خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ تاچ استوک

لپ تاپ لمسی

اول از همه به بررسی واژه استوک میپردازیم. معنای کلمه ای استوک، ذخیره در انبار است. اما امروزه برای کالاهایی به کار برده میشود که دست دوم میباشد و شما به عنوان خریدار دوم اقدام به خرید این محصول میکنید. خرید لپ تاپ تاچ استوک یکی از بهترین گزینه ها است.

باید توجه کنید که کالای استوک با کالای اوراقی بسیار تفاوت دارد. ممکن است خریدار پس از خرید یک وسیله برقی حتی بعد از گذشت 2 هفته از خرید آن منصرف شود و به هر دلیلی آنرا به شرکت سازنده مرجوع کند.

در این حالت شرکت سازنده کالای مرجوع شده را تحویل گرفته و آنرا در انبار نگه داری میکند و به خریدار بعدی با قیمت پایین تری می فروشد. اگر شما خریدار بعدی باشید میتوانید به عنوان مثال کالایی به ارزش 6 میلیون تومان را فقط با قیمت 2 میلیون تومان خریداری کنید. با این تفاوت که شما کالای بسته بندی شده را از شرکت یا کارخانه تحویل نمیگیرید و کالای دست دوم یا استوک را تحویل میگیرید که قبلا توسط یک مصرف کننده مرجوع شده.

ایرادات کالاهای مرجوع شده

اغلب کالاهای مرجوع شده از طرف خریدار ها ایراداتی جزئی داشته و یا حتی ممکن است ایرادی نداشته باشد و فقط خریدار از خرید خود منصرف شده باشد. مزیت اصلی خرید کالاهای استوک قیمت مناسب محصولات است چرا که شما میتوانی با توجه به بودجه و نیازهای خود یک محصول استوک خریداری کنید.
در بین کالاهای استوک، لپ تاپ های استوک از محبوبیت ویژه ای برخورداراند. با توجه به قیمت متغییر ارز در کشور و افزایش قیمت کالاهای خارجی در داخل ایران برنامه ریزی برای خرید یک لپ تاپ آکبند بسیار سخت است. در این میان شما با پیدا کردن یک لپ تاپ  تاچ استوک میتوانید با قیمت پایین تر نیازهای خود را رفع کنید. خرید لپ تاپ استوک  امروزه از جایگاه ویژه بین افراد جامعه برخوردار اند. چراکه قابل حمل هستند به شما این دسترسی را میدهند که هرجا و در هر موقعیتی به اطلاعات و فضای مجازی دسترسی داشته باشید.

تشخیص قطعات اوراقی لپ تاپ

قطعات اوراقی لپ تاپ

لپ تاپ تاچ

از ورود و فروش لپ تاپ های تاچ (لمسی) در ایران نزدیک به یک سال میگذرد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی بوده و اکثر شرکت های تولید کننده لپ تاپ اقدام به تولید این نوع جدید از لپ تاپ ها کرده اند.

باید به این نکته توجه کنید که اگر شما یک طراح هستید استفاده از لپ تاپ های تاچ به شما کمک بسزایی میکند. چرا که باعث میشود شما روی کارهای خود تسلط و کنترل بیشتری داشته باشید.

شرکت مایکروسافت به کاربرانی که علاقه دارند از لپ تاپ تاچ استفاده کنند نوجه ویژه ای دارد و تمامی برنامه های خود از نسخه 8 به بعد را در 2 حالت لمسی یا غیرلمسی روانه بازار کرده است.

لپ تاپ تاچ استوک

لپ تاپ های تاچ با توجه به جدید بودن و خاص بودن طرفداران خاص خود را دارند و کسانی که به دنبال خرید کالاهای بروز و جدید هستند حتما به سراغ لپ تاپ تاچ میروند.
در این بین قیمت زیاد این نوع لپ تاپ ها باعث شده که طرفداران این کالا به حداقل برسند و بیشتر افراد نتوانند آنرا تهیه کنند. لپ تاپ تاچ استوک گزینه ای بسیار مناسب برای این افراد است چرا که میتوانند کالای مورد نظر خود را با قیمت پایین تر از قیمت اصلی تهیه کنند.

همانطور که اشاره شد لپ تاپ استوک با لپ تاپ های اوراقی و از رده خارج تقاوت دارد و شما باید توجه کنید که فروشنده کالای خراب یا دچار عیب و نقص غیر قابل رفع را به شما نفروشد.

در بحث خرید لپ تاپ تاچ استوک باید به تمام جنبه ها توجه کنید و از سالم بودن دستگاه مطمئن باشید، البته این نکته قابل ذکر است که کالاهای استوک به علت عیب و نقص مرجوع شده اند، و حالا شما به عنوان خریدار دوم میخواهید این کالا را خریداری کنید.

پس بی عیب و نقص نمیباشند و ممکن است دارای ایرادات جزئی باشند اما اکثر این عیب ها جدی نیست و به راحتی توسط یک مهندس نرم افزار قابل رفع شدن است. یا اگر مشکل سخت افزاری باشد شما میتوانید از گارانتی محصول استفاده کنید و قطعه مشکل دار را تعویض کنید.

قابلیت تاچ یا لمسی بودن این نوع لپ تاپ آنرا از سایر محصولات متمایز کرده پس در هنگام خرید لپ تاپ تاچ استوک به صفحه نمایشگر لمسی این محصول توجه بیشتری کنید. زیرا با خراب یا مشکل دار بودن صفحه نمایشگر لمسی شما متحمل هزینه های زیادی میشوید و دیگر خرید لپ تاپ تاچ استوک برای شما بصرفه نیست.

ما به شما خرید لپ تاپ تاچ استوک را پیشنهاد میکنیم زیرا این دستگاه قابلیت های متنوع و جذابی دارد و نظر هر خریداری را جلب میکند. با خرید این دستگاه به صورت استوک شما فقط هزینه گزافی نمیپردازید اما از تمام امکانات لپ تاپ تاچ استفاده میکنید.

لپ تاپ لمسی استوک

لپ تاپ لمسی مدل جدید

مزایا و معایب لپ تاپ تاچ

از مزایای لپ تاپ تاچ میتوان به مناسب بودن برای طراحان و گرافیست ها اشاره کرد چراکه به این افراد اجازه کنترل و دسنرسی های بیشتری از لپ تاپ های قدیمی میدهد. این نوع از لپ تاپ ها برای بازی و گیم های مناسب بسیار مناسب است

یکی از معایب این نوع از لپ تاپ های تاچ مصرف بیشتر باطری میباشد که با توجه به صفحه نمایشگر لمسی قابل درک است. از دیگر معایب این دستگاه ها قیمت بالای این نوع جدید از لپ تاپ ها است.

در بالا اشاره کردیم که اگر شما دوستدار این نوع از لپ تاپ ها هستید اما به علت قیمت بالا از خرید منصرف شده اید میتوانید با خرید لپ تاپ تاچ استوک این مشکل را رفع کنید. پنل لپ تاپ تاچ به علت دارا بودن سنسورهای زیاد از پنل لپ تاپ های قدیمی ضخیم تر بوده و به همین علت وزن لپ تاپ سنگین تر است.

خرید لپ تاپ تاشو لمسی

لپ تاپ تاشو لمسی

در نهایت اینکه 

به خاطر سرایط اقتصادی و بازار ارزر و دلار نمی توان زیاد روی قیمت لپ تاپ تاچ استوک مانور داد. به همین خاطر شما دوستان عزیز می توانید برای اینکه از قیمت خرید لپ تاپ تاچ استوک مورد نظر خود مطلع شوید با ما از طریق سایت kharidland.com  و با هر یک از شماره تلفن های 09164600090- 09164600080 در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به لپ تاپ تاچ استوک

برای آب بندی باتری لپ تاپ چه باید کرد؟بعد از خرید بهتر است که از لپ تاپ خود استفاده کنید تا شارژ آن، به صورت کامل به اتمام برسد، بعد از این که خاموش شد، دستگاه خود را به مدت ۶ساعت به شارژ بگذارید.
چرا هنگام شارژ شدن لپ تاپ، شارژر داغ می شود؟به دلیل میزان جریانی ست که شارژر مبادله می کند.
قیمت یک لپ تاپ تاپ استوک چند است؟برای کسب اطلاع از قیمت با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید09164600090.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *