خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

قطعات لپ تاپ استوک

انتخاب بهترین قطعات برای لپ تاپ استوک

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از فضای مجازی امروزه لپ تاپ یکی از اصلی ترین وسایل الکترونیکی به حساب می آید. البته کالا هایی مانند گوشی های هوشمند و یا تبلت ها نیز می توانند برخی از نیاز های افراد را پاسخ دهند، اما اگر به دنبال کالایی هستید که شما را از خرید دیگر وسایل الکترونیکی بی نیاز کند پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده از لپ تاپ است. حال در این بین وقتی به سراغ خرید لپ تاپ میروید با قیمت های نجومی و سر سام آور مواجه میشوید. خرید لپ تاپ استوک می تواند راهکاری مناسب باشد تا شما بتوانید با قیمت پایین تر این کالا را خریداری کنید. همانطور که میدانید لپ تاپ استوک قبلا یکبار به دلایل مختلف به کمپانی سازنده مرجوع شده است. پس بهتر است به هنگام خرید از سالم بودن قطعات لپ تاپ استوک مطمئن شوید.

لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوکی که در ایران وجود دارند معمولا به صورت عمده و از دبی و شارجه وارد میشوند. این لپ تاپ ها عمدتا به سفارش کشو های اروپایی هستند و کیفیت قطعات آنها بسیار بالاست. اما با این حال لازم است حتما از سالم بودن قطعات لپ تاپی که قصد خرید آن را دارید مطمئن شوید.

برخی فروشندگان غیر مجاز، لپ تاپ های اوراقی و مشکل دار را به اسم لپ تاپ استوک اروپایی به فروش میرسانند. اگر شما به اشتباه یکی از این لپ تاپ ها را خریداری کنید نه تنها برای شما کارایی ندارد بلکه باید هزینه های گزافی برای تعمیر و تعویض قطعات آن بپردازید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید حتما از مراکز معتبر و دارای مجوز رسمی خرید کنید، چرا که در این حالت هم خیال شما از سالم بودن قطعات راحت است و هم می توانید از خدمات پس از فروش آن مرکز استفاده کنید.

خرید لند یکی از مراکز معتبر و به عبارتی مرجع خرید لپ تاپ استوک است. شما می توانید انواع مدل ها و برند های لپ تاپ را در سایت خرید لند مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید مادر بُرد

بهترین مادربُرد برای لپ تاپ استوک

قطعات لپ تاپ استوک

برخی از لپ تاپ ها هنگامی که به کمپانی مرجوع میشوند، با بررسی مشخص میشود که اشکال و ایراد جدی دارد و قابل حل نیست. در این حالت کمپانی لپ تاپ را با قیمت بسیار پایین به کشور های دیگر میفروشد. شرکت هایی که این نوع لپ تاپ ها را خریداری میکنند، قطعات لپ تاپ استوک را از هم جدا میکنند و هر کدام را جدا گانه با قیمت بالایی به فروش میرسانند.

حال اگر لپ تاپ شما دچار ایراد فنی شد و مهندسین تشخیص دادند که احتیاج به تعویض قطعه ای دارد بهتر است از قطعات لپ تاپ های استوک استفاده کنید. چرا که این قطعات بسیار با کیفیت و کم کار کرد هستند و می توانند سال های متمادی از آن استفاده کنید.

هادر لپ تاپ استوک

چک کردن هارد لپ تاپ

چک کردن قطعات لپ تاپ 

لپ تاپ مجموعه ای از قطعات مختلف است. هر کدام از این قطعات باید سالم باشند و درست عمل کنند تا لپ تاپ در مجموع بتواند به خوبی کار کند. هنگامی که شما لپ تاپ استوک خریداری میکنید باید از سالم بودن تمامی قطعات آن اطمینان داشته بشید. چرا که این نوع لپ تاپ ها قبلا به دلایل مختلف به کمپانی مرجوع شده اند و هنگام خرید باید چک کنید که ایرادات غیر قابل حل نباشند و شما را متحمل هزینه های گزافی نکند.

برای این امر برنامه های نرم افزاری مختلفی تعبیه شده است که شما به کمک این برنامه ها می توانید از سالم بودن قطعاتی مانند باتری، مادر بورد و … اطمینان حاصل کنید.

  • برای چک کردن مانیتور کافی است لپ تاپ را روشن کنید و تصویر پیش زمینه را تغییر دهید تا ببینید که روی صفحه خط و خش وجود دارد یا نه.
  • اسپیکر لپ تاپ با پخش یک موزیک چک میشود.
  • برای چک کردن سایر اجزاء بهتر است از یک مهندس کامپیوتر کمک بگیرید تا اطمینان داشته باشید لپ تاپی که قصد خرید آن را دارید کاملا سالم است.

البته همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر از مراکز معتبر خرید انجام دهید نیازی به طی کردن این مراحل نیست و شما خیالتان از این بابت راحت است.

باتری لپ تاپ استوک چقدر شارژ نگه می دارد؟

عمر باتری لپ تاپ استوک

در نهایت اینکه 

شما می توانید لپ تاپ استوک را با قیمت کم و کیفیت بالا خریداری کنید و توسط این لپ تاپ نیاز های خود را رفع کنید. همچنین اگر لپ تاپی که دارید دچار نقص شد و نیاز به تعویض قطعه ای داشت، پیشنهاد ما این است که از قطعات لپ تاپ های استوک اروپایی استفاده کنید. چرا که این قطعات با کیفیت و کم کار کرد هستند.

سوالات مربوط به قطعات لپ تاپ استوک

[accordion title=””][accordion-item title=”آیا قطعات لپ تاپ استوک ارزش خرید دارند؟”]بله معمولا این قطعات بسیار با کیفیت هستند. چرا که لپ تاپ های استوک معمولا به سفارش کشور های اروپایی هستند واز قطعات اورجینال و مرغوب در ساخت آن ها استفاده شده است. به عنوان مثال وقتی لپ تاپ با مشکل اسپیکر به کمپانی سازنده مرجوع میشود. می توان از قطعات دیگر آن برای تعمیرات استفاده کرد.
[/accordion-item][accordion-item title=”چگونه از سالم بودن قطعات لپ تاپ مطمئن شویم؟”]برای این کار اقدامات کوچک و مختصری لازم است صورت گیرد. برای تست هرکدام از قطعات ضروری لپ تاپ برنامه نرم افزاری خاصی تهیه شده که شما به کمک آن می توانید از سالم بودن قطعات لپ تاپ مطمئن شوید و یااگر ایرادی دارد می توانید آن را بررسی کنید و ببینید که آیا با وجود این ایراد هنوز لپ تاپ استوک مورد نظر ارزش خرید دارد یا نه.
[/accordion-item][accordion-item title=”از کجا می توان قطعات استوک لپ تاپ را خریداری کرد؟”]برای خرید این محصولات بهتر است به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید. با خرید از این مراکز هم خیالتان از سالم بودن محصولات راحت است و هم می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. خرید لند یکی از کامل ترین مرجع ها برای خرید لپ تاپ استوک و همچنین قطعات لپ تاپ است.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *