خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد

خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد

این روزها به خاطر شیوع ویروس کرونا اتفاقات زیادی در تمام دنیا رخ داده است که باعث شده برنامه زندگی همه تغییر کند. یکی از اتفاقاتی که به خاطر شیوع این ویروس رخ داده است آنلاین شدن مدارس و دانشگاه ها می باشد. به همین خاطر دانش آموزان نیاز دارند برای اینکه بتوانند سر کلاس های آنلاین حضور داشته باشند و تکالیف خود را در برنامه شاد به معلمان خود تحویل دهند یک لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت در اختیار داشته باشند. به نظر شما برای برنامه شاد چه لپ تاپی مناسب می باشد؟ با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد آشنا شوید.

اپلیکیشن شاد چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به راهنمای خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد اشاره کنیم نیاز است کمی درباره خود این اپلیکیشن بدانید.
در واقع اپلیکیشن شاد یک نرم افزار درسی جدید است که آموزش و پرورش آن را طراحی کرده است تا دانش آموزان در این روزهای کرونایی بتوانند به راحتی حضور در مدرسه، به تدریس خود ادامه دهند.

این اپلیکیشن برای تمام پایه های تحصیلی می باشد اما بیشتر از همه پایه های سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم ابتدایی و متوسطه بهتر و راحتر می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

درباره اپلیکیشن شاد بیشتر بدانید

تا به اینجا متوجه شدیم که اپلیکیشن شاد یک نرم افزار جدید است که توسط آموزش و پرورش برای روزهای کرونایی طراحی شده است.

این برنامه با پیگیری های وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام اپلیکیشن شاد راه اندازه شده است.

طریقه نصب اپلیکیشن شاد

اپلیکیشن شاد

نصب اپلیکیشن شاد برای اندروید

خب، با توجه به این مسئله که همه لپ تاپ ها و تلفن های همراه اندروید نمی باشند نیاز است که نحوه نصب اپلیکیشن شاد بر روی تمام لپ تاپ ها و تلفن های مختلف آموزش داده شود و به گونه ای در نظر گرفته شود که همه بتوانند به آسانی این برنامه را دانلود کرده و روری لپ تاپ تا تلفن های همراه خود نصب کنند.

برای راه اندازه این برنامهروی سیستم های اندروید شما می توانید نرم افزار برنامه شاد را به طور مستقیم ازدانلود سنترها و فروشگاه های اندرویدی نصب کنید.

راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای اندروید

نصب اپلیکیشن شاد برای اندروید

نصب اپلیکیشن شاد برای ios

اما اگر دارای تلفن های همراه یا لپ تاپ برند آیفون می باشید برای انجام و نصب برنامه شاد نیاز به یک برنامه مخصوص دارید که سیستم شما پاسخگوی آن باشد.

متاسفانه باید بگوییم که تا به امروز آموزش و پرورش موفق نشده است تا برنامه مخصوص برای گوشی های آیفون طراحی کند و باید دوستانی که دارای گوشی های آیفون می باشند از نسخه وب این اپلیکیشن استفاده کنند.

طریقه نصب اپلیکیشن شاد برای ios

نصب اپلیکیشن شاد برای ios

نصب  اپلیکیشن شاد در ویندوز برای لپ تاپ مناسب 

همانطور که در مطالب بالا نیز عنوان کرده ایم دانش آموزان برای اینکه بتوانند در این روزهای کرونایی سر کلاس های آنلاین حضور داشته باشند نیاز به تلفن های هوشمند یا لپ تاپ های مناسب دارند.

خب، همه دانش آموزان توانایی مالی این را ندارند که برای حضور در کلاس های آنلاین بتوانند لپ تاپ آکبند خریداری کنند بنابراین برای خرید و انتخاب لپ تاپ استوک هم باید گزینه ای را انتخاب کنند که هم دارای قیمت مناسبی باشد و هم اینکه کیفیت بالایی داشته باشد.

برای نصب اپلیکیشن شاد بر روی ویندوز باید بگوییم که متاسفانه هنوز نرم افزاری که بتوان آن را بر روی نسخه های 7،8 یا 10 ویندوز نصب کرد ارائه دادن نشده است.

دانش آموزانی که برای حضور در کلاس های آنلاین از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده می کنند نیاز است همچون آن دسته از دانش آموزانی که گوشی ایفون دارند برای ورود به برنامه شاد از نسخه وب این برنامه استفاده کنند.

برای استفاده از نسخه وب، کافیست به آدرس shadweb.iranlms.ir مراجعه کنید. با وارد کردن شماره موبایل و تایید هویت می توانید به لیست کلاس های خود دسترسی داشته باشید.

چطور اپلیکیشن شاد در ویندوز نصب کنیم؟

نصب اپلیکیشن شاد در ویندوز

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد

در متن بالا به این مسئله اشاره کردیم که هنوز برای ویندوز نرم افزار مشخصی که شما بتوانید با نصب آن وارد برنامه شاد شوید وجود ندارد.

شما برای کار با این شبکه تنها به یک مرورگر نیاز دارید. پس می توان با خیال راحت به این مسئله اشاره کرد که اکثریت لپ تاپ های موجود در بازار گزینه مناسبی برای اپلیکیشن شاد می باشند.

اما برای اینکه با خیال آسوده تری از این برنامه استفاده کنید بهتر است لپ تاپی را انتخاب و خریداری کنید که دارای مشخصات سخت افزاری متوسط یا بالایی باشد.

اگر لپ تاپی که برای نصب اپلیکیشن شاد انتخاب می کنید دارای صفحه نمایش بزرگ و میکروفون های با کیفیت باشد بهتر می توانید به آموزش هایی که معلم برای شما ارسال می کند گوش داده و تماشا کنید.

معرفی چند نمونه لپ تاپ با کیفیت برای اپلیکیشن شاد

  • لپ تاپ اچ پی
  • لپ تاپ لنوو
  • لپ تاپ دل
  • لپ تاپ ایسوس
  • لپ تاپ MSI
معرفی چند نمونه لپ تاپ با کیفیت برای اپلیکیشن شاد

لپ تاپ مناسب برای اپلیکیشن شاد

در نهایت اینکه 

امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم به شما دانش آموزان عزیز کمک کرده باشیم تا برای خود بتوانید یک لپ تاپ مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما درباره راهنمای خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد می باشند.

سوالات مربوط به راهنمای خرید لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد

[accordion title=””][accordion-item title=”برای بهتر شدن عملکرد لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد چه مقدار رم مناسب تر است؟”]لبرای بهتر شدن عملکرد لپ تاپ مناسب اپلیکیشن شاد بهتر است که حافظه رم شما 8 گیگابایت باشد.
[/accordion-item][accordion-item title=”برای لپ تاپ های اپلیکیشن شاد چه هاردی بخریم؟”]ترجیحا هارد پرسرعت SSD در لپ تاپ انتخابی خود استفاده کنید.
[/accordion-item][accordion-item title=”سرعت پردازنده خوب برای لپ تاپ چقدر است؟”]سرعت پردازنده خوب بین 3.50 تا 4.2 گیگاهرتز است ، اما داشتن یک عملکرد تک رشته ای اهمیت بیشتری دارد. به طور خلاصه ، 3.5 تا 4.2 گیگاهرتز سرعت خوبی برای پردازنده است.[/accordion-item][/accordion]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *