خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک باکیفیت

خرید لپ تاپ استوک باکیفیت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل و تجهیزات الکترونیکی که این روزها برای همه افراد جامعه لازم و ضروی می باشد لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی می باشد. اما با توجه به شرایط اقتصادی روز دنیا همه اقشار جامعه از پس خرید آن بر نمی آیند و به همین منظور به دنبال خرید لپ تاپ های دست دوم می باشند. ما می خواهیم در kharidland.com به شما لپ تاپ استوک باکیفیت و ویژگی های لپ تاپ استوک باکیفیت را معرفی کنیم که بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

خرید لپ تاپ استوک

شاید اولین سوالی که برای همه دوستانی که در پی خرید لپ تاپ هستند مطرح شود این باشد که چرا باید به سراغ لپ تاپ های استوک بروند و دلیل خرید این مدل لپ تاپ ها چیست؟

ما بارها در مقاله های مختلف به این موضوع اشاره کرده ایم که لپ تاپ استوک از سری لپ تاپ هایی می باشند که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند چرا که از نظر قیمت می توان لپ تاپی را خریداری کنید که با هزینه شما تناسب داشته باشد.

استوک بودن این سری لپ تاپ ها یا به قولی دست دوم بودن آن ها دلیل بر بی کیفیتی آن ها نیست. هستند لپ تاپ های  استوک زیادی که از نظر کیفیت با لپ تاپ های آکبند برابری می کنند و گاها از آن ها بهتر می باشند.

لپ تاپ استوک باکیفیت

خرید لپ تاپ استوک

انواع لپ تاپ استوک

خب زمانیکه شما قصد خرید لپ تاپ استوک دارید قبل از هر اقدامی باید برای خود و فروشنده لپ تاپ مشخص کنید که به دنبال چه مدل لپ تاپی می باشید.

چرا که لپ تاپ های استوکی که در بازار موجود می باشند همچون سایر لپ تاپ های آکبند مدل های مختلف بسیاری دارند که هر کس با توجه به حرفه و شغل خود و هم چنین با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد برای خرید اقدام می کند.

از پرکاربردترن مدل های لپ تاپ استوک که در میان آن ها می توانید لپ تاپ استوک باکیفیت هم به راحتی پیدا کنید عبارتند از:

  • لپ تاپ استوک دانشجویی
  • لپ تاپ استوک مهندسی
  • لپ تاپ استوک صنعتی
  • لپ تاپ استوک معمولی
  • لپ تاپ استوک گیمینگ
  • لپ تاپ استوک لمسی
  • مینی لپ تاپ استوک
  • لپ تاپ استوک گرافیک دار

قیمت لپ تاپ استوک

متاسفانه یا خوشبختانه نمی توان قیمت واحد و مشخصی را برای هیچ یک از لپ تاپ های موجود در بازار( آکبند و استوک) مشخص کرد.

از آنجایی که فروش لوازم های برقی مانند لپ تاپ با قیمت روز دلار و ارزهای خارجی محاسبه می شود و با توجه به این موضوع که قیمت ارزهای خارجی هر روز متغییر می باشد بنابراین نمی توان یک قیمت واحد و مشخص برای آن ها تعریف کرد.

اما به طور تقریبی و میانگین می توان گفت که شروع قمیت لپ تاپ استوک باکیفیت از 10.000.000 تومان شروع می شود و می تواند به 35.000.000 تومان هم برسد.

این نکته مهم را فراموش نکنید که باز هم قیمت لپ تاپ به نوع و برندی که انتخاب کرده اید بستگی دارد و باز هم می تواند کمتر و یا بیشتر از قیمت حدودی باشد که ما در متن بالا به آن اشاره کرده ایم.

خدمات پس از فروش لپ تاپ استوک

تست لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک باکیفیت

با لپ تاپ استوک، پرکاربردتربن مدل های لپ تاپ استوک موجود در بازار و حدود قیمت این سبک لپ تاپ ها آشنا شدید.

اما مسئله مهم که بیشتر متقاضیان لپ تاپ استوک به دنبال آن می باشند لپ تاپ استوک باکیفیت می باشد.

به نظر شما ویژگی های لپ تاپ استوک باکیفیت چیست؟ یا اینکه نیاز است که چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی هایی که لپ تاپ های آکبند دارا می باشند با ویژگی هایی که لپ تاپ های استوک و دست دوم دارند متفاوت می باشد؟

شاید با قاطعیت تمام نتوان عنوان کرد که هر دو مدل لپ تاپ از نظر کیفیت موارد و ویژگی های یکسانی را دارا می باشند اما می توان برای پی بردن به اینکه کدام مدل لپ تاپ( آکبند، استوک) از کیفیت بهتری برخوردار می باشند به نکات اصلی و مهمی که باید برای خرید یک لپ تاپ استوک از آن آگاه باشید را مورد مطالعه قرا ر دهید.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که برای داشتن یک لپ تاپ استوک باکیفیت باید موارد مختلفی زیادی همچون قیمت آن را در نظر داشته باشید.

حال می خواهیم به یک سری نکات مهم که در زمان خرید لپ تاپ دست دوم می تواند به شما کمک بسیار  زیادی کند و از کیفیت محصول شما را مطمئن سازد اشاره ای داشته باشیم.

  1. داشتن RAM کافی
  2. سازگاری پورت ها یا اتصالات
  3. وضوح تصویر
  4. سرعت مناسب پردازنده CPU
  5. گرافیک لپ تاپ
  6. تمیزی و براقی

خب 6 موردی که در متن بالا به آن ها اشاره شده است از مهم ترین مواردی هستند که در زمان خرید باید به آن ها توجه داشته باشد زیرا که بر کیفیت لپ تاپ نیز تاثیر گذاری بسیار زیادی دارند.

فرض را بر این بگیرید که شما می خواهید یک لپ تاپ استوک مهندسی بخرید که نیز به حافظه بالایی دارد که شما بتوانید اطلاعات و محاسبات روزانه یا هفتگی خود را در آن ذخیره کنید.

به نظر شما اگر لپ تاپی بخرید که مثلا 4GB DDR3 ظرفیت حافظه ram آن باشد پاسخگوی نیازهای شما می باشد یا خیر؟

بنابراین شما باید قبل از اینکه به دنبال لپ تاپ استوک با کیفیت باشید مشخص کنید که از یک لپ تاپ دست دوم با کیفیت چه می خواهید و با توجه به معیارها و خواسته های خودتان برای خرید اقدام کنید.

بهترین لپ تاپ استوک

قیمت لپ تاپ باکیفیت

در نهایت اینکه 

دوستان و همراهان عزیز خرید لند ما بر آن هستیم تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهیم به همین منظور سعی کرده ایم که آنچه درباره لپ تاپ استوک باکیفیت  و ویژگی های لپ تاپ استوک باکیفیت نیاز است بدانید و شما را در امر خرید بهتر راهنمایی میکند عنوان کنیم.

مشاوران و کارشناسان فروش ما در خرید لند پاسخگوی هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد از جانب شما می باشند.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک باکیفیت

طریقه آب بندی باتری لپ تاپ استوک چگونه است؟یکی از مواردی که نشان دهنده کیفیت لپ تاپ می باشد سالم بودن باتری آن است. زمانیکه شما لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری کردید بهترین کار این است که به طور کامل از آن استفاده کنید تا شارژش کاملا تمام شود و بعد از خاموش شدن لپ تاپ دستگاه را برای 6 ساعت مداوم به برق بزنید تا شارژ شود و در این مدت از آن استفاده نکنید.
زمانیکه در حال کار گرافیکی با لپ تاپ هستیم و با خطا گرافیکی مواجه می شویم چه باید بکنیم؟اصلا نگران نباشید چرا که این خطا مربوط به بروز نبودن و عدم نصب درایو گرافیک روی لپ تاپ می باشد.
برای اینکه از سالم بودن و کیفیت لپ تاپ استوک مطمئن شویم کدام موارد را باید مورد تست و بررسی قرار دهیم؟صفحه نمایش، کیبورد، تاچ پد، باتری، شارژر، کارت گرافیک، هارد، بلندگو، میکروفن، دی وی دی، پورت ups از مواردی هستند که باید قبل از خرید تست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *