خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ HP 15s-eq1541AU

بررسی ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ HP 15s-eq1541AU

لپ تاپ های زیادی در بازار وجود دارند که هر یک دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشند. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره لپ تاپ HP 15s-eq1541AU، ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ HP 15s-eq1541AU با شما صحبت کنیم.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با خریدلند همراه باشید.

بررسی ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ HP 15s-eq1541AU

این مدل لپ تاپ های اچ پی از سری لپ تاپ های محکم و شیک می باشد که قیمت بسیار مناسبی هم دارند. لپ تاپ HP 15s-eq1541AU دارای عملکرد های بسیار زیادی می باشند.

در حقیقت باید بگوییم که این سری از لپ تاپ های hp از جدیدترین مدل ها می باشد که با داشتن صفحه نمایش 1080 از کیفیت بسیار بالایی در نمایش تصویر برخوردار می باشد.

لپ تاپ جدید 15 اینچی برند اچ پی دارای یک  SSD با ظرفیت مناسب است.

اما یک نکته مهم را شما دوست داران این مدل لپ تاپ باید بدانید که عمر باتری این مدل لپ تاپ برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که مدام در حال استفاده و کار کردن با لپ تاپ می باشد و به نگهداری شارژ طولانی مدت نیاز دارند اصلا گزینه مناسبی نیست.

 لپ تاپ HP Laptop 15s-eq1541AU

ویژگی های مثبت لپ تاپ HP Laptop 15s-eq1541AU

ویژگی های مثبت HP Laptop 

شما عزیزان باید بدانید برای اینکه بتوانید بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپی که بتواند نیازهای شما را برآورده کند تهیه و خریداری کنید چه از نوع آکبند و چه لپ تاپ استوک درباره ویژگی ها و مشخصات مربوط به آن ها اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

از مهم ترین نکات مثبتی که درباره این مدل لپ تاپ اچ پی نیاز است بدانید پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ می باشد که برای کار های روزمره قابلیت های لازم را دارد و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

در ادامه اشاره ای به برخی از ویژگی ها و مشخصات مربوط به لپ تاپ HP Laptop 15s-eq1541AU کرده و اطلاعاتی درباره آن ها در اختیارتان قرار داده ایم.

  • مشخصات ظاهری لپ تاپ
  • مشخصات کیبورد در لپ تاپ HP 
  • مشخصات نمایشگر لپ تاپ اچ پی
  • مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP 
  • مشخصات باتری در لپ تاپ 15s اچ پی

مشخصات ظاهری لپ تاپ

طراحی این لپ تاپ زیبا و شیک می باشد با یک قاب مدرن و بسیار نازک که می‌تواند یک وب‌کم 720 p را برای همه نیازهای ویدئو کنفرانس شما نگه دارد.

ساختار این لپ تاپ ها بسیار محکم بوده و عمده آن ها از آلومینیوم تشکیل شده اند و در برابر سقوط بسیار محکم می باشند.

درباره وزن و اندازه آن باید بگوییم که در ابعاد متوسط طراحی شده است، دارای نمایشگر 15.6 اینچی است و وزن لپ تاپ هم 1.7 کیلوگرم است.

لپ تاپ HP 15s-eq1541AU طراحی بسیار نازک و سبکی دارد و به راحتی می توان آن را حمل کرد.

مشخصات کیبورد در لپ تاپ HP 

اما، درباره مشخصات مربوط به کیبورد طراحی شده در این لپ تاپ باید بگوییم که کیبورد این لپ تاپ دارای طراحی منحصر به فرد می باشد و با نور پس زمینه بک لایت و یک پد لمسی دقیق و یکپارچه با پشتیبانی چند لمسی، از مشخصات منحصر به فرد این مدل است.

طراحی کیبورد در لپ تاپ HP

مشخصات کیبورد در لپ تاپ HP

مشخصات نمایشگر لپ تاپ اچ پی

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره کرده ایم نمایشگر این لپ تاپ 15.6 اینچ است.

حاشیه صفحه نمایش مربوط به این لپ تاپ 6.5 میلی متر می باشد. نمایشگری فول اچ دی که وضوح تصاویر 1920 در 1080 می باشد و از کیفیت و وضوح بی نظیری برخوردار می باشد.

طراحی مورب نمایشگر لپ تاپ اچ پی با لبه های میکرو و ضد تابش از دیگر مشخصات صفحه نمایش لپ تاپ HP Laptop 15s-eq1541AU است.

مشخصات سخت افزاری

پردازنده استفاده شده در لپ تاپ HP Laptop 15s-eq1541AUدارای عملکرد بسیار بی نظیر می باشد و از آن می توانید برای تمام کارهای روزمره با آسودگی خاطر استفاده کنید.

این مدل پردازنده به کار رفته در لپ تاپ hp دارای فضای ذخیره سازی فراوان می باشد و یک فضای مناسب برای ذخیره سازی فیلم ها، عکس ها و اسناد فراهم کرده است.

مشخصات باتری در لپ تاپ 15s اچ پی

باتری این لپ تاپ از توع سه سلولی می باشد و عمری طولانی دارد. طراحی به کار رفته در باتری این لپ تاپ از سری لپ تاپ های اچ پی فناوری این امکان برای کاربران به وجود آورده است تا تمام روز به راحتی از لپ تاپ HP 15s-eq1541AU استفاده کنند و از اتصالی یکپارچه لذت ببرند.

لپ تاپ HP

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP

در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله هر آنچه درباره لپ تاپ HP 15s-eq1541AU و ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ HP 15s-eq1541AU نیاز است بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

امیدواریم اطلاعاتی که در این زمینه در اختیارتان قرار داده ایم به شما عزیزان کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

با توجه به هر آنچه که در این مطلب عنوان شده است شما میتوانید با مشاوره و راهنمایی گرفتن از همکاران ما از طریق سایت kharidland.com اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.

سوالات مربوط به ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ HP 15s-eq1541AU

آیا HP 15s یک نوت بوک خوب است؟HP NoteBook 15 یک لپ تاپ ویندوز 10 با صفحه نمایش 15.60 اینچی با وضوح 1366×768 پیکسل است. این دستگاه دارای پردازنده چهار هسته ای APU است و دارای 4 گیگابایت رم است.
چگونه چراغ صفحه کلید لپ تاپ HP را خاموش کنیم؟برای خاموش کردن نور پس‌زمینه صفحه‌کلید لپ‌تاپ، همان کلیدهای مربوطه را فشار دهید که به شما امکان می‌داد آن‌ها را روشن کنید. این می تواند یک فشردن کلید ساده F5، F9 یا F11 یا فشار دادن کلید دوگانه Fn + F5، F9 یا F11 باشد.

آیا نوت بوک HP 15 دارای صفحه نمایش لمسی است؟صفحه نمایش لمسی نوت بوک HP 15 به زیبایی طراحی شده است. صفحه نمایش لمسی hp notebook 15 با طراحی شیک برای عملکرد طولانی مدت با صفحه نمایش HD 39.6 سانتی متری (15.6 اینچی) دارای باتری بادوام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *