خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک

خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک

فهرست موضوعات در این آموزش

امروز در خرید لند می خواهیم به سراغ مشاغل کوچک رفته و آن ها را برای انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب راهنمایی کنیم. پیشنهاد میکنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک بیشتر بدانید.

برای افرادی که می خواهند سریع به بهترین لپ تاپ های کار در بازار مراجعه کنند راه های مختلفی وجود دارد اگر از پشتیبانی فنی یا تجربه محدودی برخوردار هستید نگران نباشید این راهنمای خرید به صورت گام به گام طراحی شده است و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید لپ تاپ مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید.

مراحل خرید لپ تاپ استوک

گفتیم که راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک چند مرحله مختلف دارد که ما می خواهیم به تک تک آن ها در این مقاله اشاره کنیم.

  • مرحله اول: تنظیم کردن بودجه و بهینه کردن استراتژی خرید
  • مرحله دوم: انتخاب یک سیستم عامل
  • مرحله سوم: انتخاب طراحی لپ تاپ
  • مرحله چهارم: در نظر گرفتن مشخصات
 لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

 تنظیم کردن بودجه و بهینه کردن استراتژی خرید

بهترین راه برای بهینه سازی هزینه های فناوری، تعیین بودجه مشخص قبل از خرید است. هنگامی که بودجه خود را تعیین می کنید نه تنها مبلغ کلی که مایل به صرف آن هستید، بلکه نحوه استهلاک بیش از تعداد لپ تاپ های خریداری شده را نیز در نظر بگیرید. هر مشاغلی به  لپ تاپ های خاص مربوط به خود نیاز دارد برخی به لپ تاپ های پیشرفته و برخی لپ تاپ های ساده تر.

بنابراین اگر شما جزء مشاغلی هستید که نیاز به لپ تاپ استوک بسیار پیشرفته ندارید پس زمان و هزینه خود را صرف گشتن لپ تاپ های آنچنانی نکنید. یک روش محبوب در بودجه بندی فناوری، اتخاذ طبقات مختلف دستگاهها بر اساس نیازهای کاربر است. به عنوان مثال: ممکن است ارزش دستگاه های لوکس Dell را برای مدیران C و مجموعه توسعه دهندگان شما، لپ تاپ های میان رده Dell برای کارکنان حرفه ای شما و Dell های سطح ابتدایی برای کارکنان پشتیبانی ارزش داشته باشد. پیشنهاد ما در سایت خرید لند این است که به یک یا دو تولید کننده پایبند باشید تا تعمیر و نگهداری و مدیریت لپ تاپ های شما ساده تر باشد.

انتخاب یک سیستم عامل

تا زمانی که نتوانید حداقل 10.000.000 تومان برای خرید لپ تاپ استوک هزینه کنید، بین سیستم عامل های کروم و ویندوز یکی را انتخاب می کنید، اما سه سیستم عامل اصلی وجود دارد که باید تفاوت آنها را بدانید. اگر بعد از خواندن این توضیحات هنوز مطمئن نیستید کدام سیستم عامل را انتخاب کنید ، Windows را انتخاب کنید. ویندوز هنوز استاندارد تجارت جهانی است و بعید است از تصمیم خود پشیمان شوید.

انتخاب طراحی لپ تاپ

نکته اصلی که نیاز است در راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک به آن اشاره کنیم مسئله طراحی مناسب لپ تاپ انتخابی شما است.

تا به حال برایتان پیش آمده است که به این موضوع فکر کنید که شما می خواهید یک لپ تاپ سنتی خریداری کنید یا یک لپ تاپ هیبربدی؟ لپ تاپ های سنتی همان لپ تاپ های ساده اما کار راه اندازی هستند که اغلب آن ها را دیده اید اما در حال حاضر یک سری لپ تاپ جدید وجود دارد که به آن ها لپ تاپ های هیبریدی می گویند این لپ تاپ ها دو برابر تبلت می باشند کارکنانی که زیاد مسافرت می کنند یا در حال حاضر بین لپ تاپ و تبلت نمی دانند کدام گزینه بهتر است ، می توانند برای طراحی ترکیبی مناسب ازاین دو را انتخاب کنند.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک

نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک

در نظر گرفتن مشخصات

تا به اینجای کار درباره ظاهر و بودجه ای که باید برای خرید لپ تاپ استوک مورد نیاز خود بدانید صحبت کرده ایم. حال می خواهیم در ادامه موارد مربوط به راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک به سراغ مشخصات فنی لپ تاپ برویم.

  1. پردازنده یا cpu

    در بخش مشخصات فنی، پردازنده لپ تاپ را مشاهده خواهید کرد. CPU اولین چیزی است که هنگام مقایسه گزینه های لپ تاپ باید به آن توجه کنید. کیفیت پردازنده لپ تاپ شما تأثیر زیادی در قابلیت استفاده دارد.  

  2. حافظه و ذخیره سازی

    دومین عامل مهم برای مقایسه در لپ تاپ های کاری، ذخیره طولانی مدت و حافظه کوتاه مدت آنهاست. برای حافظه کوتاه مدت، حافظه دسترسی تصادفی (RAM) و برای ذخیره سازی طولانی مدت، درایو دیسک سخت وجود دارد. بعضی از رایانه ها علاوه بر HDD برای ذخیره سازی طولانی مدت  دارای یک درایو حالت جامد (SSD) نیز هستند در حالی که برخی دیگر فقط یک حافظه SSD برای ذخیره سازی طولانی مدت دارند.
    حافظه های SSD جدیدتر از HDD ها هستند و به دلیل دارا بودن سرعت بالاتر نسبت به HDD ، از محبوبیت بیشتری برای ذخیره سازی برخوردار هستند و باعث می شود لپ تاپ شما نیز سریعتر کار کند.

  3. عمر باتری

    آخرین مشخصات عمده ای که باید قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر بگیرید، ماندگاری باتری است. عمر باتری برای برخی از صاحبان مشاغل غیر قابل صدور است و برای برخی دیگر عامل ایجاد یا شکست. باید به این فکر کنید که چند بار از لپ تاپ خود بدون دسترسی به برق استفاده می کنید.

خرید بهترین لپ تاپ استوک

انتخاب بهترین لپ تاپ استوک

جمع بندی

با توجه به تمام مواردی که در این مقاله در راستای راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک عنوان کرده ایم امیدورایم که توانسته باشیم به شما برای انتخاب و خرید لپ تاپ مورد نظرتان کمک کرده باشیم. در صورتیکه باز هم برای خرید لپ تاپ استوک مورد نیاز خود با مسئله و سوالی مواجه هستید می توانید با کارشناسان ما در سایت kharidland.com تماس بگیرید.

[accordion title=”سوالات مربوط به راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک”] [accordion-item title=”سرعت پردازنده خوب برای لپ تاپ چقدر است؟”]سرعت پردازنده خوب بین 3.50 تا 4.2 گیگاهرتز است ، اما داشتن یک عملکرد تک رشته ای اهمیت بیشتری دارد. به طور خلاصه ، 3.5 تا 4.2 گیگاهرتز سرعت خوبی برای پردازنده است.[/accordion-item] [accordion-item title=”چه چیزی باعث می شود تا لپ تاپ سریعتر کار کند؟”]RAM ، حافظه رایانه و پردازنده هر دو در سرعت کار لپ تاپ شما تأثیر دارند. هرچه عدد برای هر کدام بیشتر باشد ، سرعت بیشتر است. به عنوان مثال ، 4 گیگابایت رم سریعتر از 2 گیگابایت کار می کند. سرعت پردازنده در گیگا هرتز اندازه گیری می شود و دستگاه 2 گیگاهرتزی سریعتر از 1 گیگاهرتز کار می کند.[/accordion-item] [accordion-item title=”آیا می توانم 8 گیگابایت RAM به لپ تاپ 4 گیگابایتی اضافه کنم؟”]از لحاظ فنی ، یک حافظه RAM 8 گیگابایتی می تواند به 4 گیگابایت RAM رایانه اضافه شود به شرطی که هر دو 8 گیگابایت و 4 گیگابایت سرعت یکسانی باس سمت جلو داشته باشند. برای عملکرد بهتر ، هر دو حافظه RAM باید دارای اندازه یکسانی باشند و نه تنها سرعت یکسانی دارند.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “راهنمای خرید لپ تاپ استوک برای مشاغل کوچک

  1. سیروان صادقی گفت:

    بسیار عالی و آموزنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *