خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

قیمت مینی لپ تاپ

مینی لپ تاپ ارزان

لپ تاپ ها در اندازه، ساختار و همچنین انواع مدل های گوناگونی طراحی می گردد تا نیازهای مخاطبان خود را برطرف کنند.

اکثر لپ تاپ ها دارای صفحه نمایشی به اندازه 6/15 اینچی می باشند. این در حالی خواهد بود که بعضی از لپ تاپ های مناسب برای گیمینگ، دارای اندازه 17 اینچی و وزنی در حدود چهار کیلوگرمی می باشند.

ولی لپ تاپ هایی با اندازه کوچکتر نیز طراحی شده اند که به آن ها مینی لپ تاپ می گویند.

یکی از خصوصیات اساسی که می بایست در هنگام خرید لپ تاپ به آن دقت داشته باشید، وزن آن می باشد.

معمولا وزن زیاد لپ تاپ باعث سخت شدن حمل و نقل آن می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، لپ تاپ های کوچکتر، باریکتر و همچنین قوی تر طراحی شده اند.

معمولا اندازه مینی لپ تاپ ها از هفت تا یازده اینچ می باشد و وزن آن ها حدودا 5/1 کیلوگرم است. اندازه کوچک این مینی لپ تاپ ها باعث گردیده تا حمل و نقل آن ها نیز راحتتر شود.

مینی لپ تاپ ها برای افرادی که زیاد به مسافرت می روند و همچنین دانش آموزان، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود که قیمت مینی لپ تاپ با لپ تاپ های دیگر دارای تفاوت هایی نیز می باشد.

تفاوت مینی لپ تاپ و لپ تاپ

تفاوت اصلی مینی لپ تاپ و لپ تاپ ها در وزن آن ‌ها می باشد که معمولا مینی لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ ها وزن کمتری را خواهند داشت.

درایو نوری موجب سنگین تر و همچنین گران تر شدن لپ تاپ ها می شود که برخی از مینی لپ تاپ ها درایو نوری ندارند.

افرادی که از مینی لپ تاپ استفاده می کنند، معمولا به درایو CD و یا DVD نیازی ندارند و نبود درایو باعث سبک تر و کوچک تر شدن مینی لپ تاپ خواهد شد. که می توانید در خرید لپ تاپ استوک به این مورد دقت نمایید.

مینی لپ تاپ ها برای ارسال یا دریافت ایمیل، اینترنت گردی، استفاده از نرم افزارهای چت، مرورگرها و هر نرم افزاری که مربوط به اینترنت باشد بسیار مناسب خواهد بود.

علیرغم محدودیت هایی که در مینی لپ تاپ ها وجود دارد، به علت آسانی حمل ونقل و همچنین به علت خصوصیات تقریبا مشابه آن با لپ تاپ، محبوبیت مینی لپ تاپ ها روز به روز بیشتر می گردد.

در ادامه به برخی دیگر از تفاوت های مینی لپ تاپ و لپ تاپ خواهیم پرداخت.

خرید مینی لپ تاپ

مینی لپ تاپ

ابعاد مینی لپ تاپ و لپ تاپ

مینی لپ تاپ ها صفحه نمایش کوچکتری دارند که برای استفاده افراد پر مشغله ای که احتیاج به صفحه نمایش عریض جهت تماشای فیلم ندارند بسیار مناسب خواهد بود. نمایشگر مینی لپ تاپ ها معمولا از هفت الی یازده اینچ می باشد. اما نمایشگر لپ تاپ ها از ۱۴ و ۱۸ اینج شروع می شود.

به همین علت مینی لپ تاپ ها به دلیل اندازه کوچک و همچنین وزن کم می توانید به آسانی در کیف و کوله پشتی قرار دهید.

قیمت مینی لپ تاپ و لپ تاپ

قیمت مینی لپ تاپ یکی از مسائل مهمی می باشد که در زمان خرید می بایست به آن توجه نمود.

مینی لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ ها از قیمت ارزانتری برخوردار می باشند که همین قیمت مناسب موجب می گردد تا برای اشخاصی که کار فراوانی را با لپ تاپ انجام نمی دهند و همچنین جهت انجام کارهای روزمره به آن نیاز دارند، مناسب باشد.

برای خرید لپ تاپ استوک و مشاهده قیمت مینی لپ تاپ می توانید به سایت خرید لند مراجعه کنید.

مصرف انرژی و قدرت مینی لپ تاپ

مینی لپ تاپ ها دارای سخت افزاری ساده در اندازه ای کوچک می باشند که این ابعاد کوچک موجب خواهد شد تا از نظر مصرف انرژی نیز بهینه شوند.

بنابراین خواهید توانست از یک مینی لپ تاپ به مدت 5 الی 6 ساعت بدون شارژ دوباره باتری از آن استفاده نمایید. که این مدت زمان 3 برابر طولانی ‌تر از لپ ‌تاپ های معمولی خواهد بود.

خرید لپ تاپ و مینی لپ تاپ

تفاوت لپ تاپ و مینی لپ تاپ

نکات خرید مینی لپ تاپ

جهت انتخاب یک مینی لپ تاپ، فقط به مارک و برندهای موجود در بازار دقت نکنید. زیرا نکاتی همانند سرعت پردازنده، شارژدهی مناسب، نمایشگر و همچنین حافظه‌ رم در میزان کارایی و کیفیت آن بسیار مهم خواهد بود.

البته می بایست به این مورد توجه داشته باشید که تنها معیار جهت خرید مینی لپ تاپ فقط کارایی آن نمی باشد. بلکه زیبایی، طراحی، نوع جنس بدنه و همچنین میزان عمر باتری آن معمولا دارای اهمیت بسزایی خواهد بود.

بهترین مینی لپ تاپ های 2020

  • ASUS Transformer Book T100HA-C4-G
  • Microsoft Surface Pro 7 Mini Laptop
  • Microsoft Surface Book 2 Laptop
  • New Microsoft Surface Go Mini
  • Lenovo Flex 10 Touchscreen Laptop
  • Samsung Galaxy Book 2-in-1 Mini
  • Acer SW512-52-55YD Switch Laptop
  • Microsoft Surface Pro 4 Laptop
  • Asus Chromebook Flip 10.1″ Laptop
  • HP-Spectre Folio 13.3 laptop
بهترین مینی لپ تاپ 2020

انواع مینی لپ تاپ 2020

جمع بندی

همان گونه که اشاره کردیم، مینی لپ تاپ ها به دلیل دارا بودن از صفحه نمایش کوچکتر و همچنین وزن کمتر، معمولا در زمان مسافرت و یا انجام فعالیت های روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.

که شما می توانید قیمت مینی لپ تاپ را با دیگر لپ تاپ ها مقایسه نموده و با توجه به نیاز خود، خرید مینی لپ تاپ و یا لپ تاپ استوک را از طریق سایت خرید لند ثبت نمایید.

[accordion title=”سوالات مربوط به قیمت مینی لپ تاپ”][accordion-item title=”خصوصیت اصلی مینی لپ تاپ ها در چیست؟”]خصوصیت اصلی مینی لپ تاپ ها در اندازه آن ها می باشد. که معمولا اندازه آن ها بین هفت تا یازده اینچ است و وزن آن ها نیز حدودا 5/1 کیلوگرم خواهد بود. اندازه کوچک مینی لپ تاپ ها باعث گردیده تا حمل و نقل آن راحتتر شود.[/accordion-item][accordion-item title=”چه تفاوتی بین مینی لپ تاپ و لپ تاپ می باشد؟”]تفاوت اساسی مینی لپ تاپ و لپ تاپ ها در وزن آن ‌ها می باشد. که معمولا مینی لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ ها دارای وزن کمتری هستند. از دیگر تفاوت های آن می توان به درایو نوری، ابعاد، مصرف انرژی و قیمت مینی لپ تاپ نیز اشاره نمود.[/accordion-item] [accordion-item title=”چه نکاتی را می بایست در هنگام خرید مینی لپ تاپ به آن توجه کرد؟”]در هنگام خرید مینی لپ تاپ می بایست به نکاتی همچون سرعت پردازنده، شارژدهی مناسب، حافظه‌ رم، طراحی، نوع جنس بدنه و میزان عمر باتری آن توجه کرد.[/accordion-item][accordion-item title=”مصرف انرژی و قدرت مینی لپ تاپ ها به چه صورت است؟”]مینی لپ تاپ ها دارای سخت افزاری ساده می باشند که به همین علت دارای مصرف انرژی بهینه خواهند بود. از مینی لپ تاپ ها در حدود 5 الی 6 ساعت بدون شارژ مجدد باتری می توان استفاده نمود.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “قیمت مینی لپ تاپ

  1. سجاد سعیدی گفت:

    لطفا یه مینی لپ تاپ خوب برای بازی معرفی کنید

    1. دوست عزیز . من فکر میکنم منظور شما لپ تاپ ۱۳ اینچی می باشد.لپ تاپ ۱۳ اینچی برای برای بازی لپ تاپ ریزر بلید توصیه می‌شود ولی در حال حاضر خیلی گران است و مقرون به صرفه نیست. ولی توصیه ما در خریدلند برای خرید لپ تاپ گیمینگ لپ تاپ با صفحه نمایش حداقل ۱۵اینچ می باشد و بهترین سایز برای بازی ۱۷ اینچ می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *