خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مینی کیس استوک

خرید مینی کیس استوک

حتما تا به حال بارها شده است که نام  mini case به گوشتان خورده باشد و دوست داشته باشید که به جای کیس های بزرگ و به قول معروف سنگین وزن از این کیس های مینی و کوچک استفاده کنید. اگر برای خرید مینی کیس آکیند هزینه لازم را ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ مینی کیس استوک بروید؟ اگر درباره دلیل خرید مینی کیس استوک اطلاعاتی ندارید با ما همراه شوید.

حتما می پرسید که مینی کیس استوک دیگر چیست؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا برایتان بگوییم که منظور از کیس های مینی دست دوم یا استوک چیست؟

مینی کیس چیست؟

در یک تعریف ساده و دقیق درباره  mini case می توان گفت: همان کیس های کامپیوتری هستند اما در ابعاد کوچکتر و سخت افزارهای محدودتر که شما می توانید با بودجه و هزینه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید نوع آکبند یا استوک این کیس های کامپیوتری کنید.

خرید مینی کیس استوک

در مطلب بالا به این مسئله اشاره کردیم که منظور از مینی کیس، همان کیس های کامپیوتری در ابعاد کوچکتر می باشند که هم نوع آکبند آن ها و هم دست دوم یا استوک این کیس ها در بازار موجود می باشد.

اما یک نکته مهم را باید در زمان خرید مینی کیس استوک در نظر داشته باشید  و آن هم این است که هنگام خرید از فروشنده بخواهید که به شما ضمانت کارکرد صحیح دهد.

اغلب فروشگاه های عرضه کننده  mini case دست دوم معمولا ضمانت 15 روزه بازگشت کالا دارند تا مشتریانشان با خیال راحتری برای خرید خود تصمیم بگیرند.

مسئله بعدی که نیاز است در نظر داشته باشید هدف شما از خرید  mini case می باشد.

از آنجایی که مینی کیس های مختلف از برندهای مختلف در بازار موجود می باشند بنابراین شما باید نوع کاربری خود را مشخص کنید و بعد از آن برای خرید اقدام کنید.

برای مثال اگر شما دارای سیستمی همچون آفیس یا وب گردی می باشید پیشنهاد ما، در خریدلند به شما این است که کیسی را انتخاب کنید که هم از نظر قیمت مناسب باشد و هم مشخصات کمتری نسبت به سایر دستگاهها دارا باشد.

مینی کیس استوک

مینی کیس

کاربرد Stoke Mini Case

خب با توجه به آنچه که تا به اینجا درباره مینی کیس استوک برایتان شرح داده شده است بدون شک برایتان سوال پیش آمده است که اصلا این کیس های کوچک چه کاربردی می توانند داشته باشند آنها که نسبت به کیس های بزرگتر از سخت افزار محدودتری هم برخوردار می باشند.

باید بگوییم که کیس های کوچک که به آن ها  mini case گفته می شود نیز همچون کیس های بزرگتر و معمولی کاربردهای مختلفی دارند.

شاید با خودتان بگویید که از این کیس ها نمی توان در هر مکان و موقعیتی استفاده کرد.

اما باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید چرا که از مینی کیس ها نیز همچون کیس های معمولی می توانید در جاهای مختلف که به شرح زیر می باشند نیز استفاده کنید.

  • شرکت ها
  • کافی نت
  • مدارس
  • مراکز آموزشی
  • کارخانه ها

تفاوت  mini case با کیس های معمولی

قبل تر هم به این مسئله اشاره کرده ایم که مینی کیس ها یا همان کیس های کوچک نسبت به کیس های معمولی تفاوت هایی دارند که در ادامه میخواهیم اشاره کوچکی هم به این تفاوت ها داشته باشیم.

  1. اندازه کوچکتر
  2. ارتفاع محدودتر
  3. برندهای مختلف

اندازه کوچکتر

اصلی ترین و مشحص ترین تفاوتی که میان کیس های مینی و معمولی وجود دارد اندازه و سایز آن ها می باشد. خب طبیعتا همانطور که نام این کیس ها مشخص است اندازه کوچکتر و قطر کمتری نسبت به کیس های معمولی دارند.

ارتفاع محدودتر

درباره تفاوت دوم میان این دو کیس باید بگوییم که ارتفاع کیس های مینی به راحتی کیس های معمولی نمی باشد و یک مثال واضح و روشن این است که شما امکان قرار دادن چندین هارد در کیس های مینی را ندارید در صورتیکه می توانید حداقل از دو هارد در کیس های بزرگ استفاده کنید.

برندهای مختلف

از معروف ترین تولید کنندگان مینی کیس می توان به hp، dell ، Lenovo اشاره کرد.

انواع مینی کیس

مزایای مینی کیس

مزایای خرید Stoke Mini Case

  • کوچک بودن از لحاظ اندازه نسبت به کامپیوترهای معمولی.
  • نیاز به سرور بر خلاف زیرو کلاینت ها ندارند.
  • قابلیت کارکرد به صورت مداوم و بی صدا.
  • توانایی پخش انواع فیلم با کیفیت های HD و Full HD.
  • پشتیبانی از خروجی های مختلف همچون HDMI

چه زمانی از  mini case استفاده کنیم؟

بدون شک تمام اقشار جامعه توانایی این را ندارند که بخواهند از سیستم های آکبند استفاده کنند بنابراین باید گزینه ای هم وجود داشته باشد که این افراد توانایی مالی برای خرید آن را داشته باشند.

خرید و انتخاب مینی کیس استوک نیز یکی از همان گزینه ها است.

حال میخواهیم بدانیم که اصلا چه زمانی نیاز است که به جای خرید کیس های معمولی به سراغ Stoke Mini Caseبرویم و دلیل خرید مینی کیس استوک چیست؟

  1.  زمانیکه شما بودجه کافی برای خرید کیس های معمولی را ندارید
  2.  فضای کمی در خانه یا شرکت دارید که نمی توانید از کیس های معمولی استفاده کنید.
  3. زمانیکه شما تنها برای انجام کارهی روزمره خود به دنبال کیس منسب می باشید
چه زمانی از  mini case استفاده کنیم؟

فرق مینی کیس با کیس های معمولی

در نهایت اینکه

انتخاب و خرید مینی کیس استوک می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اما نباید نکات مهمی که در ابتدای این مطلب در جهت خرید و انتخاب کیس های مینی عنوان کرده ایم را فراموش کنید.

با توجه به هر آنچه که در این مطلب عنوان شده است شما میتوانید با مشاوره و راهنمایی گرفتن از همکاران ما از طریق سایت kharidland.com اطلاعات بیشتری درباره دلیل خرید مینی کیس استوک کسب کرده و در نهایت تصمیم به خرید مینی کیس مناسب با کارتان بگیرید.

سوالات مربوط به مینی کیس استوک

کیس های مینی معمولا دارای چه گریدی می باشند؟تقریبا همه مینی کیس ها دارای گرید A به بالا هستند.
کیس های مینی دارای ضمانت نامه بازگشت هم می باشند؟اکثر فروشگاه های عرضه کننده مینی کیس معمولا ضمانت بازگشت 15 روزه کالا را به مشتریان خود ارائه می دهند.

قیمت مینی کیس استوک چند است؟برای کسب اطلاع از قیمت کیس های مینی با مشاوران فروش سایت خرید لند تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *