خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مینی لپ تاپ ارزان

قیمت مینی لپ تاپ ارزان

مینی لپ تاپ ها چند سالی است که به بازار آمده اند و به علت مزایایی که دارند طرفداران خاص خود را پیدا کردند. اما برخی شرکت ها و برند های تولید کننده از تقریبا 2 سال پیش تولید این محصول را متوقف کردند. اما این کالا همچنان طرفداران خود را دارد و عده ای هنوز به دنبال مینی لپ تاپ ارزان هستند و بعضی برند ها به تولید این محصول می پردازند.

مینی لپ تاپ مناسب چه کسانی است؟

مینی لپ تاپ ها به علت وزن کم و قابلیت حمل آسان مناسب کسانی است که در موقعیت های مختلف نیاز به استفاده از لپ تاپ دارند.

همچنین با طرح هوشمند سازی مدارس، استفاده از مینی لپ تاپ ها برای دانش آموزان این مدارس بسیار مفید و کاربردی است. مینی لپ تاپ ها قیمت پایین تری نسبت به لپ تاپ ها دارند و به همین علت از نظر والدین برای استفاده در مدارس گزینه ای مناسب هستند.

همچنین آن دسته از خانواه هایی که از نظر مالی نمی توانند مینی لپ تاپ تهیه کنند به راحتی می توانند با خرید لپ تاپ استوک یا مینی لپ تاپ استوک امکان تحصیلی فرند خود را فراهم آورند

خرید مینی لپ تاپ ارزان

شاید تنها مزیت مینی لپ تاپ ها قیمت به نسبت پایین آنها نسبت به لپ تاپ ها است.

در وضعیت کنونی و بالا رفتن هر روزه قیمت لپ تاپ ها، مینی لپ تاپ انتخاب مناسبی است برای کسانی که قصد خرید این کالا را دارند. چرا که با پرداخت هزینه ای کم صاحب کالایی الکترونیک میشوند که میتواند نیاز های آنها را تا حد ممکن رفع کند.

مینی لپ تاپ ارزان گزینه ای مناسب برای این افراد است.

خرید مینی لپ تاپ ارزان

نکات مهم خرید مینی لپ تاپ ارزان

نکات مهم در خرید مینی لپ تاپ

یکی از نکات مهمی که در خرید مینی لپ تاپ باید به آن توجه کنید، درگاه ها و پورت هایی است که شما نیاز دارید. باید از فروشنده راجع به پورت های مینی لپ تاپ سوال کنید و قبل از خرید آنها را بررسی کنید.

مینی لپ تاپ نیز مانند لپ تاپ ها از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کنند.

در هنگام خرید مینی لپ تاپ به این نکته توجه کنید که قابلیت ارتقا اجزا آن مثل سرعت CPU و کارت گرافیک وجود ندارد و از این دستگاه کوچک توقع زیادی نداشته باشید.

اما چیزی که باعث شده مینی لپ تاپ ها هنوز طرفداران زیادی داشته باشند و کمپانی های بزرگی اقدام به تولید این کالا کنند قیمت مناسب این کالا در مقابل امکاناتی است که به شما ارائه میکند.

فرق مینی لپ تاپ با تبلت

درست است که مینی لپ تاپ ها از نظر اندازه شاید شبیه تبلت ها باشند، اما این دو محصول تفاوت های زیادی با هم دارند.

تبلت بر خلاف مینی لپ تاپ فقط یک صفحه نمایش تاچ دارد و در ساختار آن خبری از صفحه کلید، موس و تاچ پد نیست.

یکی دیگر از تفاوت های مینی لپ تاب ها با انواع تبلت ها در سیستم عامل به کار رفته است. همانطور که گفته شد سیستم عامل استفاده شده در مینی لپ تاپ ها ویندوز است. اما سیستم عامل به کار رفته در تبلت ها با توجه به شرکت سازنده آن میتواند ios یا اندروید باشد.

توجه داشته باشید که تبلت برای استفاده های روزانه مانند چک کردن ایمیل، کار کردن با اینستاگرام یا سایر برنامه های کاربردی تبلت گزینه ای مناسب تر است.

اما برای استفاده از برنامه هایی مثل آفیس با فتوشاپ قطعا مینی لپ تاپ ها انتخاب بهتری هستند. چرا که سیستم عامل تبلت این برنامه ها را پشتیبانی نمیکند.

مینی لپ تاپ بهتره یا تبلت

فرق مینی لپ تاپ با تبلت

معایب مینی لپ تاپ

  • به علت ساختار و کوچک بودن مینی لپ تاپ ها، تمامی اجزا آنها مانند فن یا خنک کننده از حالت عادی کوچکتر است و وظیفه خنک سازی یک مینی لپ تاپ را دارد. به همین علت مصرف کننده نیز باید مراقب باشد تا آسیبی به این اجزاء کوچک وارد نکند.
  • همانطور که مشخص است صفحه نمایشگر مینی لپ تاپ از لپ تاپ ها کوچکتر است، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید قیمت تعویض یا تعمیر LCD و LED در مینی لپ تاپ بیشتر است. پس تا حد امکان مراقب صفحه نمایش مینی لپ تاپ خود باشید تا شما را متحمل هزینه نکند و برایتان دردسر ساز نشود.
  • یکی دیگر از ایراداتی که به مینی لپ تاپ ها وارد است این است که به علت کوچکی و نبود فضای کافی در این کالا درایو CD و DVD وجود ندارد. البته این مشکل با آمدن درایو های اکسترنال تا حد زیادی حل شده و موضوع نداشتن CD درایو دیگر یک ایراد و مشکل نیست. اما برای خرید CD درایو اکسترنال شما باید هزینه ای جدا بپردازید.
  • اگر از علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال یا بازی های کامپیوتری هستید، مینی لپ تاپ به علت صفحه نمایش کوچک برای شما انتخاب مناسبی نیست.
مینی لپ تاپ ارزان

مینی لپ تاپ برای چه افرادی مناسب است

در نهایت اینکه 

تیم خرید لند سعی کرده است که با ارئه این مقاله به شما دوستان و همراهان عزیز کمک کند تا بتوانید به راحتی بهترین مینی لپ تاپ ارزان را انتخاب و خریداری کنید.

امیدواریم با توجه به آنچه که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم توانسته باشیم شما عزیزان را برای خرید یک مینی لپ تاپ مناسب راهنمایی کرده باشیم.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند.

سوالات مربوط به مینی لپ تاپ ارزان

قیمت مینی لپ تاپ چقدر است؟قیمت مینی لپ تاپ ها با توجه به امکاناتی که دارند و کمپانی سازنده میتواند بسیار متفاوت باشد. اما حداقل قیمت برای این کالا 2 میلیون تومان است.
آیا مینی لپ تاپ برای انجام کارهای مهندسی مناسب است؟مینی لپ تاپ ها به علت وزن پایین قابلیت این را دارند که در همه جا همراه شما باشند به همین دلیل بسیار محبوب هستند، وزن کم و پردازنده خوب مینی لپ تاپ ها باعث شده این کالا مورد توجه مهندسین قرار گیرد و از آن در انجام امور خود کمک بگیرند. مینی لپ تاپ ها قابلیت این را دارند که اکثر کار ها و پروژه های مهندسی را پشتیبانی کنند.
آیا می شوند سرعت CPU و کارت گرافیک را ارتقا داد؟پاسخ به این سوال منفی است و مینی لپ تاپ ها قابلیت این کار را ندارند. و شما نباید به امید ارتقاء این کالا را خریداری کنید. پس اگر به دنبال داشتن سیستمی با سرعت بالا و گرافیک خوب هستید بهتر است از اول به دنبال خرید مینی لپ تاپ نباشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *