خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ دل

خرید لپ تاپ دل

یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه  ساخت و تولید لپ تاپ تا کنون فعالیت کرده است شرکت دل است. شرکت دل توانسته است  لپ تاپ هایی را با کیفیت بالا وارد بازار جهانی  کند.  در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت دل آشنا کنیم و همچنین بهترین مدل لپ تاپ دل را برای شما معرفی کنیم پس پیشنهاد می شود که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

خرید لپ تاپ دل

امروزه بسیاری از شرکت های مختلف در حال ساخت لپ تاپ های جدید هستند.  شرکت ها در تلاش اند که بتوانند لپ تاپ هایی را طراحی کنند که نیاز امروزه را برطرف سازند چرا که همانطور که میدانید امروزه رقابتی حساس در بازار جهانی تکنولوژی بین برند های مختلف شکل گرفته است که این موضوع نشان از تنوع شرکت ها و محصولات دارد.

در این بین شرکت دل که یکی از بزرگترین شرکت های سازنده و تولید کننده تکنولوژی است. اقدام به ساخت لپ تاپ هایی می کند که از نظر  کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. این شرکت سالیان سال است در این امر فعالیت می کند.

این شرکت در طی این سال ها با ارائه بهترین محصولات خود در بازار جهانی لپ تاپ و کلیه لوازم تکنولوژی،  توانسته است محصولات خود را در  جایگاهی مناسب در بازار جهانی قرار دهند. کیفیت محصولات ساخته شده توسط شرکت دل جز بهترین ها در سطح جهانی هستند.

عده ای بر این باورند که لپ تاپ دل جز بهترین لپ تاپ های دنیا است.  همچنین این شرکت نیز در بازار ایران علاقمندان به خودش را جلب کرده است تا جایی که بسیاری از افراد به جای خرید لپ تاپ ها از برند های معروف تر در بازار از لپ تاپ های دل خریداری می کنند.

معرفی لپ تاپ دل

بهترین مدل لپ تاپ دل

معرفی شرکت دل

شرکت دل  یک شرکت بین المللی است که در حوزه فناوری های مختلف  فعالیت می کنند. یکی از تخصصات این شرکت که توانسته است به بهترین شکل آن را انجام دهد ساخت لپ تاپ است. یکی از شرکت های قدیمی در  زمینه ساخت لپ تاپ ها که تاکنون از کیفیت خود کم نکرده شرکت دل است.

دفتر اصلی این شرکت در ایالت تگزاس قرار دارد یک ساختمان بسیار بزرگ در محله ی روند راک طبق آمار گرفته شده شرکت دل در سال 2009  توانسته استت 76  هزار نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم استخدام کند.

شرکت دل در سال 1984 توسط مایکل دل تاسیس شد. مایکل دل در آن زمان دانشجو بود و کار تجارت خود را در خوابگاه دانشجویی آغاز کرد در آن سال ها مایکل دل  کار خود را با فروش کامپیوترهای IBM که دارای اجزای دست دوم بود شروع کرد.

مایکل دل بر این باور بود که تا زمانی کامپیوتری به فروش نرسد نمی توان نیاز های افراد را شناسایی کرد . تنها راه شناسایی نیاز ها فروش بیشتر محصولات است. که با همین روند کار خود را آغاز نمود.

شرکت دل در سال های 1980 تا 1990 دوران شکوفایی خود را مشاهده می کرد. در آن سالها همه ی افراد و کارشناسان شرکت دل را به عنوان بهترین سازنده رایانه ها می شناختند. زمینه کاری شرکت دل ساخت انواع سیستم های کامپیوتری  و همچنین ساخت  تمامی لوازم دیجیتالی بود.

امروزه ما شاهد این موضوع هستیم که با وجود زیاد شدن شرکت های سازنده لپ تاپ و پیشرفت های آنها در زمینه سیستم های بروز و متفاوت، همچنان شرکت دل به عنوان یکی از  بهترین شرکت ها در بازار جهانی فعالیت می کنند. که این را می توان از میزان فروش شرکت در بازار جهانی متوجه شد.

مشخصات لپ تاپ دل مدل XPS13

لپ تاپ دل مدل XPS13

چند نمونه از بهترین لپ تاپ های دل

با توجه به این که شرکت های مختلف پیشرفت های چشمگیری در زمینه ساخت لپ تاپ داشته اند. شرکت دل نیز در این رقابت حساس عقب نشینی نکرده است و توانسته است لپ تاپ هایی را بسازند که در تراز دیگر لپ تاپ ها باشد.

شاید در سال هایی قبل نام های کمتری در زمینه ساخت لپ تاپ و کامپیوتر فعالیت می کردند. اما امروزه ما شاهد این موضوع هستیم که شرکت هایی که اقدام به ساخت  کامپیوتر و لپ تاپ می کنند بسیار زیاد است در ادامه بهترین مدل  لپ تاپ  دل را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مدل لپ تاپ دل

  1. لپ تاپ دل مدل XPS13
  2. لپ تاپ مدل XPS15

مشخصات لپ تاپ دل مدل XPS13

این مدل لپ تاپ از بهترین لپ تاپ هایی است که تاکنون ساخته شده است با توجه به پردازنده بسیار قوی که دارد. این لپ تاپ مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های در سطح خودش است چرا که با توجه به ویژگی هایی که دارای قیمت آن بسیار مناسب است.

  •   CPU: 8th generation Intel Core i5 – i7
  •  Graphics: Intel UHD Graphics 620
  •  RAM: 8GB – ۱۶GB
  •  Screen: 13.3-inch FHD (1,920 x 1,080) – ۴k (3840 x 2160)
  • Storage: 256GB – ۱TB SSD
خرید لپ تاپ دل مدلXPS15

لپ تاپ دل مدلXPS15

مشخصات لپ تاپ مدل XPS15

یکی از بهترین لپ تاپ هایی که در عین باریکی و سبکی قدرت بسیار بالایی دارد شما می توانید  این لپ تاپ را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

  •       CPU: Intel Core i5-i7
  •     Graphics: Radeon RX Vega M GL Graphics with 4GB HMB2 Graphics Memory
  •     RAM: 8GB
  •     Storage: 512GB PCIe SSD
در نهایت اینکه 

همانطور که قبل تر هم در این مقاله اشاره کردیم برندهای مختلف در زمینه تولید لپ تاپ قعالیت دارند که مشتریان و طرفدارن خاص خود را دارند.

یکی از پر طرفدارترین شرکت های تولی کننده شرکت دل است که با تولید و ساخت لپ تاپ دل که در بازار امروز جایگاه بسیار خوبی را بدست آورده است.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com شما عزیزان را برای خرید این لپ تاپ بیشتر راهنمایی خواهند کرد.

سوالات مربوط به لپ تاپ دل

لپ تاپ Dell بهتر است یا HP؟اگر یک لپ تاپ ارزان اما قابل اعتماد نیاز دارید لپ تاپ Dell را انتخاب کنید. معمولاً ارزانین لپ تاپ هامعمولا ارزان تر هستند، اما کیفیت خوبی دارند. لپ تاپ hp طراحی زیبا، کیفیت عالی و سخت افزار قدرتمند دارند.

چطور پردازنده لپ تاپ خود را بررسی کنیم؟به Control Panel> System and Security> System بروید تا باز شود. همچنین می توانید Windows+Pause را از صفحه کلید خود فشار دهید تا فوراً این پنجره باز شود. مدل CPU کامپیوتر شما و سرعت آن در سمت راست “پردازنده” تحت عنوان System نمایش داده می شود.
چرا لپ تاپ های Dell اینقدر ارزان هستند؟از دلایل اصلی ارزان بودن dell نسبت به سایر مارک ها این است که آنها با توزیع کنندگان شخص ثالث سر و کار ندارند ، آنها مستقیماً به مشتریان می فروشند که به آنها امکان می دهد قیمت ارزان تری را به مصرف کننده ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *