خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟

قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد

حتما برای شما هم پیش آمده است که به فکر ارتقاء دادن و یا تعویض قطعات لپ تاپ خود افتاده باشید اما به درستی ندانید که کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟ خب، اصلا جای هیچگونه نگرانی نیست، تیم خریدلند به شما در این مقاله خواهد گفت که چطور می توانید این کار را به درستی انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مقاله امروز با ما همراه باشید.

ارتقاء قطعات لپ تاپ استوک

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که تعویض قطعات لپ تاپ ارتباطی با استوک یا آکبند بودن آن ندارد و مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

ارتقاء دادن قطعات لپ تاپ بیشتر در مواردی استفاده می شود که شما هیچ تمایلی به تعویض کردن لپ تاپ خود نداشته باشید و در عین حال به یک سیستم قوی تر نیاز داشته باشید تا بتوانید به انجام امور شخصی و کارهای خود بپردازید.

اگر مدت زمان زیادی است که لپ تاپ خود را تهیه کرده اید بخوبی این موضوع را می دانید که بیشتر قطعات این سیستم به آسانی قابل تعویض و یا ارتقاء دادن می باشد.

البته این مسئله زمانی است که مادر بُرد سیستم شما تا حد قابل قبولی از قطعات قوی تر پشتیبانی کند.

اما ممکن است فضای کوچک و بسته لپ تاپ، این ذهنیت را برای شما به وجود بیاورد که این دستگاه ها قابل تغییر نیستند.

قطعات لپ تاپ استوک

ارتقاء قطعات لپ تاپ استوک

ارتقاء و تعویض قطعات laptop هزینه بر می باشد؟

سوالی که ذهن خیلی از شما عزیزان را ممکن است به خود جلب کند این است که آیا ارتقاء دادن قطعات لپ تاپ هزینه بر می باشد؟!

خب، باید به شما کاربران عزیز بگوییم که اولین نکته مهمی که باید برای ارتقاء دادن قطعات لپ تاپ خود به آن توجه داشته باشید این است که بدانیم از لپ تاپ خود چه می خواهیم و تعویض کدام یک از قطعات می تواند کارایی آن را برای ما رضایت بخش نماید.

هدف از ارتقاء دادن قطعات laptop

در ادامه مقاله مربوط به کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟ می خواهیم برایتان از هدف این کار بگوییم.

در حقیقت باید بگوییم که هدف از این کار دست یابی به سرعت های بالاتر می باشد و اگر این کار اصولی انجام نشود هزینه ای بیهوده پرداخت کرده اید.

بنابراین برای انجام این کار ابتدا نیاز است بدانید چه قطعاتی در سیستم شما تاثیر مستقیمی روی سرعت دارند و اینکه آیا با تعویض یا ارتقاء دادن آن تغییری در سرعت به وجود می آید یا خیر؟!

کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟

حال که دانستید ارتقاء قطعات لپ تاپ به چه صورت می باشد، هدف از انجام این کار چیست؟ می خواهیم به سراغ بحث اصلی امروز بعنی اینکه کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟ رفته و کمی درباره این موضوع اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی باید بگوییم که سه قطعه زیر برای لپ تاپ قابل ارتقا می باشند.

  • رم
  • هارد
  • باتری
ارتقاء دادن قطعات لپ تاپ

هدف از ارتقاء دادن قطعات لپ تاپ

ارتقاء رم laptop

اگر رمی که در لپ تاپ خود از آن استفاده می کنید دارای ظرفیت 4 گیگابایت می باشد باید بگوییم که به راحتی می توانید آن را به 8 گیگابایت ارتقاء دهید.

البته این مسئله بسته به نیاز شما دارد. یعنی اگر تنها از سیستم خو برای ایمیل و کار با word استفاده می کنید همان میزان رم برای انجام کارهای شما کافی است.

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید، هر برنامه ای که به رم زیادی نیاز دارد ممکن است به پردازنده سریعتر   و GPU سریعتر از لپ تاپ قدیمی شما احتیاج داشته باشد و شما نمی توانید این قطعات را ارتقا دهید.

ارتقاء دادن هارد لپ تاپ 

قطعه بعدی در لپ تاپ ها که می توانید آن ها را ارتقاء دهید هارد سیستم می باشد.

ساده ترین راه برای بهبود عملکرد لپ تاپ جایگزین کردن هارد HDD با هارد SDD می باشد.

انجام این کار بسیار آسان و ساده می باشد. آن دسته از لپ تاپ هایی که قدیمی هستند تا 1 ترابایت هارد معمولی و 512 گیگابایت هارد SDD را می تواند پشتیبانی کند.

اما اگر لپ تاپ شما جدید می باشد باید ظرفیت هایی که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم بیشتر در نظر گرفته شوند.

توصیه و پیشنهاد خریدلند به شما عزیزان این است که اگر به سرعت بیشتری برای خواندن و نوشتن فایل ها و اجرای برنامه ها نیاز دارید، هارد لپ تاپ  خود را به ssd ارتقاء دهید.

هارد لپ تاپ 

ارتقاء دادن هارد لپ تاپ

در نهایت اینکه

تیم خریدلند سعی کرده است در این مقاله اشاره ای به این مسئله داشته باشد که چه قطعاتی از لپ تاپ قابل ارتقاء و تعویض می باشند.

امید است با مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم توانسته باشیم پاسخ شما عزیزان را درباره اینکه کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟ به خوبی داده باشیم.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در این مورد از طریق سایت kharidland.com با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به کدام قطعه‌ لپ تاپ استوک قابل تعویض می باشد؟

قطعات کدام برندهای لپ تاپ قابل ارتقاء می باشند؟فرقی ندارد که لپ تاپ شما لنوو، hp  acer  asus، سرفیس، سامسونگ و یا حتی اپل باشد. توضیحاتی که برای ارتقا رم، هارد در این مقاله عنوان شده اند برای همه مدل ها و برندها یکسان است.

آیا می توان سخت افزار لپ تاپ را تغییر داد؟ارتقاء سخت افزار لپ تاپ می تواند راهی مقرون به صرفه برای تقویت قدرت لپ تاپ باشد. ارتقاء لپ تاپ یک راه ساده برای بهبود عملکرد آن است.

آیا می توان CPU را در لپ تاپ ارتقا داد؟نمی توانید پردازنده لپ تاپ خود را ارتقا دهید. حتی بیشتر لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز مدرن، برخلاف لپ‌تاپ‌های اپل، از گزینه حافظه قابل ارتقا (RAM) پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *