خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

یکی از برندهای تولید کننده لپ تاپ که تا به امروز توانسته است طرفداران زیادی را جذب نماید برند ایسوس می باشد که دارای تنوع مختلف از لپ تاپ برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف می باشد. یکی از مدل های این برند مدل زنبوک 13 می باشد که تیم خریدلند امروز و در این مقاله می خواهید به معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک 13 و کمی اطلاعات درباره مشخصات مربوط به آن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

همه ما زمانیکه تصمیم به خرید لپ تاپ استوک و یا آکبند می گیریم به دنبال گزینه ای قدرتمند هستیم که با خیال آسوده بتوانیم برای سال ها از آن استفاده کنیم.

برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید و طراحی لپ تاپ در دنیا فعالیت دارند که هر یک با توجه به نیاز کاربران خود بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها را به بازار عرضه کرده اند.

اما با توجه به کارایی و کیفیتی که هر یک از این برندها برای لپ تاپ های طراحی شده خود تعیین کرده اند از لحاظ قیمتی با هم بسیار متفاوت می باشند.

یکی از برندهای تولید کننده لپ تاپ برند ایسوس می باشد که توانسته گزینه هایی را به بازار عرضه کند که هر قشر از جامعه توانایی و قدرت خرید آن را داشته باشد.

یکی از مدل های به نام و پر طرفدار این برند، رنبوک 13 می باشد که در پیکربندی های مختلف به بازار عرضه شده است.

در ادامه برای اینکه با آسودگی خاطر بیشتری برای خرید این لپ تاپ تصمیم گیری کنید اشاره ای به مشخصات فنی آن کرده ایم.

خرید لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

  • CPU: پردازنده Intel® Core™ i7-1165G7 پردازنده Intel® Core™ i5-1135G7
    صفحه نمایش: OLED 13.3 اینچی، Full HD (1920 x 1080)، ابعاد 16:9، صفحه نمایش براق، صفحه نمایش روشنایی 400 نیت حاشیه های باریک 2.9 میلی متری با نسبت صفحه نمایش به بدنه 88 درصد
  • گرافیک: گرافیک Intel® Iris® Xe
    حافظه اصلی: 16 گیگابایت LPDDR4X روی برد، 8 گیگابایت LPDDR4X روی برد
  •  ذخیره سازی: 1 ترابایت M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD، 512 گیگابایت M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD
  • قابلیت اتصال: WiFi 6 (802.11ax)، بلوتوث 5.0 (دو باند) 2*2
  • پد لمسی: ASUS NumberPad 2.0
    باتری: باتری لیتیوم پلیمری 67 وات ساعتی تا 13 ساعت عمر باتری
    ابعاد: 304 x 203 x 13.9 میلی‌متر
    وزن: 1.14 کیلوگرم

عملکرد باتری لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

در بخش مشخصات معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک 13 به این موضوع اشاره کردیم که دارای باتری لیتیوم پلیمری 67 وات ساعتی تا 13 ساعت عمر باتری می باشد.

حال می خواهیم کمی هم درباره عملکرد باتری این لپ تاپ با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی هر چند مختصر را در اختیارتان قرار دهیم.

پردازنده ای که در طراحی و ساخت این لپ تاپ ها به کار گرفته شده اند از نسل 8 می باشند و با دارا بودن 8 گیگابایت رمی که در اختیار دارند به راحتی از عهده 40 تب مرورگر کروم و به طور همزمان پخش 3 ویدئو از یوتیوب با کیفیت بسیار بالا بر می آیند.

این مدل لپ تاپ های برند ASUS تا به امروز جزء بهتری ها بوده اند و توانسته اند چایگاهی بالاتر از امتیاز متوسط در دنیای لپ تاپ ها را به خود اختصاص دهند.

اما برایتان بگوییم که عملکرد باتری به کا رفته در این لپ تاپ ها، خوشبختانه تا به امروز باتری های این مدل از لپ تاپ های ایسوس امتحان خود را بخوبی پس داده اند و از عملکرد بی نظیری برخوردار می باشند.

در تست مرورگر با روشنایی 150 نیت و در شبکه وای فای 6، زنبوک 13 طول عمر باتری معادل 11 ساعت را به نمایش گذاشته است.

طول عمر باتری لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

مشخصات لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

تعمیرپذیری لپ تاپ Asus

در این بخش از مقاله امروز می خواهیم به مسئله و موضوع تعمیر پذیری لپ تاپ های ایسوس بپردازیم.

به طور کلی باید بگوییم که منظور از تعمیر پذیری در حقیقت، ، مراحل و فرایند مورد نیاز برای بازکردن و جداسازی قطعات، تعمیر و یا تعویض آنها و میزان زمانی است که برای تعمیر لپ تاپ صرف می شود.

اگر لپ تاپ ایسوس شما از نوع زنبوک 13 باشد برای تعمیر پذیری آن با توجه و در نظر گرفتن رم آنبرد باید مشکل به وجود آمده مورد ارزیابی و بررسی قرار گفته و مراحل تعمیر بیشتر روی رم غیر آنبورد صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان عزیزی که دارای لپ تاپ های ایسوس زنبوک 13 می باشید این است که در صورت بروز هرگونه مشکلی در سیستم خود حتما به کارشناسان و تعمیرکاران لپ تاپ که در این زمینه تخصص کافی دارند مراجعه کنید و برای رفع مشکل لپ تاپ خودسرانه کاری انجام ندهید.

باتری تاپ ایسوس زنبوک 13

عملکرد باتری تاپ ایسوس زنبوک 13

در نهایت اینکه

تیم خرید لند سعی کرده است تا در این مقاله با معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک 13 و اشاره به مشخصات و عملکرد باتری این لپ تاپ به شما دوستان علاقه مند به لپ تاپ های برند ایسوس کمک کند تا بتوانید با بودجه ای که در اختیار دارید بهترین و با کیفیت ترین گزینه را از میان تنوع لپ تاپ های ایسوس انتخاب و خریداری کنید.

 شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از طریق سایت kharidland.com با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک 13

آیا ZenBook 13 ایسوس دارای صفحه نمایش لمسی است؟ZenBook 13 برای اینکه بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در کمترین فضا به شما ارائه دهد، دارای صفحه نمایش لمسی زیبای NanoEdge*، با قاب بسیار نازک 6.86 میلی‌متری است که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 80 درصدی را به آن می‌دهد.

تفاوت ZenBook 13 و 14 چیست؟لپ تاپ ها دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند، 13 دارای ویندوز 11 و ASUS ZenBook 14 دارای ویندوز 10 پرو است. 14 صفحه نمایش بزرگتری دارد. برای قابل حمل بودن 13 سبک تر است. همچنین نازکتر و از نظر اندازه کوچکتر است.

آیا ایسوس یک شرکت چینی است؟ایسوس یک شرکت سخت افزاری کامپیوتری و لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در تایوان است که در سال 1989 تاسیس شد. ایسوس که به ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمند امروز و فردا اختصاص دارد، شماره 1 مادربرد و برند بازی و همچنین سه مصرف کننده برتر در جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *