خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ صنعتی

خرید لپ تاپ صنعتی

با شنیدن اسم لپ تاپ صنعتی، یک لپ تاپ ضمخت با وزن بالا و ظاهری نه چندان شکیل در ذهن ما نقش میبندد، که شاید هرگز دوست نداشته باشیم از این نوع لپ تاپ استفاده کنیم. در گذشته واقعا این لپ تاپ ها اینگونه بودند و به همین علت مشتری های زیادی برای این کالا وجود نداشت و فقط کسانی که مجبور بودند از آن استفاده کنند سراغ این نوع از لپ تاپ ها میرفتند.

اما امروزه با توجه به نیاز انواع صنعت ها به استفاده از لپ تاپ کمپانی های زیادی اقدام به تولید Industrial laptop کرده اند، و سعی کرده اند ظاهر این کالا را بهبود ببخشند و از نظر وزن نیز، وزن لپ تاپ های صنعتی جدید نسبت به انواع قدیمی تر کمتر شده است.

لپ تاپ صنعتی را بشناسید

Industrial laptop برای استفاده در کارگاه ها و یا کارخانه ها طراحی شده اند به همین علت دارای مقاومت بهتر و بیشتری نسبت به ضربه و خط و خش هستند و جنس بدنه آنها از فلز آلومینیوم تیتانیوم است.

شاید مهمترین فرق این کالا با انواع خانگی در همین باشد. این ویژگی باعث ایجاد مقاومت بسیار بالای لپ تاپ های صنعتی شده است.

قیمت خرید لپ تاپ صنعتی

انواع لپ تاپ غیر خانگی

ویژگی Industrial laptop

  • انواعی از این لپ تاپ های غیر خانگی را میتوان در میدان های مغناطیسی استفاده کرد بدون اینکه به آنها صدمه ای وارد شود.
  • همچنین یکی از ویژگی های منحصر بفرد این لپ تاپ ها مقاومت آنها نسبت به رطوبت است.
  • سرعت بالایی دارند و میتوانند بی وقفه چندین کار را برای مدت طولانی برای شما انجام دهند.
  • سیستم خنک کنندگی قوی که در این نوع از لپ تاپ ها به کار رفته ویژگی مثبت دیگری است که لپ تاپ های صنعتی را پر فروش کرده است.
  • چون این مدل لپ تاپ برای استفاده در مکان های خاص طراحی شده اند. در ساختار آنها از قطعات بسیار با کیفیت استفاده شده است.
  • به علت عمر طولانی این نوع از لپ تاپ ها، معمولا شرکت ها و کمپانی های سازنده مدت گارانتی بیشتری برای این کالا در نظر میگیرند و همین یکی از دلایل جذابیت لپ تاپ های صنعتی است.
  • ساختار بدنه Industrial laptop به گونه ای مقاوم ساخته میشود که اگر برای مثال از ارتفاع سقوط کند کمترین آسیب را ببیند.
  • جذاب ترین و خاص ترین ویژگی لپ تاپ های غیر خانگی این است که جنس صفحه نمایش آن از شیشه ساخته نشده و به همین علت در زیر نور شدید خورشید کاملا واضح و قابل دید است و مانند سایر لپ تاپ ها نیست که شما مجبور باشید در محل هایی از آن استفاده کنید که نور مستقیم وجود نداشته باشد.
  • با توجه به کاربرد لپ تاپ های صنعتی که برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند، نداشتن رفلکس نوری در صفحه نمایش ویژگی منحصر بفردی به شمار میاید.
  • کمپانی های سازنده به این موضوع آگاهی دارند که این لپ تاپ ها قرار است در فضا های سخت استفاده شوند و شاید لازم باشد به مدت طولانی روشن بمانند. به همین علت تمام سعی خود را میکنند تا با کیفیت ترین قطعات را به کار ببرند.
خرید لپ تاپ صنعتی

ویژگی لپ تاپ Industrial

فرق Industrial laptop با لپ تاپ خانگی

  1. وزن بیشتر و ظاهری ضخیم تر نسبت به لپ تاپ خانگی دارد.
  2. لپ تاپ خانگی برای استفاده روزمره و کارهای روتین مناسب تر است و ظاهری زیبا تر دارد، اما Industrial laptop صرفا برای استفاده در محیط های کارگاهی و صنعتی مناسب است.
  3. لپ تاپ غیر خانگی گارانتی بیشتر و طولانی تری نسبت به لپ تاپ های خانگی دارند. چون این دستگاه به گونه ای ساخته میشود که عمر طولانی تری دارد پس باید کمپانی سازنده مدت بیشتری خریدار را ساپورت کند.
  4. قیمت این لپ تاپ ها از لپ تاپ خانگی بیشتر است. چرا که قطعات به کار رفته در Industrial laptop با کیفیت تر هستند و هزینه بیشتری برای ساخت آن شده است.
  5. استحکام و کیفیت قطعات Industrial laptop بیشتر و بهتر است و به همین علت انتخاب بهتری برای کار های مهندسی و صنعتی است.
  6. از نظر ظاهری لپ تاپ های خانگی جذاب تر هستند و کسانی که به دنبال لپ تاپ با ظاهری زیبا هستند، لپ تاپ های صنعتی نمی توانند آنها را راضی کنند.
خرید لپ تاپ خانگی و صنعتی

تفاوت لپ تاپ خانگی و صنعتی

در نهایت اینکه 

امروزه استفاده از لپ تاپ ها بسیار رواج یافته است و در اکثر شغل ها، حرفه ها و صنعت ها از لپ تاپ استفاده میشود. استفاده از لپ تاپ به شغل ها خلاصه نمیشود.

این روز ها لپ تاپ ها به یکی از ابزار مورد نیاز دانشجویان و حتی دانش آموزان تبدیل شده است. برای انتخاب و خرید لپ تاپ باید در ابتدا نیاز خود را بسنجید که برای چه کاربردی به لپ تاپ نیاز دارید و سپس اقدام به خرید کنید.

همانطور که در این مقاله کامل توضیح دادیم نوع مصرف لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ خانگی بسیار متفاوت است و انتخاب بر اساس نیاز بر عهده مصرف کننده است، و نمیتوان گفت کدام نوع خوب است و مزایای بیشتری دارد.

البته باید به این نکته توجه کنید که بیشتر در دسته لپ تاپ استوک می توانید Industrial laptop پیدا کنید و اقدام به خرید آن کنید.

سوالات مربوط به لپ تاپ صنعتی

[accordion title=””][accordion-item title=”قیمت لپ تاپ صنعتی چقدر است؟”]قیمت لپ تاپ های صنعتی رنج ثابتی ندارد چرا که قیمت ارز ثبات ندارد. اما می توان گفت قیمت Industrial laptop نسبت به لپ تاپ خانگی بالاتر است. چرا که قطعات به کار رفته در آن کیفیت بالا تری دارد. [/accordion-item][accordion-item title=”آیا لپ تاپ صنعتی استوک در بازار هست؟”]بله، اتفاقا بیشتر لپ تاپ های صنعتی از نوع استوک هستند و نوع آکبند کمتر در بازار پیدا میشود. و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نیاز به Industrial laptopدارید باید به دنبال نوع استوک این کالا باشید. [/accordion-item][accordion-item title=”آیا Industrial laptop نسبت به ضربه مقاوم است؟”] لپ تاپ های صنعتی برای استفاده در محیط های صنعتی و سخت طراحی و تولید میشوند و در جنس بدنه آنها از فلز آلومینیوم تیتانیوم است که باعث مقاومت بسیار بالای این کالا میشود.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *