خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp

سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp

حتما برای خیلی از شما کاربرهای عزیز این مشکل پیش آمده است که در حین کار کردن با لپ تاپ خود به ناگهان متوجه سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ شده باشید. به نظر شما علت اینکه صفحه نمایش لپ تاپ سفید می شود چیست؟ خب، این مسئله در برندهای مختلف دلایل مختلفی دارد. تیم خریدلند امروز می خواهد اشاره ای به علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp داشته  کمی در این مورد با شما عزیزان صحبت کند.

پیشنهاد می کنیم اگر شما هم دارای لپ تاپ اچ پی هستید و با این مشکل مواجه شده اید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp چیست؟

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کرده ایم دلیل سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ مختلف می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل آن حمله ویروس ها می باشد که موجب سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ hp می شود.

در این شرایط شما به عنوان یک کاربر برای پاک کردن ویروس و بدفازارهای موجود در لپ تاپ خود از یک نرم افزار آنتی ویروس مطمئن استفاده کنید.

فراموش نکنید که قبل از انجام این کار باید از به روز بودن نرم افزار آنتی ویروس خود مطمئن شوید.

اما ویروسی شدن لپ تاپ نمی تواند تنها دلیل سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ باشد بلکه دلایل دیگری همچون معیوب بودن کارت گرافیک و کار نکردن صفحه نمایش هم از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد.

دقت داشته باشید، زمانیکه سیستم خود را روشن می کنید وبا صفحه سفید همراه با راه راه هایی مواجه می شوید نشانه ای است از آسیب دیدن سخت افزار لپ تاپ شما.

در این شرایط  سه مشکل اصلی دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که عبارتند از:

  1.  اشکال در کابل نواری از مادربرد به ماتریکس
  2. ماتریس آسیب دیده 
  3. خرابی اجزای مادربرد
دلیل سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp

سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp

بررسی و حل مشکل سفید شدن صفحه نمایش HP laptop

برای اینکه در زمان مواجه شدن با سفیدشدن صفحه نمایش لپ تاپ hp خود بدانید چه کارهایی را بهتر است انجام دهید تا علت را پیدا کرده و برای رفع آن به درستی اقدام کنید نیاز است که موارد و کارهایی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم را مورد بررسی قرار دهید.

  • بررسی سخت افزاری لپ تاپ اچ پی
  • جداسازی باتری لپ تاپ hp
  • اسکن کردن بدافزار و سایر نرم افزارهای مخرب
  • اجرا کردن SFC Scan

بررسی سخت افزاری لپ تاپ اچ پی

قبل تر هم اشاره کرده ایم که علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp به دلایل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن دلایل مشکلات سخت افزاری سیستمی است که در اختیار دارید.

بنابراین برای اینکه به درستی متوحه این مسئله شوید که چرا صفحه نمایش لپ تاپ شما دچار مشکل شده است می توانید سیستم خود را به یک صفحه نمایش خارجی دیگر متصل کنید.

برای این کار، روی صفحه کلید باید دکمه ای را پیدا کنید که تصویری را از صفحه اصلی به صفحه اضافی تغییر می دهد. بر روی یکی از صفحه نمایش های خارج شده از دکمه های F قرار دارد. با فشردن همزمان آن و Fn می توانید شروع به نمایش در مانیتور کمکی کنید.

در ان شرایط اگر هنوز مشکلی سفید بودن صفحه نمایش پابرجا باشد متوجه خواهید شد که صفحه نمایش لپ تاپ مشکلی ندارد و باید به دنبال مشکلات دیگری باشید که موجب به وجود آمدن این مشکل بزرگ شده اند.

جداسازی باتری لپ تاپ hp

کار دیگری که می توانید انجام دهید و بسیار هم آسان و ساده می باشد جداسازی باتری لپ تاپ است.

دقت داشته باشید که برای انجام این کار باید راهنمای دستورالعمل لپ تاپ به درستی پیروی شوند.

بعد از خارج کردن باتری، مطمئن شوید که لپ تاپ شما به کابل برق وصل نیست. دکمه پاور را حداقل 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید.

بعد از گذشت 30 ثانیه مجدد باتری را در جای خود قرار داده و لپ تاپ را روشن کنید و بررسی کنید آیا هنوز صفحه نمایش سفید است یا خیر؟!

اسکن کردن بدافزار و سایر نرم افزارهای مخرب

برای حذف بدافزار از سیستم خود، از یک برنامه ضد بدافزار استفاده کنید و رایانه خود را اسکن کنید.

با توجه به این مسئله که هنگام سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ hp نمی توانید ویندوز را به طور معمول اجرا کنید نیاز است که حتما به مراحل امن بروید.

برای این کار یک دیسک بوت یا درایو USB آماده کنید و لپ تاپ را بوت کنید. 

اجرا کردن SFC Scan

از دیگر دلایلی که باعث سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ hp می شوند وجود مشکلات مربوط به سیستم هستند.

در این شرایط با اسکن عمیق می توانید برای رفع خطاهای رایانه خود درستترین کار را انجام دهید.

با این کار می توانید سیستم خود را در حالت امن نگه دارید. در حالت امن، Command Prompt را با دسترسی مدیریت اجرا کنید و سپس دستور sfc /scannow را اجرا کنید.

مشکل سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ

رفع مشکل سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ

پیشنهاد هایی برای رفع سفید شدن صفحه نمایش HP laptop

تا به اینجای کار برایتان عنوان کردیم که علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp چیست؟ و اینکه برای درک درست از این مسئله بهتر است گه بررسی هایی را بر روی سیستم خود انجام دهید.

حال می خواهیم با یک سری موارد پیشنهادی دیگر به شما کمک کنیم تا بتوانید به راحترین شکل ممکن برای رفع مشکل سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ خود اقدام کنید.

پیشنهاداتی که تیم خریدلند در این مورد برای شما عزیزان دارد به شرح زیر می باشد.

  • سیستم خود را اجباری مجدداً راه اندازی کنید.
  • وارد حالت Safe Mode شوید.
  • به روز رسانی ویندوز را اعمال کنید.
  • چند تست سخت افزاری را اجرا کنید.
اسکن کردن بدافزار و سایر نرم افزارهای مخرب از دلایل سفید شدن صفحه لپ تاپ

اسکن کردن بدافزار و سایر نرم افزارهای مخرب

در نهایت اینکه

تیم خریدلند سعی کرده است در این مقاله اشاره ای به علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp داشته باشد و برای حل این مشکل پیشنهاداتی را ارائه دهد.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به علت سفید شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp

چه چیزی باعث سفید شدن صفحه نمایش لپ تاپ می شود؟ممکن است مشکل “صفحه سفید لپ تاپ” به دلیل حمله ویروس ایجاد شود. بنابراین نرم افزار آنتی ویروس خود را اجرا کنید تا یک اسکن امنیتی انجام دهید و ویروس ها یا بدافزارهای موجود را پاک کنید. مطمئن شوید که نرم افزار آنتی ویروس شما به آخرین نسخه به روز شده است.

چگونه صفحه سفید HP خود را تعمیر کنم؟دکمه POWER را روی لپ تاپ به مدت 15 تا 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. روشن کنید. اگر این کمکی نکرد، تنها گزینه باقی مانده تعویض پنل نمایشگر است.

یا سفید شدن صفحه مانیتور میتواند باعث آسیب به دستگاه شود؟به طور معمول زمانی با صفحه نمایش سفید هنگام روشن کردن لپ تاپ روبرو میشوید که مشکلی برای دستگاه رخ داده است اما گاهی میتواند دلیل آن مشکلات نرم افزاری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *