خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟

بهترین برند برای خرید لپ تاپ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانیکه تصمیم به خرید لپ تاپ میگیرید انتخاب از میان برندهای مختلف برایتان کار سخت و دشواری باشد و از خودتان بپرسید که کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟ و کیفیت ساخت، کدام برند بهتره؟ تمامی برندهای تولید کننده لپ تاپ تا به امروز توانسته است محصولاتی را به بازار عرضه کنند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند و کاربران از انتخاب آن ها رضایت کامل داشته باشند.

تیم خریدلند در مقالات مختلفی که ارائه داده است به مقایسه بسیاری از برندها پرداخته تا شما عزیزان بتوانید برای خرید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

امروز هم میخواهیم به دو برند دیگر اشاره ای داشته باشیم و بگوییم از میان لپ تاپ های موجود در بازار شاید انتخاب این دو برند برای شما بهترین گزینه باشد.

لپ تاپ ایسر

اولین برندی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم برند acer می باشد که ساخت یک شرکت تایوانی است. این برند توانسته است با توجه به نیاز کاربران خود محصولاتی همچون: لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، مانیتور رایانه و گوشی های هوشمند متنوع و با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

شاید با خودتان بگویید که این برتد نسبت به سایر برندها چندان بزرگ و شناخته شده نیست؟! بله، شاید حق با شما باشد اما این دلیل بر بی کیفیت بودن محصولات آن نمی باشد.

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسر

در این بخش می خواهیم به چند نمونه از بهترین لپ تاپ های ساخت شرکت ایسر اشاره ای داشته باشیم.

  1. Acer Swift 3x
  2. لپ تاپ 13 اینچی ایسر مدل Spin 5-SP513-51-76GL
  3. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-55-7149
  4. لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Predator Triton 500-PT515-51-70CC – A
  5. لپ تاپ Acer Chromebook 314
قیمت لپ تاپ ایسر

لپ تاپ ایسر

لپ تاپ لنوو

با برند Lenovo  بخوبی آشنا می باشید زیرا یکی از شناخته شده ترین برندها بعد از اچ پی و اپل می باشد که توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار لپ تاپ های آکبند و لپ تاپ استوک به خود اختصاص دهد.

دامنه محصولاتی که این برند آن ها را به بازار عرضه می کند نیز همچون سایر برندها گسترده می باشد و شاید به همین خاطر است که در زمان انتخاب و تصمیم گیری این سوال ذهن کاربران را به خود مشغول می کند که کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو

در مطالب بالا شما را با لپ تاپ ایسر و بهترین لپ تاپ های ساخت این شرکت آشنا کردیم. در این بخش می خواهیم لیستی از بهترین و پرکاربدترین لپ تاپ های لنوو را نیز در اختیارتان قرار دهیم.

  • Lenovo ThinkPad X1 Carbon (نسل هشتم)
  •  Lenovo Yoga 9i
  •  Lenovo ThinkPad X13 (AMD)
  •  Lenovo ThinkPad X1 Yoga (نسل پنجم)
  •  Lenovo ThinkPad X1 Extreme (نسل دوم)
  •  Lenovo ThinkPad X1 Nano
  •  Lenovo ThinkPad X12 Detachable
  •  Lenovo Legion Y545
  •  Lenovo Legion Y740 (15 اینچی)
  •  Lenovo Chromebook Duet
قیمت لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو

کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟

حال که با دو برند ایسر و لنوو تا حدودی آشنا شده اید آیا می توانید به این سوال پاسخ دهید که کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟
بدون شک هنوز هم در انتخاب دچار ترید می باشید زیرا درباره کیفیت، قیمت و تنوع این دو بنرد آگاهی و اطلاعات کافی در اختیار ندارید.

پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان و همراهان خریدلند این است که برای انتخاب و خرید هر برند از لپ تاپ های موجود در بازار حتما چند روزی را به تحقیقات لازم درباره گزینه های مورد نظر خود اختصاص دهید.

حتما از افراد خبره و با تجربه که در این مورد از شما بیشتر می دانند صحبت کرده و مشورت و راهنمایی های لازم را دربافت کنید و بعد از آن برای خرید لپ تاپ مورد نظرتان اقدام کنید.

از نظر کیفیت ساخت، کدام برند بهتر است؟

در این مقاله دو برند ایسر و لنوو را به شما معرفی کردیم تا کمی بیشتر درباره این دو برند برای انتخاب و خرید آگاهی داشته باشید.

شاید در این قسمت برایتان این سوال پیش آمده باشد که کیفیت ساخت، کدام برند بهتره؟ باید لنوو را انتخاب کنیم یا ایسر؟!

درباره کیفیت لپ تاپ های برند ایسر باید بگوییم که دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشند مثلا مدل Acer Aspire E15، یکی از پر فروش ترین ها لپ تاپ های این برند در فروشگاه های معتبر آمریکای شمالی می باشد که از پردازنده بسیار خوبی برخوردار می باشد.

دیگر لپ تاپ های این برند نیز از پردازنده های خوب و با قدرت بالایی برخوردار می باشند. لپ تاپ های ساخت این برند به گونه ای طراحی شده اند که از حجم گسترده ای از حافظه و ذخیره سازی که برای یک لپ تاپ ضروری می باشد برخوردار هستند.

در نقطه مقابل این برند لپ تاپ های لنوو هستند که آن ها هم از اجزای بسیار عالی ساخته و طراحی شده اند.  برند لنوو طیف گسترده ای از لپ تاپ های تجاری را به خود اختصاص داده است و آن را به بازار عرضه می کند که از پردازنده و رم مناسبی هم برخوردار می باشند.

بیشتر لپ تاپ های این برند به صفحه نمایش های hd مجهز می باشند.

بنابراین باید درباره کیفیت هر یک از برندهای لپ تاپ به این مسئله اشاره داشته باشیم که با توجه به نوع انتخاب لپ تاپ کیفیت ها متفاوت می باشد.

مثلا: لپ تاپی که شما از هر برندی تنها برای بازی خریداری می کنید به مراتب کیفیت نسبتا کمتری نسبت به لپ تاپ های تجاری و صنعتی دارند.

 کدام لپ تا بهتر است

کیفیت ساخت کدام لپ تا بهتر است

تنوع محصولات کدام برند بیشتر است؟

 اما مسئله تنوع در بازار لپ تاپ ها که برای اغلب کاربران دارای اهمیت می باشد و به همین خاطر در زمان خرید از خود یا فروشنده می پرسند که کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟

وقتی شما دو لپ تاپ از برندهای ایسر و لنوو را در کنار هم قرار می دهید تا طراحی آن ها را با هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که لنوو نسبت به ایسر یک قدم جلوتر می باشد.

اما این اول راه نیست و هنوز لنوو بهترین انتخاب نمی تواند باشد.

ایسر مجموعه کوچکی از محصولات دارای ویژگی های جالب و کاربردی طراحی است. مثلا لپ تاپ Acer Swift 5 بسیار سبک است و بدون شک این موضوع برای خیلی از کاربرانی که باید مدام لپ تاپ را با خود به همراه داشته باشند  یک قابلیت باشد که برخی از برندها این قابلیت را ندارند.

درباره قیمت لپ تاپ های ایسر هم باید بگوییم که ارزانتر از لپ تاپ های برند لنوو می باشند و شاید این موضوع بتواند این مسئله که ایسر از نظر ظاهری عقب تر از لنوو می باشد را به خوبی پوشش دهد.

درست است که لنوو از لجاظ ظاهری بهتر از برخی از برندها می باشد اما از عناصر طراحی اضافه شده برای تبدیل شدن به یک تبلت  نیز برخوردار می باشد.

بهترین لپ تاپ های برند لنوو

تنوع در انتخاب لپ تاپ

در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا هر آنچه نیاز است شما کاربرهای عزیز درباره کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟ و کیفیت ساخت، کدام برند بهتره؟ بدانید را در این مقاله در اختیارتان قرار دهیم.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان فروش ما نیز از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به کدام برند لپ تاپ انتخاب بهتری برای خرید است؟

کدام برند لپ تاپ قابل اعتمادتر است؟اپل معتبرترین برند لپ‌تاپ امروزی است. در واقع، واقعاً هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. اپل به سادگی قابل اعتمادترین لپ تاپ ها و کامپیوترهایی را که می توانید پیدا کنید می سازد.

یا لنوو بهتر از ایسر است؟در حالی که ایسر در لپ تاپ ها پیشرو است، محصولات لنوو ارزش خوب و خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهند. اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که دوام داشته باشد، لنوو یک انتخاب عالی است.

کدام برند لپ تاپ دوام بیشتری دارد؟مک بوک پرو تا حد زیادی بادوام‌ ترین لپ‌ تاپ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *