خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است

خرید لپ تاپ استوک صنعتی

همانطور که می دانید لپ تاپ های موجود در بازار به دو دسته صنعتی و غیر صنعتی تقسیم بندی شده اند که با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید برای خرید لپ تاپ آکبند یا لپ تاپ استوک صنعتی و غیر صنعتی اقدام کنید. برخی از دوستان از ما این سوال را پرسیده اند که لپ تاپ صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است؟ یا اینکه هیچ فرقی بین این دو گزینه وجود ندارد و ما می توانیم با توجه به نیاز و حرفه خود از میان این دو گزینه یکی را انتخاب و خریداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید ازمیان لپ تاپ های صنعتی و غیر صنعتی مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید و همچنین متوجه شوید که کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لپ تاپ صنعتی یا لپ تاپ عیر صنعتی

خب، باید بگوییم که سال ها تجربه و فعالیت در زمینه خرید و فروش لپ تاپ باعث شده است که به این نتیجه برسیم که لپ تاپ صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است.

ما برای این مسئله چندین دلیل داریم و با توجه به این دلایل نتیجه گرفته ایم که لپ تاپ صنعتی می تواند بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی عمل کند.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی که با آن روبرو هستیم لپ تاپ های استوک از جمله گزینه های پرطرفدار می باشند.

لپ تاپ هایی که برای کسب و کار ها طراحی شده اند یعنی همان لپ تاپ های صنعتی نسبت به لپ تاپ های غیر صنعتی کارایی بیشتری دارند.

این سبک لپ تاپ ها دارای قیمت نسبتا بیشتری می باشند و علت بالا بودن قیمت آن ها نیز ویژگی های منحصر به فردی است که دارا می باشند.

لپ تاپ های صنعتی اغلب قدریت زیادی داشته، سخت افزار قوی دارند و عملکرد فوق العاده بالایی.

لپ تاپ استوک صنعتی

لپ تاپ صنعتی

دلیل اینکه لپ تاپ صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است

در ابتدای این مقاله عنوان کردیم که لپ تاپ های صنعتی با کیفیت و کارایی بالایی که دارند توانسته اند جایگاه بسیار مناسبی را بدست آورند.

اما اصلی ترین و مهم دلایلی که باعث شده اند تا لپ تاپ های صنعتی نسبت به لپ تاپ های غیر صنعتی برتری بیشتری داشته باشند به شرح زیر می باشند.

  1. تنوع بیشتر لپ تاپ استوک صنعتی
  2. قدرت بیشتر 
  3. قیمت مناسب
  4. ساخت بهتر
  5. کیفیت بالا
  6. برنامه غیر ضروری کمتر
  7. ضمانت پس از فروش

در ادامه درباره هر یک از این دلایل به اختصار توضیحاتی آورده شده است.

  • تنوع بیشتر لپ تاپ استوک صنعتی

ویژگی که لپ تاپ های صنعتی دارا می باشند تنوع آن ها است. این مدل لپ تاپ ها در شکل ها و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید شده اند.

همین مسئله باعث شده است که لپ تاپ های صنعتی طیف وسیعی از طرافدارن و متقاضیان لپ تاپ را به خود اختصاص دهد.

مهم ترین ویژگی این لپ تاپ ها این است که عوامل مصرف گرایی همچون: رنگ، باریکی یا سیستم‌عامل را در خود لحاظ نکرده‌اند و به جای آن بیشتر به نیاز مصرف کننده توجه کرده اند.

لپ تاپ استوک صنعتی بهتر از لپ تاپ استوک غیر صنعتی

ویژگی لپ تاپ استوک صنعتی

  • قدرت بیشتر

دومین دلیل که نشان می دهد لپ تاپ استوک صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است قدرت بیشتر و بالای این لپ تاپ ها می باشد.

لپ تاپ های استوک صنعتی به طور کلی با استفاده از پردازنده های قدرتمند، پردازنده گرافیکی قوی و راه هایی که به خنک کردن باتری سیستم کمک می کند باعث شده که نسبت به سایر لپ تاپ ها محبوبت و برتری خاصی را بدست آورد.

یک واقعیت کوچک شناخته شده لپ تاپ های صنعتی این است که، کالبدی را ارائه می‌دهد که لپ‌تاپ های مخصوص گیمرها دارد.

  • قیمت مناسب 

مسئله ای که در زمان خرید هر گونه لپ تاپ ذهن کاربر را به خود مشغول می کند قیمت و هزینه خرید لپ تاپ می باشد.

فرقی ندارد که شما قصد خرید لپ تاپ آکبند را داشته باشید یا به خاطر بودجه ای که در اختیار دارید به دنبال لپ تاپ استوک و دست دوم باشید.

شرایط اقتصادی این روزها به گونه ای شده است که قبل از هر گونه اقدام برای خرید کاربرد درباره قیمت محصول مورد نظر خود می باشد.

پیشنهاد ما، در kharidland.com به شما این است، اگر به دنبال یک لپ تاپ مناسب که از حافظه داخلی کافی و صفحه نمایش معمولی برخوردار باشد بهترین گزینه لپ تاپ استوک صنعتی می باشد.

  • ساخت بهتر

تولید کننده لپ تاپ( برنده، لنوو، dell و…) بازار رقابتی شدید را آغاز کرده اند و ساعت ها برای تولید محصولات با کیفیت بالا زمان گذاشته اند.

برخی از برندهای عنوان شده با استفاده از  تست MIL-810G سعی داشته اند تا لپ تاپ هایی را روانه بازار کننده که در برابر گرمای شدید، سرما، رطوبت و گرد و غبار، قطره ها و ارتعاشات تحمل بالایی داشته باشند

برخی دیگر با آزمایش های مروبط به شارژ الکتریکی تست هایی را روی لولا و صفحه کلید انجام داده اندئ تا یک صفحه کلید تایید شده را برای لپ تاپ های خود استفاده کنند.

بهترین لپ تاپ استوک صنعتی

تنوع لپ تاپ استوک صنعتی

  • کیفیت بالا

ساخت مناسب لپ تاپ نیازمند کیفیت بالا نیز می باشد تا کاربر بتواند با خیال آسوده تری اقدام به خرید کند.

از آنجایی که شما برای انجام کارهای خود نیاز به لپ تاپ با کیفت همراه با طول عمر بالا می باشید بهترین گزینه لپ تاپ های صنعتی می باشند.

مزیت این لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ های غیر صنعتی این است که لپ تاپ صنعتی برای کار طولانی ساخته شده اند در حالی که لپ تاپ های غیر صنعتی و معمولی اغلب بعد از یک مدت زمان کوتاه دیگر قابل استفاده نمی باشند.

  • برنامه غیر ضروری کمتر

همه لپ تاپ ها و کامپیوترهایی که ما از آن ها استفاده می کنیم دارای یک سری برنامه های ضروری و غیر ضزوری می باشند که به کمک نرم افزار مخصوص در سیستم ها بارگذاری می شوند.

اما از آنجایی که وجود این برنامه ها در تمام لپ تاپ ها ضرورتی ندارد فروشندگان لپ تا استوک صنعتی با توجه به خواسته مشتری با ردیافت هزینه ای بیشتر اقدام به بارگذاری این نرم افزار می کند.

یک نکته بسیار مهم این است که بارگذاری نرم افزار مخصوص برنامه های غیر ضروری که به آن Bloatwara گفته می شود می تواند خطرات امنیتی و قابل توجهی را به وجود آورد بنابراین نیازی نیست که برای لپ تاپ های صنعتی از آن استفاده کنید.

  • ضمانت پس از فروش

از دیگر دلایلی که می خواهیم با عنوان کردن آن بگوییم که چرا لپ تاپ استوک صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است مسئله ضمانت پس از فروش می باشد.

شاید کمی باور این مسئله برایتان سخت باشد که حتی لپ تاپهای استوک ارزان قیمت هم دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند در حالیکه شاید برخی از لپ تاپ های آکبند این ویژگی را نداشته باشند.

معمولا بسته به نوع ساخت لپ تاپ مدت زمان گارانتی و ضمانت پس از فروش متفاوت می باشد. مثلا: لپ تاپ های استوکی که قیمت بالاتری دارند تقریبا گارانتی سه سال دارند.

برخی از برندهای تولید کننده لپ تاپ مانند HP برای اطمینان خاطر مشتریان خود و جلب رضایت آن ها یک سرویس یک ساله همراه محصولات خود ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش لپ تاپ صنعتی

ضمانت پس از فروش برای لپ تاپ صنعتی

در نهایت اینکه 

ما سعی کرده ایم تا با ارائه این مقاله دلایلی که نشان می دهند چرا لپ تاپ استوک صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است می باشد را برایتان عنوان کنیم.

شما عزیزانی که قصد خرید این مدل لپ تاپ را دارید می توانید جهت گسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک صنعتی بهتر از لپ تاپ های غیر صنعتی است

[accordion title=””][accordion-item title=”تفاوت لپ تاپ مصرفی و تجاری در چیست؟”]لپ تاپ های مصرف کننده ارزان و بسیار زیاد هستند ، اما یک لپ تاپ کلاس تجاری ویژگی هایی را ارائه می دهد که به طور کلی در نوت بوک های مخصوص مصرف کنندگان یافت نمی شود. ضمانت های تمدید شده ، طراحی های بادوام و یک ظاهر طراحی محافظه کارانه از مشخصه های لپ تاپ های سطح تجاری است.
[/accordion-item][accordion-item title=”دلیل برتری لپچ تاپ های صنعتی چیست؟”]لپ تاپ های صنعتی محکم تر هستند و عمر طولانی تری دارند. هنگامی که شرکت های تولیدکننده، لپ تاپ های مصرفی را طراحی می کنند، این کار را با فرض اینکه خریداران می خواهند مرتباً به روزرسانی اطلاعاتی که دارند بپردازند کنند لپ تاپ مناسب با خواست آن ها را تولید می کنند. آنها همچنین تصور می کنند که کاربران لپ تاپ های مصرفی در انتخاب لپ تاپ های خود به اندازه کاربران که قصد خرید لپ تاپ صنعتی را دارند سختگیر نیستند.
[/accordion-item][accordion-item title=”بهترین لپ تاپ های صنعتی چه لپ تاپ هایی هستند؟”]Lenovo ThinkPad X1 Carbon، HP EliteBook x360 1040 G7، Apple MacBook Pro، Dell Latitude 7320 Detachable از بهترین لپ تاپ های صنعتی می باشند.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *