خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک ایسوس

خرید لپ تاپ استوک ایسوس

شاید بتوان برند ایسوس را پرطرفدار ترین برند لپ تاپ به شمار آورد. کمپانی ایسوس یکی از بزرگترین کمپانی های تولید لپ تاپ است. لپ تاپ های این کمپانی ساخت کشور تایوان هستند. شاید بد نباشد دلیل محبوبیت لپ تاپ استوک ایسوس و خرید لپ تاپ ایسوس  را با هم بررسی کنیم.

لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس علاوه بر اینکه به تولیدات لپ تاپ مشغول است، تولید کننده امکانات سخت افزاری مانند مادر بورد های حرفه ای نیز هست. به این ترتیب حتی با خراب شدن بخش های سخت افزاری لپ تاپ خیال شما راحت است که کمپانی مورد نظر گارانتی خوبی در قبال محصولات دارد.

در کل از نظر سخت افزاری می توان گفت لپ تاپ ایسوس بی رقیب است. شرکت ایسوس علاوه بر توجه به سخت افزار محصولات خود، از نظر ظاهر و زیبایی نیز توجه خاصی به لپ تاپ ها دارد و می توان گفت شکیل ترین و خوش دست ترین لپ تاپ ها را روانه بازار کرده است.

خرید لپ تاپ استوک ایسوس

با توجه به اینکه لپ تاپ ایسوس مدل ها و سری های مختلف و متفاوتی دارد، افراد خواهان این لپ تاپ ها بسیار زیاد است و هر کالایی که خواهان زیاد داشته باشد به طبع قیمت بالایی دارد. یکی از راه های خرید لپ تاپ با قیمت مناسب، خرید لپ تاپ استوک است.

لپ تاپ های کمپانی ایسوس معمولا از کیفیت بسیار خوب و بالایی بر خوردار اند. حتی نوع استوک این لپ تاپ ها نیز کیفیت بالایی دارد و می تواند نیاز های مصرف کننده را پاسخ دهد. لپ تاپ استوک ایسوس  معمولا به دلیل ایرادات جزئی به شرکت سازنده مرجوع شده اند و با خرید آنها شما می توانید حس داشتن یک لپ تاپ حرفه ای با قیمت مناسب را تجربه کنید.

قیمت لپ تاپ ایسوس

خرید لپ تاپ ایسوس

دلایل محبوبیت لپ تاپ ایسوس

یکی از دلایلی که باعث شده محصولات این کمپانی در سراسر جهان طرفداران بسیاری داشته باشد تنوع سری و مدل های لپ تاپ هاست. کمپانی ایسوس با توجه به نیاز های کاربران خود اقدام به تولید لپ تاپ میکند و همین برای مصرف کننده بسیار جذاب است چرا که می تواند بر طبق نیاز های خود لپ تاپ مورد نظرش را خریداری کند.

شاید قیمت به نسبت بالا محصولات ایسوس تنها دلیلی باشد که برخی کاربران از خرید این کالا پشیمان شوند. پیشنهاد ما به این افراد خرید لپ تاپ استوک ایسوس است. زیرا به نسبت قیمت پایین تری دارد. لپ تاپ استوک راهی مناسب برای لپ تاب دار شدن با قیمت پایین است.

انواع خانواده های لپ تاپ Asus

  • خانواده thin & light (باریک و سبک)
  • خانواده Multimedia(چند رسانه ای)
  • خانواده Gaming(بازی)
  • خانواده Everyday computing(روزمره)
  • خانواده Hall Of Fame (لاکچری)

خانواده thin & light (باریک و سبک)

این خانواده شامل سری های U  و S است. وزن اکثر لپ تاپ های این خانواده کم است. چرا که طراحی این لپ تاپ ها به گونه ای است که نمایشگر آنها باریک و کوچک باشد به همین علت از وزن کلی لپ تاپ کم میشود. این خانواده دارای پردازنده کم مصرف است، به طبع قدرت پردازنده در این مدل ها کم است اما نه در همه مدل های این خانواده، برخی از مدل های این خانواده دارای پردازنده قوی هستند.

خانواده Multimedia(چند رسانه ای)

سری N  جز این خانواده است. همانطور که از اسم این خانواده مشخص است، لپ تاپ های این دسته برای کاربرد های چند رسانه ای تولید میشوند. ادیت، پخش صوت و تصویر، اجرای بازی از مواردی است که لپ تاپ های این خانواده به طور عالی پشتیبانی میکند. نمایشگر های این خانواده به نسبت بزرگ هستند. چرا که افرادی که این سری از لپ تاپ ها را تهیه میکنند به دنبال مصارف تماشای فیلم یا بازی هستند.

این سری از لپ تاپ های شرکت ایسوس دارای صفحه نمایش و کارت گرافیک عالی هستند و می توان گفت بهترین اسپیکر را دارند.

قیمت بهترین لپ تاپ ایسوس موجود در بازار

بهترین لپ تاپ ایسوس موجود در بازار

خانواده Gaming(بازی)

لپ تاپ های این خانواده در سری G جای میگیرند. شاید بتوان گفت بهترین و قوی ترین لپ تاپ های گیمینگ در انحصار شرکت ایسوس است. پردازنده، کارت گرافیک، صدا و تصویر همه و همه از بالا ترین کیفیت برخوردار است و تمام نیاز های عشاق بازی را بر طرف میکند.

شاید جالب باشد بدانید قطر لپ تاپ های این خانواده نسبت به سایر لپ تاپ ها بیشتر است و علت آن سیستم خنک کنندگی است که در طراحی آن به کار رفته. چرا که لپ تاپ های گیمینگ قرار است مدت زمان زیادی روشن باشند به همین علت نیاز به سیستم خنک کنندگی حرفه ای دارند.

یکی از نکات جالب طراحی خاص کیبورد این لپ تاپ هاست به گونه ای برای بازی در طولانی مدت مناسب باشد و آسیب فیزیکی به دست شما وارد نکند. تنها نکته منفی لپ تاپ های این خانواده قیمت بالای آنهاست.

خانواده Everyday computing(روزمره)

سری K و N لپ تاپ های این خانواده را تشکیل میدهند. می توان گفت این لپ تاپ ها پر طرفدار ترین لپ تاپ های کمپانی ایسوس هستند و بیشترین سهم فروش را دارند. شاید علت این موضوع به قیمت مناسب این خانواده بر گردد و اینکه بیشتر افراد از لپ تاپ ها برای کارهای روزمره استفاده میکنند.

کمپانی ایسوس در ساخت این لپ تاپ ها از پردازنده و کارت گرافیک معمولی استفاده کرده است تا بتواند قیمت ساخت را پایین بیاورد و در نتیجه قیمت فروش نیز پایین تر باشد. اما این موضوع به معنی کیفیت پایین این سری از لپ تاپ ها نیست. بلکه فقط این لپ تاپ ها مناسب برای کارهای حرفه ای و گیمینگ نیستند.

خانواده Hall Of Fame (لاکچری)

لپ تاپ های این خانواده معمولا دارای طراحی های بسیار خاص هستند و قیمت آنها نسبت به انواع دیگر بالاتر است و به همین دلیل افراد کمی خواهان این دسته هستند.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ برند ایسوس

لپ تاپ گیمینگ برند ایسوس

در نهایت اینکه 

تنوع در لپ تاپ های شرکت ایسوس بسیار بالاست و شما با هر سلیقه و نوع نیازی میتوانید لپ تاپ مورد علاقه خود را پیدا کنید. در این بین خرید لپ تاپ استوک ایسوس راهی مناسب برای داشتن کیفیت و خرید با قیمت مناسب است.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک ایسوس

آیا لپ تاپ های استوک دارای خدمات پس از فروش میباشند؟همانطور که میدانید لپ تاپ های استوک آکبند نبوده و به طبع دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز نیستند. اما اگر برای خرید لپ تاپ استوک به فروشگته های معتبر و مجاز مراجعه کنید می توانید از خدمات جزئی پس از فروش این محصولات استفاده کنید.
قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟قیمت ثابت و مشخصی برای این لپ تاپ ها وجود ندارد. اما می توان گفت قیمت لپ تاپ استوک 1/3 قیمت آکبند همان مدل است.
لپ تاپ استوک را از کجا می توان خرید؟بهتر است لپ تاپ استوک را از مراکز مجاز و معتبر خرید کنید تا مطمئن باشید لپ تاپ اوراقی را به اسم لپ تاپ استوک به شما نمی فروشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *