خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

نحوه ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس

نحوه ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس با آنتی ویروس

اگر لپ تاپی که از آن استفاده می کنید از برند ایسوس می باشد و دچار ویروس شده است و نمی دانید باید چه کارهایی انجام دهید پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. تیم خریدلند می خواهد در این مقاله درباره نحوه ویروس کشی لپ تاپ ایسوس اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ

خوشبختانه باید بگوییم که ویندوز خود دارای ابزاری است که از ورود برنامه های مشکوک جلوگیری می کند.

ابزار و برنامه ای که خود ویندوز دارای آن می باشد Windows Defender است.

البته این مسئله را فراموش نکنید که ابزار نام برده شده ارتباطی با ویروس کشی لپ تاپ شما ندارد و از این ابزار برای کشتن ویروس های سیستم استفاده نمی شود.

کار این ابزار جلوگیری از ویروسی شدن سیستم شما می باشد.

ویژگی های Windows Defender

همانطور که در متن بالا اشاره کرده ایم Windows Defender ابزاری است که خود ویندوز آن را دارا می باشد.

این ابزار ویژگی های بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن ها این است که علاوه بر جلوگیری کردن از ورود ویروس ها به سیستم شما می تواند به صورت کاملا خودکار و با قدرت بالایی برنامه های معیوب را شناسایی کند.

برای اینکه این ابزار را در سیستم خود فعال کنید می بایست وارد منوی start شده و این ابزار را جستجو کنید.

برای شما پنجره جدید باز می شود که باید در قسمVirus & Threat Protection گزینه Manage Settings را انتخاب کنید. حالا گزینه Real-time protection را در وضعیت On قرار دهید.

ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس

ویروس‌ کشی لپ تاپ

علائم ویروسی شدن لپ تاپ

  •  اولین و بارزترین نشانه ویروسی شدن لپ تاپ؛ عملکرد کند مرورگر شما می باشد
  • کند شدن سیستم می تواند نشان ا ویروسی شدن آن باشد.
  • زمانیکه برنامه های سیستم با سرعت کم و به کندی اجرا می شوند نشان از ویروسی شدن سیستم می باشد.
  • ناپدید شدن فایل ها
  • اتضال ضعیف شبکه
  • باز نشدن برنامه ها
  • افزایش حجم فولدرها به شکل غیر عادی
  •  نمایش پیام های اسپم و پاپ آپ

همگی از موارد و علائمی هستند که نشان می دهند لپ تاپ شما دچار ویروس شده است.

ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس

در متن بالا اشاره کردیم که چطور می توانید از ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس حود جلوگیری کنید.

حال اگر فراموش کرده اید که ابزار Windows Defender را فعال کنید و به صورت غیر فعال روی سیستم خود نصب کرده اید در صورتیکه لپ تاپ شما دچار ویروس شود باید چه کارهایی انجام دهید؟!

بهترین  نحوه ویروس کشی لپ تاپ ایسوس یا هر برند دیگری استفاده از آنتی ویروس های اورجینال می باشد که باید آن را خریداری کنید و روی سیستم خود نصب کنید.

بعد از نصب کردن آنتی ویروس می بایست سیستم خود را اسکن کرده تا تعداد فایل ها و نرم افزارهای ویروسی در سیستم شما نمایش داده شوند و بعد از آن برای ویروس کشی اقدام کنید.

یک سری از دوستان هستند که ترجیح می دهند به جای خرید آنتی ویروس از آن دسته آنتی ویروس هایی برای سیستم خود استفاده کنند که کاملا رایگان می باشند.

خب، متاسفانه باید بگوییم که در اغلب موارد این آنتی ویروس های رایگان نتیجه مثبتی را به همراه ندارند و تنها کار شما را دو برابر خواهند کرد.

قیمت ویروس کشی لپ تاپ

علائم ویروسی شدن لپ تاپ

هزینه ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس

شاید نصب کردن آنتی ویروس رایگان برای شما کار آسانی نباشد. بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید مراجعه به نمایندگی ایسوس می باشد و می توانید از آن ها بخواهید که یک آنتی ویروس اورجینال را روی سیستم شما نصب کنند.

خب، زمانیکه شما این کار را انجام می دهید و یا قصد انجام آن را دارید بدون شک برایتان این سوال پیش می آید که هزینه این کار چقدر می باشد؟

در پاسخ به سوالی که ذهن شما را به خود مشغول کرده این باید بگوییم که هزینه پرداختی برای ویروس کشی سیستم شما به میزان و تعداد ویروس هایی دارد که سیستم شما را اشغال کرده اند و همچنین مدت زمانی که یک تکنسین باید روی سیستم شما بگذارد تا ویروس ها را بکشد بستگی زیادی دارد.

بهترین آنتی ویروس برای لپ تاپ ایسوس

بهترین آنتی ویروس برای لپ تاپ

در نهایت اینکه 

تیم خرید لند سعی کرده است که با ارائه این مقاله به شما دوستان و همراهان عزیز کمک کند تا بتوانید به راحتی متوجه شوید که چرا لپتاپ شما دچار ویروس شده است و نحوه ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس به چه صورت می باشد.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند و شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در این مورد از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سوالات مربوط به نحوه ویروس‌ کشی لپ تاپ ایسوس

ویروس کشی لپ تاپ ویندوز 10 به چه صورتی است؟ویندوز ابزاری به اسم Defender Windows داراست که نوعی آنتی ویروس به حساب می آید. اگر شما از آنتی ویروس‌های خارجی استفاده نکنید، به راحتی می توانید ویندوز دیفندرتان را فعال کنید و کامپیوترتان را به کمک آن اسکن کنید.
آیا همه لپ‌تاپ‌های ایسوس دارای محافظت داخلی در برابر ویروس هستند؟لپ‌تاپ‌های ایسوس دارای محافظت داخلی در برابر ویروس هستند و McAfee و Windows Defender گزینه‌های اصلی آن‌ها هستند. همکاری McAfee با Asus تضمین می‌کند که لپ‌تاپ شما حداقل 30 روز قبل از خرید یک کلید محصول برای آنتی‌ویروس خود، محافظت می‌کند.
ویروس چگونه کامپیوتر و اپ تاپ را آلوده می کند؟ویروس‌ها می‌توانند به هر طریقی وارد رایانه شما شوند، از جمله از طریق پیوست ایمیل، در حین دانلود فایل از اینترنت یا حتی پس از بازدید از یک وب‌سایت آلوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *