خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

قیمت لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ

در دنیای امروز دیگر بازی های دیجیتال سن و سال و جنسیت نمی شناسند. زیرا دنیای گیم ها بسیار متفاوت شده است و هرکس را میتواند جذب خود کند. اما سوال اینجاست که آیا با هر سیستم و با هر نوع لپ تاپی میشود تمام بازی ها را امتحان کرد؟ آیا استفاده از بازی های حرفه ای نیازمند سیستم یا لپ تاپ قوی و قدرتمند نیستند؟ کمپانی های ساخت لپ تاپ بعد از فهمیدن علاقه افراد جامعه به بازی های کامپیوتری مختلف در پی تولید لپ تاپی مخصوص بازی برآمدند. این لپ تاپ ها ویژگی های خاص و متفاوت زیادی دارند. اما یکی از مشکلات این لپ تاپ ها قیمت بسیار بالای آنهاست. انتخاب و خرید لپ تاپ گیمینگ می تواند راهی مناسب برای خرید این محصول باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله قیمت لپ تاپ گیمینگ را بررسی کنیم.

چرا لپ تاپ گیمینگ؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که جذب یک بازی کامپیوتری شده باشید و ساعت های زیادی در پشت سیستم خود نشسته و مشغول بازی باشید. همانطور که میبینید دنیای گیم های بسیار جذاب است و مخاطب را مجبور میکند ساعت ها پشت سیستم بنشیند.

جالب است بدانید اجرای برخی بازی ها بسیار سنگین است و سیستم شما باید گرافیک و پردازنده ای قوی داشته باشد.

به همین دلیل کمپانی ها لپ تاپ های گیمینگ را تولید کردند.

لپ تاپ گیمینگ

خرید لپ تاپ گیمینگ

انتخاب و خرید لپ تاپ گیمینگ

این لپ تاپ ها دارای ویژگی های خاص و زیادی هستند و به همین علت جذابیت زیادی برای عشاق بازی دارند.

لپ تاپ گیمینگ باید سخت افزار قوی داشته باشد، چرا که باید ساعت های زیادی را روشن باشد و بازی های مختلفی را ساپورت کند. همانطور که میدانید اجرای برخی بازی ها بسیار سنگین است و هر لپ تاپی نمی تواند آن را اجرا کند.

مزایا لپ تاپ گیمینگ

سازندگان لپ تاپ گیمینگ توجه ویژه ای به پردازنده گرافیکی این لپ تاپ کرده اند چرا که یکی از اصلی ترین موارد  در اجرای بازی گرافیک آن است.

  • پردازنده گرافیکی لپ تاپ های گیمینگ بسیار قوی تر از لپ تاپ های دیگر است. GPU قدرتمند یکی از عواملی است که کمپانی های تولید لپ تاپ تمرکز زیادی روی آن داشته اند و باعث اجرای هرچه بهتر بازی های سنگین شده است.
  • مورد دیگری که برای لپ تاپ گیمینگ مهم است CPU قدرتمند است. هنگامی که در ساخت لپ تاپ از CPU قدرتمند استفاده شود سرعت دستگاه بسیار بالا میرود و همچنین سرعت اجرای برنامه ها نیز به طبع بالا میرود.
  • همانطور که میدانید در بازی ها مهم ترین فاکتور را پس از گرافیک، سرعت اجرا دارد. وقتی بازی به سرعت اجرا شود جذابیت آن دو چندان میشود.
  • کیبورد یکی از موارد تفاوت لپ تاپ گیمینگ با سایر لپ تاپ ها است. طراحی صفحه کلید لپ تاپ گیمینگ بسیار خاص و متفاوت است. این طراحی خاص به علت ایجاد سرعت عمل برای شما هنگام بازی است. تعبیه کردن کلید های خاص در صفحه کلید به شما این امکان را میدهد که در هنگام بازی سریع ترین واکنش را داشته باشید و از بازی کردن لذت ببرید.

شاید جالب باشد بدانید لپ تاپ های گیمینگ دارای سیستم خنک کنندگی قوی هستند زیرا این لپ تاپ ها قرار است مدت زمان زیادی روشن باشند. به همین در ساختار آن از 2 فن خنک کننده استفاده شده است.

کمپانی ها به بالا بردن کیفیت صدا در این لپ تاپ ها توجه ویژه ای کرده اند و همین امر یکی از دلایل کسانی است که به سراغ لپ تاپ های گیمینگ میروند.

انتخاب لپ تاپ مخصوص بازی

مزایای انتخاب لپ تاپ مخصوص بازی

معایب لپ تاپ گیمینگ

بالا بودن وزن و ضخامت لپ تاپ گیمینگ را می توان یکی از معایب این لپ تاپ دانست. این امر نیز به علت قوی و قدرتمند بودن سخت افزار آن است و می توان از آن چشم پوشی کرد.

قیمت بالای این لپ تاپ یکی از مواردی است که ممکن است برخی افراد از خرید این لپ تاپ منصرف شوند. البته همانطور که در بالا توضیح دادیم این لپ تاپ دارای سیستم سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند است و علت بالا بودن قیمت آن نیز همین امر است.

با این حال پیشنهاد ما به این افراد خرید نوع استوک این محصول است. قیمت لپ تاپ گیمینگ تقریبا 1/3 قیمت نو و آکبند آن است. به عنوان مثال اگر قیمت لپ تاپ گیمینگ آکبند 5 میلیون تومان باشد، نوع استوک آن را می توانید با قیمتی حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید. که خریدی بسیار به صرفه است.

قیمت لپ تاپ گیمینگ

عوامل موثر بر قیمت لپ تاپ گیمینگ

در نهایت اینکه

لپ تاپ گیمینگ یکی از قوی ترین لپ تاپ ها در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری است و بسیار از بازی های سنگین را به راحتی اجرا میکند. اما قیمت لپ تاپ گیمینگ به علت با کیفیت بودن آن بالاست. 

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله به اختصار برایتان درباره این مدل لپ تاپ ها، مزایا و معایب آن ها صحبت کرده و اطلاعاتی را به اختصار در اختیارتان قرار دهیم.

مشاوران و کارشناسان فروش ما، در سایت kharidland.com به هرگونه انتقاد، پیشنهاد و سوالی که شما داشته باشید پاسخ خواهند داد. چنانچه برای خرید لپ تاپ استوک نیاز به مشورت داشته باشید می توانید با ما، در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به قیمت لپ تاپ گیمینگ

کدام برند لپ تاپ گیمینگ از همه بهتر است؟تقریبا تمام برند ها به تازگی اقدام به ساخت لپ تاپ گیمینگ کرده اند و هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد. در مرحله اول شما باید توقع و انتظار خودتان را از لپ تاپ گیمینگ مشخص کنید، در مرحله بعد بودجه خود را تعیین کنید و سپس اقدام به خرید لپ تاپ کنید. هر کدام از برند ها می توانند در دسته خودشان خوب و با کیفیت باشند.
مزایای لپ تاپ استوک چیست؟شاید تنها دلیل محبوبیت لپ تاپ های استوک قیمت بسیار مناسب آنها است. بطوریکه شما با هر نوع بودجه ای می توانید لپ تاپ مورد نظرتان را بصورت استوک از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری کنید.Tablet.

تست باتری لپ تاپ استوک چگونه است؟برای این کار نرم افزار های مختلفی وجود دارد که شما به وسیله آن ها می توانید به راحتی باتری لپ تاپ استوک را چک کنید و سلامت آن مطمئن شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *