خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

خرید لپ تاپ کارکرده

قیمت لپ تاپ کارکرده

بارها در مقاله های مختلف درباره خرید لپ تاپ کارکرده  و نکات مهم جهت خرید لپ تاپ کارکرده مطالعه کرده اید و تا حدود زیادی می دانید که در زمان خرید اینگونه لپ تاپ ها باید چه کارهایی را انجام دهید و به مواردی توجه داشته باشید.

ما امروز می خواهیم بار دیگر و صرفا جهت یادآوری شما دوستان عزیز درباره اینکه در زمان خرید لپ تاپ کارکرده باید به چه مواردی توجه داشته باشید و چطور می توانید یک لپ تاپ استوک یا کار کرده مناسی و با کیفیت را خریداری کنید با شما صحبت کنیم.

خرید و انتخاب لپ تاپ کارکرده

با شرایط روز اقتصاد دنیا و افزایش روز به روز هزینه هایی که با آن ها مواجه هستیم خرید یک لپ تاپ آکبند، کار چندان آسانی نیست و همه اقشار جامعه توانایی مالی برای خرید آن را بدون شک ندارند.

اینجاست که خرید یک لپ تاپ کارکرده و  دست دوم  هممچنین دانستن نکات مهم جهت خرید لپ تاپ کارکرده می تواند یک ایده خوبی باشد برای آن دسته از افرادی که می خواهند با هزینه کمتری صاحب یک لپ تاپ با کیفیت شوند.

البته ناگفته نماند که تهیه لپ تاپ دست دوم خطرات خود را دارد و شما به عنوان شخصی که اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید باید به موارد و نکات مهمی در زمان خرید توجه داشته باشید.

در ادامه هر آنچه که باید درباره خرید لپ تاپ کارکرده بدانید را برایتان معرفی کرده ایم.

مزایای خرید لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم

نکات مهم برای خرید لپ تاپ کار کرده

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که به خاطر شرایط اقتصادی و افزایش روز به روز هزینه ها تهیه و خرید لپ تاپ آکبند کار سخت و دشواری شده است و همه مردم توانایی مالی برای خرید اینگونه لپ تاپ ها را ندارند و به همین خاطر است که به سمت لپ تاپ کارکرده و استوک گرایش پیدا می کنند.

اما بدون داشتن اطلاعات کافی و لازم درباره لپ تاپ کارکرده هم ممکن است بعد از خرید دچار مشکلات زیادی شوید به همین خاطر ما به مهم ترین مواردی که در زمان خرید لپتاپ چه از نوع آکبند و چه کار کرده آن نیاز است بدانید اشاره ای کوتاه و مختصر کرده ایم.

مواردی که برای Buy a used laptop باید بدانید

مواردی که  برای خرید لپ تاپ کار کرده باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  1. بازرسی و بررسی بدنه لپ تاپ
  2. بررسی کردن صفحه لپ تاپ 
  3. امتحان صفحه کلید و پد لمسی
  4. امتحان کردن درایو CD / DVD
  5. بررسی کردن اتصال بی سیمخرید 
  6. تست وب کم و بلندگوها
  7. سالم بودن باتری
  8. بررسی نرم افزار
خرید لپ تاپ کارکرده

نکات مهم برای خرید لپ تاپ کارکرده

بازرسی و بررسی بدنه لپ تاپ

اگر می خواهید لپ تاپ را شخصاً بازرسی کنید، بررسی دقیق بدنه ضروری است. شما باید مطمئن شوید که قاب لپ تاپ فاقد شکاف و علائم ضربه است.

وجود پیچ ​​های از دست رفته، لولاهای شل و هرگونه بی نظمی دیگر را بررسی کنید. دقت داشته باشید حتی اگر لپ تاپ یکه شما انتخاب کرده اید به خوبی کار کند اما ظاهر نامناسبی داشته باشد شما این اطمینان را بدست نخواهید آورد که بخش های داخلی آن آیا سالم اند یا خیر؟

بررسی کردن صفحه لپ تاپ 

کار بعدی که در زمان خرید لپ تاپ کارکرده باید انجام دهید بررسی کردن صفحه خود لپ تاپ می باشد. باید مطمئن شوید صفحه نمایش در شرایط کاری خوبی قرار دارد. سوسو زدن، تغییر رنگ، روشنایی و پیکسل های بد را بررسی کنید.

برای اطمینان میتوانید یک ویدئو را بارگذاری کنید و منتظر پخش آن باشید دقت کنید که آیا زاویه دید به اندازه کافی گسترده است یا خیر؟!

امتحان صفحه کلید و پد لمسی

صفحه کلید و پد لمسی پرکاربردترین قسمتهای هر لپ تاپ به حساب می آید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر دو قسمت به طور مطلوبی کار می کنند.

اگر لپ تاپ دارای کلید های خراب می باشد آن ها را بررسی کنید و ببینید آیا از تایپ کردن با صفحه کلید راحت هستید. اگر بیش از حد اشتباه می کنید، بهتر است لپ تاپ های دیگر را امتحان کنید.

امتحان کردن درایو CD / DVD

موارد زیر را بر روی لپ تاپ انتخابی خود حتما امتحان کنید.

  • تمام پورت های USB
  • جک هدفون
  • پورت های اترنت
  • HDMI
  • اسلات کارت SD  
  • سایر ورودی ها

بسیاری از مواردی که در متن بالا به آن ها اشاره کرده ایم مستقیماً به مادربرد متصل می شوند که جایگزینی آنها هزینه بر است.

بررسی کردن اتصال بی سیم

قطعا شما لپ تاپی که به وسیله آن نتوانید به Wi-Fi متصل شوید را نمی خواهید چون هیچ کاری را نمی توانید به وسیله آن انجام دهید.

بنابراین در زمان خرید لپ تاپ کارکرده توجه داشته باشید که گزینه انتخابی شما بدون هیچگونه دردسری به شبکه Wi-Fi متصل می شود. در ضمن بررسی کنید که بلوتوث لپ تاپ چگونه عمل میکند.

تست وب کم و بلندگوها

بیشتر وب کم های لپ تاپ متوسط ​​هستند. داشتن یک وب کم متوسط ​​بهتر از نداشتن وب کم است.

افراد زیادی از بلندگوهای لپ تاپ خود زیاد استفاده نمی کنند، اما هنوز هم ایده خوبی است که ببینید چقدر می توانید صدای لپ تاپ را بلند کنید و امتحان کنید که صدا به راحتی خفه می شود یا تحریف می شود؟!

سالم بودن باتری

نکته بسیار مهم دیگری که در زمان خرید لپ تاپ دست دوم باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید اطمینان پیدا کردن از سلامت باتری لپ تاپ خریداری شده می باشد.

شاید در اکثر موارد همیشه نتوانید بررسی دقیق باتری را انجام دهید. اما می توانید با مراجعه به تنظیمات مدیریت انرژی سیستم عامل نصب شده ، تصور تقریبی از دوام باتری را دریافت کنید تا ببینید چه مقدار باتری را شارژ می کند و همچنین وضعیت سلامتی باتری را ببینید.

بررسی نرم افزار

مجوزهای نرم افزار همراه لپ تاپ را بررسی کنید و مطمئن شوید کلیدهای محصول در دسترس شما قرار گرفته است. سی دی نرم افزار اصلی ، سی دی ریکاوری ، درایورها و رسانه پشتیبان تهیه شده با لپ تاپ را نیز از فروشنده بخواهید که به شما تحویل دهد.

چرا لپ تاپ کار کرده بخریم؟

تست باتری لپ تاپ کارکرده

در نهایت اینکه

آنچه که می تواند شما را در خرید لپ تاپ کارکرده کمک کند و نکات مهم جهت خرید لپ تاپ کارکرده در این مقاله برایتان شرح داده ایم. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در جهت خرید لپ تاپ استوک و کارکرده از طریق سایت kharidland.com با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به خرید لپ تاپ کار کرده

خرید لپ تاپ مرمت شده ارزش دارد؟یکی از دلایل خرید لپ تاپ کارکرده و مرمت شده این است که لپ تاپ های تعمیر شده در هزینه شما صرفه جویی می کنند. لپ تاپ های مرمت شده ارزان تر از مدل های کاملاً جدید هستند.

چه مقدار RAM برای لپ تاپ کارکرده نیاز است؟اگر سیستم شما دارای ویندوز 10 است ، قبل از اینکه حتی یک برنامه را باز کنید حدود 2 گیگابایت حافظه رم مصرف می کنید. اگر کارهای طراحی گرافیکی زیادی انجام می دهید، ممکن است به 16 ram نیاز داشته باشید.

لپ تاپ خوب باید چقدر سرعت داشته باشد؟3.5 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز سرعت مناسب می باشد.اما داشتن عملکرد تک رشته ای از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *