خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک سالم

خرید لپ تاپ استوک سالم

بدون شک زمانیکه شما تصمیم به خرید لپ تاپ استوک به جای لپ تاپ آکبند میگیرید این مسئله برایتان اهمیت زیادی دارد که به دنبال گزینه سالم باشید و گرنه هزینه ای که باید را برای گزینه ای در نظر خواهید گرفت که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید. ما امروز در خریدلند می خواهیم با شما دوستان و کاربران عزیز درباره نحوه خرید لپ تاپ استوک سالم و اینکه در زمان خرید این مدل لپ تاپ ها باید به چه موارد مهمی توجه داشته باشید صحبت کنیم.

خرید لپ تاپ استوک سالم

همانطور که می دانید یک سری از لپ تاپ ها هستند که به عنوان لپ تاپ استوک در بازار وجود دارند که از لحاظ قیمتی نسبت به لپ تاپ های آکبند به صرفه تر می باشند.

اینکه شما با توجه به نیاز و حرفه ای که در آن مشغول می باشید و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید به دنبال لپ تاپ سالم و مناسب باشید مسئله مهمی است که ما امروز به آن خواهیم پرداخت.

لپ تاپ استوک یا دست دوم به مجموعه ای از لپ تاپ ها گفته می شود که در کشورهای اروپایی به خاطر موارد و ایرادات جزئی به فروشگاه های مورد نظر عودت داده شده اند و فروشندگان با درجه برندی آن ها مجدد برای عرضه به بازار با قیمت های کمتر آن ها را روانه بازار کرده اند.

تیم خرید لند تلاش کرده است تا مجموعه ای از بهترین لپ تاپ استوک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

لپ تاپ سالم در واقع مجموعه ای از لپ تاپ ها می باشند که از لحاظ ظاهری و باطنی کاملا بدون عیب و نقص می باشند. این مسئله را به خاطر داشته باشید که سلامت ظاهری به بدنه و سلامت باطنی به سخت افزار و اجزای لپ تاپ تغییر نام میدهند.

لپ تاپ استوک

تست لپ تاپ استوک

سلامت ظاهری بدنه لپ تاپ استوک

در متن بالا به این مسئله اشاره کردیم که در زمان خرید لپ تاپ استوک و دست دوم باید از سالم بودن آن اطمینان بدست آورید. خب، بدون شک این سوال برایتان پیش خواهد آمد که چطور باید از سالم و بدون عیب بودن لپ تاپ دست دومی که قصد خرید آن را داریم مطمئن شویم؟!

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم برای خرید لپ تاپ چه از نوع آکبند و چه استوک باید به سلامت ظاهری و باطنی آن دقت داشته باشید.

سلامت ظاهری لپ تاپ ها براساس گریدهای مختلفی که دارند قابل تشخیص می باشد. 

برای مثال: آن دسته از محصولاتی که دارای گرید  A و A+ می باشند از سلامت و زیبایی زیادی بهره مند می باشند در حقیقت این لپ تاپ ها از سری لپ تاپ هایی هستند که اصلا استفاده نشده اند.

تنها دلیلی که این مجموعه به عنوان لپ تاپ استوک فروخته می شود این است که کارتن مخصوص ندارند.

زمانیکه از لحاظ ظاهری دارید لپ تاپ مورد نظر خود را برسی می کنید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  1. سلامت بدنه
  2. سلامت صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ

سلامت بدنه

یکی از مهم تربن مواردی که حتما باید در زمان خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشید سالم بودن بدنه آن می باشد که در دسته سلامت ظاهری لپ تاپ قرار دارد.

بدنه قسمتی از لپ تاپ است که به وضوح مشخص می باشد. بنابراین سلامت بدنه در واقع عدم وجود قوری و خط و خش است.

سلامت صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ

نکته مهم بعدی که در سلامت ظاهری لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید صفحه نمایش و کیبورد آن می باشد. وجود خط و خش روی صفحه نمایش و داشتن یک کیبورد نامناسب بدون شک شما را در زمان انجام کارهایتان به شدت کلافه و خسته خواهد کرد.

پیشنهاد و توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که حتما قبل از خرید لپ تاپ مورد نظرتان چه از نوع آکبند و چه استوک حتما ظاهر لپ تاپ را به دقت برسی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

سلامت ظاهری بدنه لپ تاپ استوک

تست بدنه لپ تاپ استوک

سلامت باطنی بدنه لپ تاپ دست دوم

بعد از اینکه به دقت از سلامت ظاهری لپ تاپ مورد نظر خود اطمینان بدست آورید نوبت به مرحله بعدی یعنی بررسی سلامت باطنی لپ تاپ سالم می باشد.

سلامت باطنی در حقیقت مربوط به سخت افزار سیستم شما می باشد. مهم ترین اجزای سخت افزاری لپ تاپ هارد و باتری آن می باشد که در صورت خرابی برای شما مشکلات زیادی را در آینده به همراه خواهد داشت.

در ادامه بیشتر درباره سلامت هارد و باتری لپ تاپ استوک سالم با شما صحبت خواهیم کرد.

سلامت هارد

قبل تر هم به این موضوع اشاره کردیم که یکی ار مهمترین مواردی که در سلامت باطنی لپ تاپ استوک سالم باید به آن توجه داشته باشید اطمینان از سلامت هارد آن می باشد.

معمولا هاردهایی که برای لپ تاپ های مختلف طراحی شده اند از سلامت بین 95 تا 99 درصد متغییر برخوردار می باشند.

تمامی هاردها معمولا بعد از مدت زمانی دچار بدسکتور میشود٬ بد سکتور ها باعث میشوند که بعضی از محتوا داخل هارد از خوانایی بیوفتنند و دیگر خوانده نشوند.

سلامت باتری

بعد از هارد که باید در سلامت باطنی لپ تاپ به آن توجه کنید بخش باتری نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

اگر باتری لپ تاپ خراب شود یعنی سیستم شما دچار یک مشکل کاملا جدی شده است. از جمله مشکلاتی که با خرابی باتری ممکن است برای سیستم شما به وجود بیایند می توان به چند مورد زیر اشاره کرد.

  • شارژ نشدن یا کم شارژ شدن
  • خالی شدن سریع باتری
  • از کار افتادن باتری 
  • میزان نگهداری شارژ 
سلامت باطنی بدنه لپ تاپ دست دوم

تست باتری لپ تاپ

در نهایت اینکه 

امیدواریم که با ارائه این مقاله از سری مقالات سایت kharidland.com توانسته باشیم به شما کارابران عزیز کمک کرده باشیم تا بتوانید لپ تاپ استوک سالم مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما نیز در سایت خریدلند پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در جهت خرید این محصول می باشند.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک سالم

[accordion title=””][accordion-item title=”چطور متوجه شویم که upu لپ تاپ سالم است یا خراب است؟”]برای تست کامل لپ تاپ توجه داشته باشید CPU خود گرما تولید می کند در صورت تولید نکردن گرما می توان پی برد که سی پی یو دچار مشکل است.
[/accordion-item][accordion-item title=”چطور هارد لپ تاپ استوکی که خریده ایم را تست کنیم؟”]برای تست هارد دیسک به صورت یک تست کامل لپ تاپ می توانید از برنامه کمکی Chkdsk.exe که در ویندوز موجود است و به کنترل هارد و مشخص کردن سکتورهای خرابی آن می پردازد استفاده کنید.
[/accordion-item][accordion-item title=”برای اطمینان از سلامت صفحه نمایش لپ تاپ باید چه نکاتی را در نظر داشت؟”]صفحه نمایش پیکسل نداشته باشد، صفحه نمایش پرش تصویر نداشته باشد، رنگهای صفحه نمایش واضح بود یا به اصطلاح رنگ صفحه نمایش در هم قاطی نشده باشد.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *