خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

وارد کننده لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

در برخی موارد ممکن است خط تولید لپ تاپ متوقف شده باشد و آنها به فروش نرفته باشند در این حالت این لپ تاپ ها را به کشورهای خاور میانه ارسال می کنند. در ساخت این لپ تاپ ها هم از بهترین قطعات استفاده شده است ولی فصل فروش آن ها به پایان رسیده است. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ورود لپ تاپ استوک به کشور و وارد کننده لپ تاپ استوک آشنا کنیم.

لپ تاپ استوک چیست؟

در ابتدا لازم است درباره لپ تاپ استوک توضیحاتی بدهیم. معمولا با کلمه لپ تاپ استوک، لپ تاپ های دست دوم یا لپ تاپ های کارکرده در ذهنمان تداعی می شود.

در حالی که همیشه اینطور نیست. در فروشگاه های محل خرید لپ تاپ در کشورهای اروپایی و آمریکایی مشتریان این اختیار را دارند که بدون هیچ دلیلی لپ تاپ خریداری شده رابه کمپانی مرجوع کنند و مبلغ پرداختی را به طور کامل دریافت کنند. محصول مرجوعی به دلیل باز شدن بسته بندی و کارتن آن، به انبار منتقل می شود و به هیچ وجه وارد فروشگاه نمی شود.

از آن پس وارد دسته لپ تاپ های استوک میشود و از این طریق به فروش میرسد.

این لپ تاپ های مرجوعی بر اساس درجه کیفی به 4 دسته A,B,C,D تقسیم می شوند. خرید لپ تاپ استوک بسیار به صرفه است چرا که قیمت پایین تری نسبت به نمونه آکبند دارد.

پس با این توضیحات به این نتیجه میرسیم که لپ تاپ های استوک عموما دست دوم و کارکرده نیستند بلکه ممکن است کاملا نو باشند. که در این حالت در درجه A دسته بندی می شوند.

خرید بهترین لپ تاپ استوک

درجه بندی لپ تاپ استوک

درجه بندی لپ تاپ استوک 

لپ تاپ های استوک حتی در درجه A با نمونه آکبند آن اختلاف قیمت چشم گیری دارند به همین دلیل نمونه های استوک همواره مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این اختلاف قیمت گاهی به 10 برابر نیز می رسد. در درجه A سه دسته بندی دیگر تحت عنوان A++,A+,A  وجود دارد. بدیهی است که دسته A++ بهترین درجه کیفی را داشته باشد.

وارد کننده لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک پس از جمع آوری به کشورهای خاورمیانه برای فروش ارسال می شوند.

یکی از کشورهایی که بدون مالیت کالا وارد میکند کشور امارات است به همین دلیل همواره مورد توجه تجار منطقه است. ایران نیز نه تنها یک مقصد وارداتی از امارات، بلکه یک کشور واسطه به منظور صادرات گسترده به شمار می رود.

کاهش هزینه های حمل و نقل از دبی سبب شده تا این کشور نسبت به سایر کشور ها و حوزه های مبادلاتی متفاوت باشد.

اما پس از ورود لپ تاپ های استوک به امارات کارشناسان خریدلند برای خرید این لپ تاپ ها  به صورت حضوری اقدام می کنند. البته لازم به ذکر است کارشناسان خریدلند در حوضه لپ تاپ استوک سال ها فعالیت می کنند و علاوه بر تخصص، تجربه کافی در این زمینه را دارند.  

کارشناسان با تجربه خریدلند در تلاش اند تا بهترین لپ تاپ ها را برای شما خریداران محترم خریداری کنند.

خرید لند یکی از مراکز معتبر وارد کننده لپ تاپ استوک است. که کارشناسان این مرکز همواره در تلاش اند بهترین خدمات را به مشتریا ارائه دهند.

انتخاب لپ تاپ با کیفیت توسط وارد کننده لپ تاپ استوک

در خرید لپ تاپ استوک حتی نکاتی که به نظر بی اهمیت و ناچیز هستند نیز مهم میباشند و برای یک خرید خوب لازم است تا تمامی این موارد توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گیرند.

مهندسین و کارشناسان خرید لند قبل از خرید محصول اقدام به تست تمامی موارد ذیل میکنند و سپس لپ تاپ ها را میخرند و به کشور وارد میکنند.

  1. تست صفحه کلید(keyboard)
  2. صفحه نمایش
  3. تست وب کم
  4. باتری دستگاه
  5. تست تاچ پد یا موس پد
  6. تست پورت ها و اتصالات
  7. تست هارد دیسک
  8. کارت گرافیک
  9. سیستم خنک کننده
  10. تست wifi
  11. تست بلوتوث
خرید لپ تاپ دست دوم سالم

لپ تاپ دست دوم سالم

  • تست صفحه کلید(keyboard)

به این منظور کافیست صفحه notepad را باز کنید و تمامی دکمه های صفحه کلید را یک به یک تست کنید.

  • صفحه نمایش 

در این مرحله باید توجه داشته باشید که تمامی موارد مذکور را مورد بررسی قرار دهید.

در صورت وجود هریک از موارد زیر دستگاه مناسب خرید نمی باشد. پیکسل سوخته، سفید شدن بخش هایی از صفحه نمایش، کم نور بودن و کم شدن نور پس زمینه لپ تاپ، قطع و وصل شدن تصویر، تاریک شدن لحظه ای کل صفحه نمایش و بازگشت تصویر، عدم وجود تصویر

  • تست وب کم 

وب کم از جمله مواردی است که در اکثر لپ تاپ ها وجود دارد. برای تست این مورد در سیستم ویندوز 8 و یا ویندوز 10 بر روی لپ تاپ نصب باشد، می توان از برنامه Camera موجود در آن برای تست وب کم استفاده کرد.

در صورتی که سیستم عامل 7 بر روی لپ تاپ نصب شده باشد، کار کمی پیچیده تر است. برای تست در این حالت نیاز به برنامه ای دارید که از Webcam استفاده نماید و آن را به کار بگیرد. برنامه های زیادی در اینترنت برای Webcam وجود دارد.

  • باتری دستگاه

با استفاده از ابزارهایی همچون BatteryInfoView و BATExpert می توانید درست سلامت باطری را بسنجید.

  • تست تاچ پد یا موس پد

برای تست موس پد مي توانيد از نرم افزارهايي مانند PassMark استفاده کنید

  • تست پورت ها و اتصالات

لازم است بدانید که پورت های لپ تاپ قابل تعویض نیستند، پس در هنگام خرید باید با دقت فراوان مورد بررسی قرار گیرند. مهم ترین پورت های یک لپ تاپ عبارتند از USB,HTMI

مواردی که در متن بالا به آن ها اشاره کرده ایم از مواردی هستند که در صورت عدم سلامت ممکن است هزینه هنگفتی را برای تعمیرشان متقبل شوید ضمن آنکه هیچ وقت قطعه تعمیری مثل نمونه اورجینال آن نمی شود.

پس پیشنهاد می کنیم پیش از آن که اقدام به خرید یک لپ تاپ استوک کنید با دقت تمام موارد بالا را در آن بررسی کنید یا از یک تعمیر کار ماهر و متخصص بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

تست کردن مانیتور لپ تاپ استوک قبل از خرید

مانیتور سالم برای لپ تاپ

در نهایت اینکه 

در انتها لازم به ذکر است حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید چرا که در صورت بروز مشکل در مهلت تست شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه لپ تاپ خریداری شده را پس بدهید. در هنگام خرید توجه کنید که فروشگاه دارای نماد الکترونیک باشد.

همچنین می توانید هرگونه سوالی درباره وارد کننده لپ تاپ استوک دارید با مشاوران ما از طریق سایت kharidland.com در میان بگذارید.

 [accordion title=”سوالات مربوط به وارد کننده لپ تاپ استوک”] [accordion-item title=”قیمت لپ تاپ استوک با نمونه آکبند چقدر اختلاف دارد؟”]بهتر از پیش از خرید لپ تاپ استوک از قیمت نمونه آکبند ان اطلاعاتی بدست آورید. در هنگام خرید اگر لپ تاپ مورد نظر خیلی اختلاف قیمت داشت با نمونه آکبند بی شک یک مشکل جدی دارد پس در هنگام خرید دقت کنید.[/accordion-item] [accordion-item title=”لپ تاپ ریفر چیست؟”]ریفر به محصولاتی گفته می‌شود که به دلیل وجود نقص فنی به سازنده بازگردانده شده است. سازنده نیز پس از رفع نقص موجود، محصول را مجدد به فروش می‌رساند. اما این دسته از محصولات با نام نو به فروش نمی‌رسند و پسوند ریفر را با خود حمل می کنند.[/accordion-item] [accordion-item title=”هر لپ تاپ چند حافظه رم (RAM) دارد؟”]در بعضی از لپ تاپ ها شاهد دو ماژول رم هستیم در هنگام خرید نمونه استوک این لپ تاپ ها باید توجه داشتیم هردو رم آن موجود باشد.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *