خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3

خرید لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3

امروز و در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین لپ تاپ های برند اچ پی که طرفداران بسیار زیادی هم دارد یعنی لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3 آشنا کنیم و کمی درباره طراحی این لپ تاپ، کاربرد، مشخصات  و خرید لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3 با شما صحبت کنیم.

پیشنهاد می کنیم اگر به می خواهید یک لپ تاپ دست دوم و استوک با مناسب ترین قیمت که از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد خریداری کنید با ما تا انتهای مقاله امروز همراه باشید.

معرفی لپ تاپ دست دوم HP EliteBook 850 G3 

این لپ تاپ استوک و دست دوم از سری لپ تاپ های خانواده اچ پی می باشد که بسیار زیبا و خوش دست است و بسیار مورد توجه کاربران می باشد.

شما دوستان عزیزی که قصد خرید لپ تاپ ELITEBOOK 850 G3 را دارید می توانید آن را در ابعاد 338×257×19.4 میلیمتر در وزن 1.84 کیلوگرم در بازار خریداری کنید.

لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3 دارای پردازنده دو هسته ای Core i5 سری 6200U می باشد که به آسانی قادر است دیتاها را با فرکانس 2.80 گیگاهرتز پشتیبانی کند.

نکته مهم بعدی درباره این لپ تاپ کارت گرافیکی است که در آن طراحی شده است.

لپ تاپ اچ پی مدل ELITEBOOK 850 G3 دارای حافظه اختصاصی 1 گیگابایت می باشد که می تواند تصاویر و فیلم های بصری خیره کننده ای را برای شما ارائه  دهد. 

در ادامه بیشتر درباره طراحی و مشخصات این لپ تاپ صحبت کرده ایم.

لپ تاپ EliteBook اچ پی

طراحی لپ تاپ EliteBook اچ پی

طراحی لپ تاپ EliteBook اچ پی

اما، برایتان بگوییم از طراحی لپ تاپ اچ پی مدل EliteBook 850 G3. در حقیقت این مدل لپ تاپ اچ پی بهترین جانشین مستقیم برای مدل EliteBook 850 G2 می باشد.

شاید که این مدل لپ تاپ hp از ساختار یکسانی برخوردار نباشد اما شرکت اچ پی برای g3 یک پوشش فلزی متشکل از آلومینیوم و منیزیم را در نظر گرفته است.

قسمت بالایی و پشت درب واحد پایه به رنگ نقره ای است. سینی پایه و قاب نمایشگر مشکی هستند.

لپ تاپ اچ پی G3 در حقیقت یک لپ تاپ باریکتر از جانشین خود می باشد که از وزن آن کاسته شده و کمتر از 2 کیلوگرم وزن دارد.

این کاهش وزن بر قسمت نگهدارنده لپ تاپ تاثیری ندارد. مدل G3دیگر امکان بستن باتری اضافی در قسمت زیرین دستگاه را ندارد.

وزن آن 1.88 کیلوگرم است و 19.4 x 383 x 257 میلی متر ابعاد کلی HP EliteBook 850 G3است.که به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

کارایی  EliteBook 850

  • چندین گزینه از پردازنده در لپ تاپ  HP EliteBook 850 G3ارائه می شود( i5-6300Uو i5-6200U)
  • پردازنده‌ها دارای حداکثر هسته‌های دوئل و حداکثر فرکانس پایه 2.4 گیگاهرتز، 2.3 گیگاهرتز، با حداکثر فرکانس پردازنده 3 گیگاهرتز و حافظه نهان 3 مگابایت هستند.
  • رم SO-DIMM DDR4-SDRAM 8گیگابایت حافظه داخلی را با سرعت ساعت 2133 مگاهرتز ارائه می دهد.
  • گرافیک آنبورد Intel HD Graphics 520دارای 300 مگاهرتز فرکانس پایه و حداکثر فرکانس 1000 مگاهرتز است. ح
  • داکثر 1.74 گیگابایت حافظه گرافیکی در اختیار gpuاست.
  • 756 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد که می‌توانید آن را خود پیکربندی کنید و حداکثر فضای ذخیره‌سازی با استفاده از هارد(های) SSD، HDD، HDD+SSDقابل تنظیم است.
لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK G3

مشخصات لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK G3

مشخصات لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK G3

تا به اینجای کار با لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3، طراحی و کارایی آن آشنا شدید.

حال در ادامه می خواهیم اشاره ای مختصر به مشخصات لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3 داشته باشیم و درباره آن ها با شما صحبت کنیم.

  1. صفحه کلید لپ تاپ EliteBook 850 G3
  2. پد لمسی
  3. صفحه نمایش لپ تاپ 

صفحه کلید لپ تاپ EliteBook 850 G3

صفحه کلید طراحی شده برای این مدل لپ تاپ های اچ پی دارای یک عدد پد با اندازه کامل است. بنابراین نسبت به مدل G2 صفحه کلیدی با فضای بیشتر دارد.

کلید enter، backspaceو shiftسمت راست کمی کوچکتر هستند.

صفحه کلید لپ تاپ دست دوم G3 برند اچ پی دارای نور پس زمینه می باشد و توان این را دارد که از طریق کلید عملکرد به راحتی کنترل شود.

کلیدهای صاف و براق دارای افت متوسط ​​و نقطه فشار واضح هستند. صفحه کلید هنگام تایپ روی آن تکان نمی خورد. در مجموع، صفحه کلید حس خوبی در تایپ ایجاد می کند.

پد لمسی

صفحه لمسی که برای لپ تاپ G3 طراحی شده است دارای مساحت تقریباً 10.4 x 6.5 سانتی متر است.

بنابراین به اندازه کافی فضا برای کنترل وجود دارد. سطح براق پد در این مدل لپ تاپ برند اچ پی مانع از سر خوردن انگشتان نمی شود.

به راحتی حرکت انگشتان شما حتی در گوشه ها به طور قابل اعتماد شناسایی می شوند.

دو کلید ماوس با عملکرد روان در بالا و زیر پد قرار دارند. دو کلید بالا در درجه اول برای استفاده با TrackPointساخته شده اند.

صفحه نمایش لپ تاپ 

اما، از دیگر مشخصات لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3 که می خواهیم در این بخش به آن بپردازیم، صفحه نمایش طراحی شده برای این لپ تاپ می باشد.

 صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح بالا، HD LEDبا نور پس زمینه.

برای طراحی و ساختار این لپ تاپ از صفحه نمایشی استفاده شده که با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل  ارائه می دهد. 

کاربردهای مهم لپ تاپ دست دوم اچ پی EliteBook 

  • دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و از فناوری LED پشتیبانی می کند.
  • صفحه نمایش این لپ تاپ می تواند تصاویری با کیفیت Full HD با رزولوشن 1080×1920 برای شما ارائه دهد
  • کیبورد این لپ تاپ مجهز به سیستم نورپردازی می باشد که در تاریکی جلوه خاصی به آن داده است.
  • بلندگوهای به کار رفته برای این محصول از فناوری DTS Studio Sound بهره می برد که می تواند صداها را با کیفیت بالایی برای کاربران پخش کند. از
  • دارای شبکه بیسیم وای فای با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
  • باتری لیتیوم پلیمر 3 سلولی با ظرفیت 46 وات ساعت
  • سیستم‌ عامل Windows 7 64-bit که قابلیت ارتفا به سیستم عامل های بالاتری را دارد
  •  بدنه این محصول به درگاه های کارت خوان microSD, microSDHC, microSDXC، پورت های 1xMicrophone-in/Headphone-out jack، 1xRJ45 LAN، 1xVGA، 2xUSB3.0، 1 x DisplayPort،1xUSB Type-C، Dock مجهز می باشد.
کاربرد  لپ تاپ EliteBook اچ پی

قیمت لپ تاپ EliteBook اچ پی

در نهایت اینکه

تیم خریدلند سعی کرده است در این مقاله درباره لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3، کاربرد و طراحی این لپ تاپ، مشخصات و خرید لپ تاپ ELITEBOOK 850 G3 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاع از قیمت این مدل لپ تاپ از برند HP می توانید از طریق سایت kharidland.com با کارشناسان فروش ما، در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به لپ تاپ دست دوم ELITEBOOK 850 G3

آیا EliteBook 850 برای بازی خوب است؟متأسفانه، این لپ‌تاپ بازی‌هایی مانند Fortnite، Apex Legends، Minecraft، PUBG و GTA V را اجرا نمی‌کند.

HP EliteBook 850 G3 چه نسلی است؟Core i7 نسل ششم،8 گیگابایت،512 گیگابایت SSD/Windows 10) دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی (39.62 سانتی متر) برای نیازهای روزانه شماست. این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i7-6500U (نسل ششم) همراه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSDاست.
آیا HP EliteBook لپ تاپ خوبی است؟برای اکثر مردم بهترین است: سبک وزن است، پورت‌های زیادی دارد، عمر باتری تمام روز را ارائه می‌کند و صفحه‌کلید عالی و قابل اعتمادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *