لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک ضد ضربه

لپ تاپ صنعتی

همه ما با شنیدن واژه ضد ضربه به یاد وسیله ای ضمخت و بد ظاهر می افتیم که حتی اگر بدترین اتفاقات برایش بیافتد صدمه ای نمی بیند.

نیاز به لپ تاپ برای انجام امور در زندگی امروزه امری غیر قابل انکار است. بسیاری از مهندسینی که در شرایط کارگاهی و صنعتی کار میکنند احتیاج به نوعی از لپ تاپ دارند که به عبارتی ضد ضربه باشد. در بازار لپ تاپ، به لپ تاپ های صنعتی، ضد ضربه میگویند. چرا که این لپ تاپ ها بسیار مقاوم ساخته میشوند و برای انجام امور صنعتی بسیار مناسب هستند.

تنها ایرادی که می توان به این لپ تاپ ها گرفت قیمت بالای این لپ تاپ ها است. البته قیمت بالای این محصولات بی دلیل نیست و به علت کیفیت مطلوب آنهاست.

اما با این حال عده ای نمی توانند هزینه های گزاف و زیادی برای خرید لپ تاپ صنعتی بپردازند. پیشنهاد ما به این دوستان خرید لپ تاپ استوک ضد ضربه است. در این مقاله سعی بر بررسی خرید لپ تاپ استوک صنعتی و ضد ضربه داریم.

[accordion title=”سوالات متداول شما”] [accordion-item title=”آیا وزن لپ تاپ صنعتی زیاد است؟”]بله به علت ساختار خاص و تجهیزات به کار رفته در آن وزن این لپ تاپ زیاد است. همچنین دلیل دیگر وزن بالای این لپ تاپ جنس بدنه آن است که از فلز تیتانیوم ساخته شده است. به علت وزن بالا خانم ها طرفدار این توع لپ تاپ نیستند و بیشتر خریداران این لپ تاپ آقایان هستند[/accordion-item] [accordion-item title=”لپ تاپ صنعتی نسبت به آب مقاومت دارد؟”]بله انواع خاصی از این لپ تاپ نسبت به آب و رطوبت مقاومت دارند و در اگر در شرایطی قرار گیرند که رطوبت بالا باشد به راحتی می توان با آنها کار کرد و این لپ تاپ ذره ای آسیب نبیند.[/accordion-item] [accordion-item title=”بهترین برند لپ تاپ صنعتی کدام است؟”]هر کدام از برند ها ویژگی های خاص خود را دارند و نمی توان برند خاصی را به عنوان بهترین برند در نظر گرفت. شما با توجه به نوع کاربرد و نیازتان می توانید اقدام به خرید هر کدام از برند های لپ تاپ صنعتی کنید. سایت خرید لند بهترین مرجع برای خرید لپ تاپ استوک صنعتی است.[/accordion-item] [/accordion].

لپ تاپ صنعتی جدید

خرید لپ تاپ صنعتی

لپ تاپ استوک گزینه مناسب خرید

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی قصد خرید لپ تاپ را داشته اید، حتما با دیدن قیمت های لپ تاپ های استوک شوکه شده اید واز خرید خود منصرف شده اید. به علت بالا رفتن قیمت ارز، بهای تمام کالا های وارداتی به شدت بالا رفته است و خیلی از اقشار جامعه نمی توانند لپ تاپ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

پیشنهاد ما برای این افراد خرید لپ تاپ های دست دوم یا به عبارتی استوک است. لپ تاپ استوک ضد ضربه یکی از راه های خرید لپ تاپ صنعتی برای مهندسین و کسانی است که نیاز به این نوع لپ تاپ ها دارند.

لپ تاپ ضد ضربه چیست؟

لپ تاپ ضد ضربه همان لپ تاپ صنعتی است که برای استفاده در محیط های صنعتی و شرایط سخت طراحی شده است. این لپ تاپ ها نسبت به ضربه، خط و خش، فشار و سایر آسیب ها به شدت مقاوم هستند و کمتر دچار شکستگی میشوند. در ساخت این نوع لپ تاپ ها از تجهیزات بسیار با کیفیت استفاده شده است. به همین علت قیمت لپ تاپ صنعتی بسیار بالاست و هرکسی از پس خرید آن بر نمی آید.

بیشتر افرادی که به این نوع لپ تاپ ها نیاز دارند به دنبال نوع استوک آن هستند. چرا که میدانند قیمت لپ تاپ استوک ضد ضربه نسبت به نوع آکبند آن قیمت کمتری دارد و خرید آن به صرفه تر است.

درست است که به این لپ تاپ ها ضد ضربه و صنعتی میگوییم و برای کار در شرایط صنعتی ساخته شده اند، اما باید توجه کرد که این نوع از لپ تاپ ها نیز احتیاج به مراقبت دارند. چرا که اگر قطعه ای از این لپ تاپ ها دچار مشکل شود شما مجبور هستید هزینه زیادی برای تعمیر آن بپردازید.

لپ تاپ صنعتی کم وزن

لپ تاپ ضد ضربه کم وزن

جنس بدنه لپ تاپ صنعتی از چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که جنس بدنه لپ تاپ صنعتی چیست که باعث میشود این لپ تاپ نسبت به ضربه تا این حد مقاوم باشد، جنس بدنه این لپ تاپ از فلز سنگین تیتانیوم است. این فلز باعث میشود بدنه بسیار مقاوم باشد و بتواند شرایط سخت صنعتی را تحمل کند. همچنین فلز تیتانیوم این قابلیت را دارد که اثرات میدان مغناطیس را خنثی کند و به کاربر این اجازه را بدهد که در میدان های مغناطیسی از این نوع لپ تاپ ها استفاده کند بدون اینکه سیستم لپ تاپ آسیبی ببیند.

لپ تاپ صنعتی قدیمی

خرید لپ تاپ استوک قدیمی

ویژگی منحصر بفرد لپ تاپ صنعتی

شاید بتوان سرعت بالای این لپ تاپ را مهم ترین ویژگی آن دانست به طوری که این لپ تاپ می تواند ساعت ها روشن باشد و بطور مداوم با آن کار کرد. این ویژگی این لپ تاپ را از سایر لپ تاپ ها متمایز کرده است.

سخن آخر

اگر نیاز به لپ تاپی دارید که بتوانید در شرایط سخت از آن استفاده کنید، قیمت آن مناسب باشد و تمام نیاز های شما را پاسخ دهد پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ استوک ضد ضربه صنعتی است.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

خرید لپ تاپ استوک مناسب چه کسانی است؟

 

لپ تاپ استوک سونی

 

لپ تاپ صنعتی

م نیاز های شما را پاسخ دهد پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ استوک ضد ضربه صنعتی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *