خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

خرید مینی لپ تاپ

انواع مینی لپ تاپ

مینی لپ تاپ

لپ تاپ هایی که این روزها در بازارهای مختلف مشاهده می کنیم از هر زمان دیگری کوچکتر، نازک تر و قدرتمندتر هستند. اما اندازه و شکل همه آنها متفاوت است. اگرچه این روزها اکثر لپ تاپ ها دارای اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچی هستند  اما برخی از آنها به صفحه نمایش های بزرگ 17 اینچ مجهز هستند. بنابراین ما در سایت خرید لند قصد داریم تا قدرتمندترین و قابل حمل ترین لپ تاپ هایی را که می توانید با هزینه کمتری پیدا و خریداری کنید همچون مینی لپ تاپ به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد و توصیه  ما برای دانشجویان در جستجو برای لپ تاپ با صفحه نمایش کوچکتر که عمر باتری چشمگیر، کیفیت ساخت قوی و پردازنده سریع بسیار مناسبی داشته باشد خرید مینی لپ تاپ می باشد. در ادامه بهترین مینی لپ تاپ های موجود در بازار را به شما معرفی کرده یم.

انوع مینی لپ تاپ

  1. Microsoft Surface Go 2
  2. Lenovo Chromebook Duet
  3. Acer Swift 3 Mini Laptop
  4. Lenovo Yoga C740 Mini Laptop
  5. ASUS VivoBook L203MA Mini Laptop
خرید مینی لپ تاپ

مینی لپ تاپ

  • Microsoft Surface Go 2

آخرین عضو خانواده محصولات Microsoft Surface یک تبلت فوق العاده جمع و جور  10.5 اینچی است که از یک رایانه شخصی ویندوز 10 برخوردار است.  هزینه خرید مینی لپ تاپ Microsoft Surface  400 دلار می باشد این لپ تاپ دارای 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم به سطح ابتدایی می باشد اما باید صفحه لمسی و صفحه کلید را جداگانه تهیه کنید. این مدل مینی لپ تاپ آنقدر قدرتمند است که می تواند جریان پایدار برنامه ها را بدون کاهش سرعت کنترل کند. به طور کلی، این رایانه شخصی یک گزینه جمع و جور و همه کاره است که برای کار یا بازی مناسب است. اگر به دنبال خرید مینی لپ تاپ کاربردی، مقرون به صرفه و شیک هستید گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید.

  • Lenovo Chromebook Duet

مینی لپ تاپ دوم که می خواهیم به شما معرفی کنیم Lenovo Chromebook Duet می باشد که از سری مینی لپ تاپ های ارزان قیمت است. این کامپیوتر دو در یک دارای صفحه کلید قابل جدا شدن است به این معنی که می توانید از آن به عنوان تبلت یا لپ تاپ استفاده کنید. همچنین دارای یک پوشش پارچه پشتی قابل تنظیم منحصر به فرد است که از آن در برابر قطره محافظت می کند. این جلد حتی دارای پایه ایستاده است که باعث می شود Duet برای تماشای YouTube یا برقراری تماس ویدیویی آسان شود.
صفحه لمسی 10.1 اینچی Chromebook Duet شارپ و روشن است. به علاوه، صفحه کلید همراه آن برای نوشتن مقالات برای کلاس مفید خواهد بود. اگرچه رایانه یکی از قدرتمندترین و به روزترین پردازنده ها را ندارد، اما برای مرور وب، استفاده از رسانه های اجتماعی، پاسخ به ایمیل یا ویرایش عکس بسیار سریع است. از همه مهمتر این دستگاه 11 ساعت عمر باتری را به کاربران ارائه می دهد.

  • Acer Swift 3 Mini Laptop

Acer Swift 3 Mini Laptop از یک پردازنده نسل 10 اینتل Core i5 ، 8 گیگابایت رم و یک درایو عظیم 512 گیگابایتی با حالت جامد بهره می برد. همه مشخصات چشمگیر که یک لپ تاپ خوب باید دارا باشد این مینی لپ تاپ یک جا دارد و قیمت آن برای خرید زیر 700 دلار می باشد.
در کنار تمام ویژگی های خوبی که این مینی لپ تاپ دارد یک نقطه ضعف بزرگ وجود دارد و آن هم این است که فاقد صفحه لمسی است، اما حداقل نگران کثیف شدن اثر انگشت در صفحه نمایش با وضوح بالا نخواهید بود.

مینی لپ تاپ لنو

انواع مینی لپ تاپ

  • Lenovo Yoga C740 Mini Laptop

برای کسانی که بدنبال یک لپ تاپ متنوع دو در یک هستند که از کیفیت ساخت عالی و قدرت زیادی برخوردار باشد مینی لپ تپ Lenovo Yoga C740 انتخاب خوبی است. این لپ تاپ 8 گیگابایت رم و پردازنده نسل 10 ارائه می دهد، به این معنی که برای اجرای اکثر برنامه ها توانایی زیادی دارد. از آنجا که 256 گیگابایت حافظه SSD دارد، فضای کافی برای عکس ها، فیلم ها و پرونده های خود خواهید داشت.

  • ASUS VivoBook L203MA Mini Laptop

ASUS VivoBook یک مینی لپ تاپ مقرون به صرفه است که قیمت مناسب  داشته و اندازه قابل حمل  آن برای دانشجویان جوان بسیار مناسب است. مجهز به پورت های USB نوع A ، پورت USB-C ، اسلات کارت microSD و درگاه خروجی HDMI است. نمایشگر 11.6 اینچی آن با وضوح 1080p روشن است. از آنجا که صفحه نمایش روی لولای 180 درجه است ، می توانید آن را روی میز گذاشته تا محتوا را با دوستان، همکلاسی ها یا همکاران خود به اشتراک بگذارید.
ASUS VivoBook L203MA Mini Laptop با حداکثر 4 گیگابایت رم، پردازنده Intel Celeron N4000 و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، ممکن است قدرتمندترین دستگاه در میان سایر مینی لپ تاپ هایی که تا به اینجا برایتان معرفی کرده ایم نباشد اما وزن آن فقط 2 پوند است و توانایی مدیریت بیشتر کارها را دارد.
مهمترین ویژگی این مینی لپ تاپ این است که باتری آن قابلیت این را دارد که بیش از 10 ساعت سیستم شما را روشن نگه داشته و برق مورد نیز آن را تامین کند و اصلا جای نگرانی وجود ندارد که در وسط کار ناگهان خاموش شده و نتوانید کارهایتان را ذخیره کنید.

ویژگی های مینی لپ تاپ خوب

قیمت مینی لپ تاپ

[accordion title=”سوالات متداول”] [accordion-item title=”بهترین لپ تاپ مینی برای خرید کدام برندها می باشند؟ “]Microsoft Surface Go 2، Microsoft Surface Pro 7، Samsung Chromebook Plus V2، Apple MacBook، HP ProBook x360 11 G6 EE، Asus VivoBook Flip 12، Lenovo IdeaPad Flex 3 mini laptop و Dell Inspiron 11 3000 mini laptop از بهترین و شناخته شده ترین مینی لپ تاپ هایی هستند که می توانید خریداری کنید.[/accordion-item] [accordion-item title=”تفاوت لپ تاپ با مینی لپ تاپ چیست؟”]اساسی ترین تفاوت بین لپ تاپ و مینی لپ تاپ کامپیوتر از نظر عملکرد است.اندازه صفحه نمایش مینی لپ تاپ کمتر از 12 اینچ ، در حالی که لپ تاپ دارای صفحه نمایش حداقل 12 اینچ و حداکثر 17 اینچ است[/accordion-item] [accordion-item title=”برای مینی لپ تاپ یا سایر لپ تاپ ها رم چقدری مناسب می باشد؟”]8 گیگابایت رم برای اکثر کاربران نکته جالب توجهی است که رم کافی برای تقریباً همه کارهای بهره وری و بازی های کم تقاضا را فراهم می کند. اگر برنامه های سخت افزاری مانند ویرایش ویدئو و CAD را اجرا می کنید توصیه می کنیم از 16 گیگابایت شروع کنید و از آنجا بالا بروید.[/accordion-item] [/accordion].

جمع بندی

با افزیش قیمت ارزهای خارجی و بالا رفتن قیمت بسیاری از لوازم های الکترونیکی و برقی همچون لپ تاپ انتخاب و خرید مینی لپ تاپ و سایر لپ تاپ هایی که سبک و ارزان قیمت می باشند گزینه مناسب تری نسبت به خرید لپ تاپ های آکبند می باشد. ما در سایت خرید لند به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب مناسبی از میان لپ تاپ استوک و مینی لپ تاپ های سبک داشته باشید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “خرید مینی لپ تاپ

  1. سلطانی گفت:

    قیمت مینی لپ تاپ لنوو چنده؟

    1. در پتسخ به سلطانی
      برای کسب قیمت با کارشناسان فروش تماس بگیرید

  2. صفری گفت:

    بهترین برند برای مینی لپ تاپ کدام برند است؟

    1. سلام دوست عزیز بهتر ببیند برای چه کاری می خواهید از لپ تاپ استفاده کنید تا شما را راهنمایی کنم

  3. علیرضا گفت:

    سلام
    در حل حاضر از چه برندی مینی لپ تاپ موجود دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *