خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

فروش لپ تاپ دست دوم

نکات مهم برای فروش لپ تاپ دست دوم

یکی از وسایلی که این روزها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به نوعی جزء لوازم ضروری بسیاری از مشاغل به حساب می آید لپ تاپ یا همان کامپیوترهای رومیزی می باشد که به راحتی قابل حمل کردن می باشند. در حقیقت میتوان اینگونه عنوان کرد در دنیای تکتولوژی امروزی لپ تاپ جزء یکی از اصلی ترین کالاهای زندگی بشر به شمار می آید. رقابتی که بین تولید کنندگان لپ تاپ وجود دارد بسیار دیدنی است. هر یک از این شرکت ها سعی دارند تا لپ تاپ هایی را به بازار ارائه دهند که از هر لحاظ کامل باشد. اما با توجه به شرایط  اقتصادی که در حال حاضر با آن مواجه می باشیم همه اقشار جامعه توان خرید لپ تاپ های آکبند را ندارند و به همین خاطر به سمت لپ تاپ استوک یا لپ تپ های دست دوم می روند. ما در سایت kharidland.com در زمینه فروش لپ تاپ دسته دوم، قیمت لپ تاپ دست دوم،  خرید لپ تاپ استوک و لوازم های جانبی مورد نیاز لپ تاپ فعالیت داریم و امروز می خواهیم درباره آنچه که نیاز است در زمینه فروش لپ تاپ های دست دوم بدانید را برایتان عنوان کنیم.

بهترین لپ تاپ استوک و دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ کار کرده

همانطور که در ابتدای مطلب امروز عنوان کرده ایم همه اقشار جامعه توانایی مالی این را ندارند که بخواهند برای انجام کارهای خود اقدام به خرید لپ تاپ های آکبند کنند به همین خاطر با توجه به هزینه و بودجه ای که در اختیار دارند به سراغ لپ تاپ های دست دوم می روند.

در این بین افراد دیگری هستند که می خوهند لپ تاپ خود را عوض کرده و یک مدل بهتری را خریداری کنند این افراد برای اینکه بتوانند هزینه کمتری را از جیب پرداخت کنند اقدام به فروش لپ تاپ دست دوم خود می کنند و با هزینه ای که از فروش آن بدست می آورند و با بودجه ای که خودشان از قبل پس انداز کرده بودند لپ تاپ بهتری را خریداری می کنند.

علت خرید و فروش لپ تاپ کارکرده

یک سوال از شما دوستان عزیز داریم و آن هم این است که اصلا چرا باید لپ تاپ دست دوم بخریم؟ این سوالی است که بارها ممکن است زمانیکه میخواهید اقدم به خرید کنید از خودتان بپرسید. ما، در ادامه به چند نکته که جواب سوال می باشد اشاره کرده ایم.

  • قیمت مناسب تری که لپ تاپ های دست دوم نسبت به لپ تاپ های آکبند دارند.
  • کیفیتی که در قطعات لپ تاپ های دست دوم و کارکرده به کار رفته است.
  • منطبق بودن لپ تاپ های دست دوم با استانداردهای روز دنیا
  • مناسب ترین کالا برای برطرف کردن نیازهای کاربران
  • خدمات پس از فروشی که لپ تاپ های دست دوم دارند
  • صرفه جویی در هزینه ای که بابت خرید لپ تاپ باید پرداخت کنید
فروش لپ تاپ دست دوم

قیمت لپ تاپ دست دوم

فروش لپ تاپ دست دوم

بدون شک این مسئله را بخوبی می دانید که خرید و فروش لوازم دست دوم کمی کار سخت و ریسک پذیری می باشد مخصوصا اگر آن وسیله جزء وسایل برقی و مهمی باشد که شما می خواهید از آن استفاده کنید مانند: لپ تاپ.

این روزها خرید و فروش لپ تاپ استوک بسیار رواج پیدا کرده است البته این مسئله به سالم بودن لپ تاپ نیز بسیار بستگی دارد.( سالم بودن نه تنها از لحاظ ظاهر بلکه از لحاظ فنی) نیز بسیار با اهمیت می باشد.

با افزایش روز به روز دلار و ارزهای خارجی دیگر کالاها و محصولاتی که وارد کشور می شوند به طرز بسیار عجیبی گرن می باشند واین طبیعی است که هر کس نتواند از پس هزینه خرید آن ها برآید. به همین خاطر به سراغ محصولات دست دوم می روند.

شاید تصور بسیار از دوستان از فروش لپ تاپ دست دوم و یا خرید آن اینگونه ست که یک لپ تاپی را قرار است تهیه کنند که شاید برای آن ها مدت زیادی هم کارایی نداشته باشد. خب قبل تر این موضوع را عنوآن کرده بودیم که این مسئله دارای ریسک بسیاری می باشد.

شما چه بخواهید لپ تاپ خود را به فروش برسانید و چه اقدم به خرید لپ تاپ استوک یا همان دست دوم  کنید نیاز است کمی در این زمینه اطلاعات شخیصیتان را بالا برده و سپس اقدام کنید.

ویدئو فروش لپ تاپ کارکرده

در فیلم زیر به یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های استوک و دست دوم که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد اشاره شده است.

پرفروش ترین لپ تاپ های دست دوم

برای اینکه بتوانید لپ تاپ دست دوم خود را با قیمت مناسبی به فروش برسانید بد نیست لیستی از پرفروش ترین لپ تاپ های دست دوم و قیمت هایی که به فروش رسیده اند نیز در اختیار داشته باشید.

  1. لپ تاپ دست دوم لنوو: ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
  2. لپ تاپ دست دوم  دل: ۷٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان
  3. لپ تاپ دست دوم  lenovo مدل g510 گرافیک دار: ۱۰٫۸۵۰٫۰۰۰ تومان
  4. لپ تاپ دست دوم ایسوس: ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
  5. لپ تاپ دست دوم ایسوس: ۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
  6. لپ تاپ دست دوم اچ پی: ۸٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان
  7. لپ تاپ دست دوم Lenovo لمسی : ۱۵٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان
  8. لپ تاپ دست دوم ایسوس: ۱۵٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان

اگر لپ تاپی که شما قصد فروش آن را دارید هم خانوده یکی از لپ تاپ هایی است که در متن بالا به آن ها اشاره شده است تا حدودی قیمت دستتان آمده است و متوجه شده است که برای فروش لپ تاپ کارکرده خود باید تا چه حدود قیمتی را مشخص کنید.

البته در نظر داشته باشید که این قیمت ها متغییر می باشند و با افزایش یا کاهش ارزهای خارجی ممکن است قیمت آن ها نیز تغییر کند. پس حتما قبل از اینکه بخواهید برای فروش لپ تاپ خود اقدام کنید از قیمت دلار و ارزهای خارجی روز اطاعات کمل بدست آورید.

فروش لپ تاپ استوک

پرفروش ترین لپ تاپ های دست دوم

در نهایت اینکه 

برای فروش لپ تاپ دست دوم ما، در این مقاله سعی کرده ایم که آنچه می تواند به شما کمک کند را عنوان کنیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و کارشناسان فروش ما، در سایت kharidland.com می توانید ارتباط بگیرید.

سوالات مربوط به فروش لپ تاپ دست دوم

برای فروش لپ تاپ استوک چه مواردی را باید در نظر داشته باشید؟برای فروش یک لپ تاپ دست دوم حتما لازم است تا سلامت آن را از جهات مختلف چک کنید. حتما سلامت بدنه لپ تاپ دست دوم و عدم وجود خط و خش بر روی بدنه، صفحه نمایش، کیبورد و موس پد، پورت ها و دی وی دی درایو، اسپیکر، باتری و شارژر آن را بررسی نمایید تا بتوانید با قیمت بالاتری آن را به فروش برسانید.
لپ تاپ دست دوم چه برندی، کارآیی خوب و عمر بیشتری دارد؟لپ تاپ لنوو Thinkpad T540P، لپ تاپ دل Latitude E5450، لپ تاپ Inspiron 15 5566 دل و لپ تاپ Zbook 15V G5 اچ پی لپ تاپ های دست دوم با ماندگاری نسبتا خوب می باشند.
آیا امکان تست لپ تاپ دست دوم پیش از خرید وجود دارد؟”]تست لپ تاپ های دست دوم وجود دارد اما باز ین مسئله به فروشگاه و شخصی که از آن لپ تاپ را خریداری می کنید بستگی دارد. معمولا امکان تست از 24 ساعت تا یک هفته برای خریدار وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *