود اقدام به ارائه بعضی خدمات به صورت رایگان میکنند.

اگر در هنگام خرید لپ تاپ استوک سالم بودن قطعات مهم را بررسی کرده باشید معمولا در کوتاه مدت لپ تاپ شما احتیاج به تعمیر ندارد.

البته برای هر لپ تاپ با هر میزان استفاده ای باید احتمال خرابی را قرار داد چرا که لپ تاپ یک وسیله الکترونیکی است و ممکن است به علت های مختلف هر کدام از اجزاء آن خراب شود و یا عمر مفید یکی از اجراء آن تمام شود و این موضوع ربطی به استوک یا آکبند بودن لپ تاپ ندارد.

تعمیرات لپ تاپ را به چه کسی بسپاریم؟

اگر لپ تاپ شما دچار ایراد یا مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شد، اگر خودتان از این موضوع سر رشته ندارید مهم ترین کار پیدا کردن تعمیر گاه یا تعمیر کار مجاز و کار بلد است.

چرا اگر ایراد دستگاه شما درست تشخیص داده نشود ممکن است به بقیه قسمت ها و نرم افزار های شما نیز آسیب وارد شود.

بعضی از تعمیرگاه ها قطعات سالم و اصلی لپ تاپ هایی که برای تعمیر به آنها سپرده میشود را با قطعات فیک تعویض میکنند، به همین علت است که تاکید داریم اگر مشکلی برای لپ تاپ شما به وجود آمد آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید.

دلایل خرابی لپ تاپ

لپ تاپ ها وسیله هایی بسیار ظریف و حساس هستند و در اثر بی احتیاطی ممکن است به مشکلات جدی دچار شوند. طرز استفاده کاربر از لپ تاپ در مدت زمان سالم و بی ایراد ماندن آن بسیار تاثیر دارد.

به عنوان مثال همه ما عادت داریم لپ تاپ را روی پاهایمان قرار میدهیم و ساعات طولانی با آن کار میکنیم. این کار باعث میشود شیار هایی که مسئول گردش هوا در درون لپ تاپ هستند مسدود شوند و هوا نتواند درون دستگاه گردش داشته باشد. عدم گردش هوا باعث گرم و داغ شدن قطعات داخلی هارد دیسک میشود و ممکن است آسیب های جدی به دستگاه شما وارد کند.

روشن نگه داشتن لپ تاپ برای مدت طولانی می تواند اثرات مخربی بر عملکرد دستگاه بزند چرا که در این حالت لپ تاپ باید دائما کار کند تا بتواند اجزاء داخلی را خنک نگه دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در طی روز چندین بار به لپ تاپ نیاز دارید در بین هر بار استفاده لپ تاپ را خاموش کنید و یا در حالت sleep قرار دهید.

تعمیر قطعات لپ تاپ استوک

دلایل خرابی لپ تاپ

در نهایت اینکه

قطعات لپ تاپ ها چه از نوع آکبند و یا استوک عمر مفید دارند و با تمام شدن این عمر مفید ممکن است شما را دچار مشکل کنند و نیاز به تعمیر داشته باشند. توجه کنید که اگر قصد تعمیر لپ تاپ استوک را داشتید حتما آن را به فروشگاه های مجاز بسپارید.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت kharidland.com با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به تعمیرات لپ تاپ استوک

اگر چایی یا آب روی لپ تاپ ریخت چه باید کرد؟در این حالت باید به سرعت لپ تاپ را خاموش کنید و باتری آن را خارج کنید. با یک دستمال خشک آب روی سطح کیبورد را خشک کرد و برای مدت 24-48 ساعت به هیچ عنوان لپ تاپ را روشن نکنید. توجه داشته باشید که برای خشک کردن لپ تاپ از وسایلی مانند سشوار استفاده نکنید چرا که باد سشوار موجب میشود آب به دیگر قسمت های لپ تاپ برود و آسیب های جدی تری به دستگاه شما وارد کند.

نشانه خراب شدن کارت گرافیک چیست؟هر تغییری که در صفحه مانیتور ایجاد شود از نظر رنگ و کیفیت تصویر میتواند دلیلی برای خرابی کارت گرافیک دستگاه شما باشد.

هزینه تعمیر لپ تاپ چقدر است؟ین سوال بسیار کلی است. هزار و یک مشکل ممکن است برای لپ تاپ ایجاد شود که هر کدام علت متفاوت و به طبع هزینه متفاوت خواهد داشت. برای برآورد هزینه ابتدا باید مشکل اصلی لپ تاپ شما مشخص شود و سپس نرخ تعمیرات تخمین زده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *