خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که هزینه خرید محصولات دیجیتالی همچون لپ تاپ آکبند را ندارید پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم می باشد. اما قبل از هرگونه اقدام برای خرید این محصولات نیاز است کمی اطلاعات داشته باشید و درباره نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک بیشتر بدانید.

پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا هر آنچه به شما در امر خرید این محصولات کمک می کند را برایتان شرح دهیم.

خرید کالای دست دوم

ممکن است برای همه ما اتفاق افتاده باشد که مجبور به فکر کردن درباره خرید یک کالای دست دوم خوب شده باشیم.

برای ایده خرید کالای استوک نیز دلایل زیادی در سر داشتیم مثلا نداشتن بودجه کافی و توان مالی برای خرید یک کالای نو، برخورد با یک محصول دست دوم بسیار مناسب، نیاز داشتن به یک کالایی فقط در مدت زمان مشخص و استفاده از کالا فقط در آن مدت و … در میان کالاهای دیجیتالی نیز خرید و فروش لپ تاپ استوک بین مردم مرسوم تر است.

بدون شک شما نیز با این موقعیت برخورد کرده اید که به شما پیشنهاد فروش لپ تاپ استوک با کیفیت و در حد نو شده باشد.

این که چقدر می توان به لپ تاپ استوک پیشنهاد شده اعتماد کرد مقوله ای پیچیده است که نیاز  دارد درباره نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک بیشتر بدانید.

نکات مورد توجه خرید لپ تاپ استوک

برای خرید لپ تاپ دست دوم اگر به یک مرکز فروش لپ تاپ استوک مراجعه می کنید باید خیلی حواستان را جمع کنید و با در نظر گرفتن نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک، لپ تاپ دست دوم بی کیفیت به شما عرضه نکنند.

برای همین لازم است قبل از هر گونه اقدامی برای خرید لپ تاپ دست دوم، ابتدا دامنه اطلاعات خود را در مورد لپ تاپ استوک برتر در بازار و ویژگی های آن از طریق جست و جو در اینترنت و سایت های خرید و فروش لپ تاپ استوک بالا ببرید.

در قدم بعدی از حضور یک همراه آشنا به دنیای لپ تاپ ها هنگام خرید لپ تاپ استوک کمک بگیرید.

در نهایت نیز پس از یافتن گزینه مناسب خود، هنگام خرید لپ تاپ دست دوم از روش ها و ترفندهایی که برای تست لپ تاپ استوک به کار برده می شوند، استفاده کنید.

در ادامه به برخی روش هایی که در بررسی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ استوک به کارتان می آید، اشاره ای کرده ایم.

بهترین لپ تاپ های استوک موجود در بازار

اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ استوک

اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ استوک

اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم به صورت حضوری دارید یا می خواهید آن را از طریق وب سایت های خرید و فروش لپ تاپ استوک سفارش دهید، در هر صورت باید به یک سری از نکات مهم سخت افزاری و نرم افزاری توجه کنید.

مدل لپ تاپی که برگزیدید حتما چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که لپ‌تاپ مورد نظر با انتظارات شما تطبیق دارد و نیز قیمتی حدودی دستتان بیاید تا متوجه غیر واقعی بودن پیشنهاد قیمتی که فروشنده می دهد، شوید.

حتما قبل از خرید لپ تاپ سوالات زیر را به یاد داشته باشید و سعی کنید پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنید تا از خرید خود تا حد زیادی اطمینان خاطر پیدا کنید.

  • آیا سیستم عامل نصب شده روی لپ تاپ، اوریجینال و اصل است یا یک نسخه کپی روی آن نصب شده است؟
  • آیا در ظاهر لپ تاپ صدمه قابل ملاحظه، خط و خش یا شکستگی مشهودی دیده می شود؟
  • آیا پورت ها و هم چنین درایو نوری لپ تاپ در صورت وجود، سالم است و درست عمل می کند؟
  • آیا صفحه کلید و ترک پد به درستی عمل می کنند و از حساسیت مناسبی برخوردار هستند؟
  • آیا وب کم لپ تاپ به خوبی کار می کند؟ (برای این کار می توانید از نرم افزاری به نام Windows Camera  استفاده کنید.)
  • آیا اسپیکرهای لپ تاپ عملکرد صحیحی دارند؟( برای آنکه از کیفیت وضوح صدا مطلع شوید می توانید یک فایل صوتی را روی لپ تاپ باز کنید.)
  • آیا صفحه نمایش لپ تاپ تصاویر را به درستی نشان می دهد یا دارای پیکسل های سوخته در نمایش تصویر است؟
  • آیا لپ تاپ مورد نظر به درستی به وای فای متصل می شود و پورت اترنت آن به خوبی کار می کند؟

اگر نکات بالا را حین خرید لپ تاپ به کار گرفتید و ایرادی پیدا نکردید یا به ایرادهای قابل اغماضی برخوردید می توانید از خرید خود مطمئن شوید.

 فروش لپ تاپ استوک

امروزه فروش لپ تاپ استوک طرفداران زیادی دارد.

شرکت ها به دلایل زیادی به سمت خرید لپ تاپ دست دوم می روند تا لپ تاپ نو. برخی از دلایل آن ها برای تغییر رویه خود عبارتند از:

  1. کاهش هزینه تمام شده
  2. حفظ کیفیت در کنار هزینه کمتر
  3. افزایش تجهیزات IT
  4. اطمینان بخشی بیشتر لپ تاپ استوک
  5. سازگاری با محیط زیست
نکات مهم در زمان خرید لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک

کاهش هزینه تمام شده

قیمت یک لپ تاپ دست دوم و تعمیر یافته می تواند تا 80 درصد ارزان تر از یک لپ تاپ نو با برندی جدید باشد.

همچنین هزینه مجوزهای نرم افزاری لپ تاپ تا 10 برابر ارزان تر از قیمت های موجود در بازار است.

حفظ کیفیت در کنار هزینه کمتر

با خرید لپ تاپ دست دوم نه تنها کیفیتی را از دست نداده اید بلکه با صرف هزینه کمتر به مدل های رده بالا دسترسی دارید.

هزینه لپ تاپ خیلی سریعتر از کیفیت آن کاهش می یابد.

افزایش تجهیزات IT

با خرید و فروش لپ تاپ استوک در واقع این فرصت را برای خود ایجاد کرده اید که تعداد تجهیزات IT را که برای تأسیس و راه اندازی کسب و کارتان در نظر گرفته بودید، افزایش دهید.

اگر بودجه مشخصی را برای تجهیزاتIT  از قبل مشخص کرده اید، می توانید تعداد دستگاه های دریافتی خود را تا دو یا سه برابر بیشتر کنید.

اطمینان بخشی بیشتر لپ تاپ استوک

لپ تاپ دست دوم می تواند نسبت به لپ تاپ جدید اطمینان بیشتری به افراد بدهد چرا که هرگونه خطایی که در ابتدای تولید می توانست شناسایی شود تا حالا رفع شده است.

سازگاری بیشتر با محیط زیست

لپ تاپ استوک این مزیت را دارد که 80٪ از انرژی محیطی که برای تولید لپ تاپ نو لازم است را دیگر به کار نمی گیرد.

هر چقدر کیفیت لپ تاپ استوک بیشتر باشد عمر آن بیشتر می شود در نتیجه تاثیرگذاری آن بر محیط زیست به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

چطور IT لپ تاپ خود را افزایش دهیم؟

افزایش تجهیزات IT

در نهایت اینکه 

امیدواریم که با ارائه این مقاله درباره نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک توانسته باشیم به شما دوستان عزیز کمک کرده باشیم تا بتوانید برای انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود تصمیم درستی بگیرید.

خرید لند در هنگام خرید لپ تاپ استوک شما را راهنمایی می کند تا بهترین گزینه ای که به آن نیاز دارید، انتخاب کنید تنها کافی است سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما از طریق سایت kharidland.com در میان بگذارید.

سوالات مربوط به نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک

[accordion title=””][accordion-item title=”خرید لپ تاپ دست دوم و استوک کار درستی است؟”]بله، شما می توانید با خرید یک لپ تاپ دست دوم یا استوک در هزینه های خود صرفه جویی کنید. [/accordion-item][accordion-item title=”برای تست کردن رم لپ تاپ دست دوم باید چه کار کرد؟”]هم می‌توانید از برنامه Memtest استفاده کنید هم از برنامه موجود در ویندوز که با نام Windows Memory Diagnostic Tool شناخته می‌شود استفاده کنید.
[/accordion-item][accordion-item title=”برای اطمینان از سلامت هارد لپ تاپ نیاز به چه برنامه ای است؟”]برای اطمینان از سلامت هارد، برنامه HDSential یا Crystal Disk Info را نصب کنید.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نکات مورد توجه قبل از خرید لپ تاپ استوک

  1. محمدرضا گفت:

    ممنون از این مقاله کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *