خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

تفاوت لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی

خرید لپ تاپ صنعتی و لپ تاپ خانگی

هنگامیکه قصد خرید لپ تاپ برای انجام فعالیت های خود را دارید با آگاهی از تفاوت میان لپ تاپ ها می توانید بهترین گزینه را برای انجام امورکارهای خود انتخاب و خریداری کنید. ما امروز می خواهیم در این مقاله به تفاوت لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی اشاره داشته باشیم و شما را برای خرید هر یک از این دو نوع لپ تاپ راهنمایی کنیم.

خرید لپ تاپ

اگر بنا بر هر دلیلی خانه نشین شده اید و در خانه کارهای خود را انجام می دهید یکی از نیازهای روزمره که جز اصلی زندگی شده است داشتن یک لپ تاپ می باشد.

فرقی ندارد که شما قصد خرید لپ تاپ آکبند را داشته باشید تا بتوانید کارهای روزمره خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می خواهید لپ تاپ استوک خریداری کنید.

این روزها دانش آموزها، دانشجوها، اساتید، معلمین، حسابدار، کارمند بانک و… به نوعی برای انجام امورکارهای خود نیاز به یک لپ تاپ دارند تا بتوانند کارهای روزانه خود را در منزل و به دور از محیط کاری خود انجام دهند.

بنابراین کیفیت و شناخت از لپ تاپ مهم ترین مسئله ای است که به شما در امر خرید یک لپ تاپ مناسب با کسب و کارتان به شما کمک زیادی خواهد کرد.

قیمت لپ تاپ خانگی

لپ تاپ خانگی

Industrial laptops چیست؟

در دسته بندی های کلی بازار لپ تاپ دو دسته کلی لپ تاپ بیزینسی یا صنعتی و لپ تاپ خانگی وجود دارد.

لپ تاپ های صنعتی همانطور که از نام آن ها مشخص است بیشتر در محیط های کاری و برای انجام کارهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرند و به علت کاربردهای زیادی که از آن ها می شود باید کیفیت، سرعت، مقاومت و عمر طولانی داشته باشند.

لپ تاپ هایی که به آن ها Industrial laptops گفته می شود در برابر رطوبت، خش، ضربه کاملا مقاوم بوده و بدنه آنها نيز از فلز آلومينيوم تيتانيوم ساخته شده است.

تفاوت لپ تاپ صنعتی با خانگی در چیست؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که به یک سری از لپ تاپ های موجود در بازار لپ تاپ، لپ تاپ خانگی گفته می شود که از کارایی کمتر و سبک تری نسبت به برخی دیگر از لپ تاپ ها برخوردار می باشند و به آن دسته از لپ تاپ هایی که در صنعت ها و شغل های مختلف با کارایی و کاربرد بیشتری مورد استفاده قرار میگیرند Industrial laptops می گویند.

حال می خواهیم اشاره ای به تفاوت بین لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی داشته باشیم.

  • لپ تاپ های صنعتی همان لپ تاپ های بیزنسی هستند که از کیفیت ساخت بالاتر و حرفه ای تری برخوردار می باشند. این مدل لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ های خانگی از بیشتر عمر خواهند کرد.
  • لپ تاپ های صنعتی نسبت به لپ تاپ های خانگی از بدنه سخت تر و مقاوم تری در برابر آسیب های احتمالی برخوردار می باشند.
  • صفحه نمایش لپ تاپ های صنعتی مات می باشد برخلاف لپ تاپ های خانگی که صفحه نمایش شیشه ای دارند
  • لپ تاپ های صنعتی از صفحه نمایش هایی برخوردار می باشند که رفلکس نوری نداشته و استفاده از آن ها برای کاربران در محیط های باز و زیر نور آفتاب، راحت تر است.
  • خدمات پس از فروش برای لپ تاپ های صنعتی و بیزنسی بیشتر و قوی تر از لپ تاپ های خانگی و مشتری پسند است.
خرید لپ تاپ صنعتی

لپ تاپ صنعتی

انتخاب بهترین لپ تاپ صنعتی

علاوه بر تمام مواردهایی که در متن بالا مبنی بر تفاوت بین لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی به آن ها اشاره کرده ایم باید بگوییم که این دو لپ تاپ از نظر ظاهری نیز با هم تفاوت هایی دارند.

شکل ظاهری و استایل لپ تاپ های صنعتی به گونه ای طراحی شده است که نسبت به لپ تاپ های خانگی دلنشین تر، ظریف تر و متنوع تر می باشند و همین مسئله باعث جذب مشتریان زیادی برای این مدل لپ تاپ های شده است.

اما نکته مهم که باید در زمان خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشد کیفیت و دوام آن می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک لپ تاپ مناسب از نوع صنعتی می باشید به جای اینکه بیشتر به ظاهر آن توجه داشته باشید باید به کیفیت و سرعت پردازش و استحکام بدنه و قطعات آن اهمیت دهید.

در نظر داشتن قیمت لپ تاپ انتخابی هم می تواند روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد. لپ تاپ های صنعتی و غیر صنعتی بسیار زیادی در بازار موجود می باشند که برای حرفه و شغل های مختلف طراحی شده اند و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشند.

اما همیشه مشتریان با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند به دنبال گزینه مورد نظر خود می باشند. خوشبختانه این روزها مدل های لپ تاپ استوک در دسته بندی های صنعتی و غیر صنعتی به گونه ای توانسته اند جای خود را در بازار لپ تاپ باز کنند.

برندهای شناخته شده ای همچون موارد زیر از جمله برندهایی هستند که بهترین مدل های لپ تاپ های صنعتی را به بازار عرضه کرده اند.

  1. توشیبا
  2.  اچ پی
  3. دل لنوو
  4.  فوجیتسو
 انتخاب لپ تاپ صنعتی و لپ تاپ خانگی

نکات مهم برای انتخاب لپ تاپ صنعتی و لپ تاپ خانگی

در نهایت اینکه 

امیدواریم که تیم خرید لند توانسته باشد با ارائه این مقاله به شما کمک کند تا هر آنچه که نیاز است درباره تفاوت لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی بدانید را در اختبار شما قرار دهد.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت  kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند.

سوالات مربوط به تفاوت لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی

تفاوت کامپیوتر خانگی و کامپیوتر تجاری چیست؟از رایانه های تجاری برای ویرایش و ارائه فیلم ها گرفته تا ایجاد فیلم و نمایش و مشاهده گرافیک های با درجه بالا برای همه موارد استفاده می شود. رایانه های خانگی بیشتر محدود به وبگردی ، بررسی ایمیل ، پردازش متن سبک و بازی است.
تفاوت لپ تاپ تجاری و لپ تاپ مخصوص بازی چیست؟لپ تاپ های تجاری با در نظر گرفتن نیازهای خاص کاربران تجاری طراحی شده اند. از طرف دیگر لپ تاپ های بازی عملکرد و سرعت فوق العاده ای را ارائه می دهند ، اما آنها برای ارائه این ویژگی ها طراحی نشده اند. اینها برای گیمرهایی است که می خواهند یک بازی فشرده گرافیکی را با دوستانشان از طریق اینترنت انجام دهند.
طول عمر متوسط ​​لپ تاپ چقدر است؟طول عمر متوسط ​​لپ تاپ سه تا پنج سال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *