خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

قیمت جدیدترین لپ تاپ های استوک

خرید جدیدترین لپ تاپ های استوک

در این مقاله قصد داریم که شما مشتریان و کاربران عزیز را با قیمت جدیدترین لپ تاپ های استوک و لیستی از بهترین لپ تاپ های استوک که می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید تهیه کنید آشنا کنیم.

ما، در سایت خرید لند تمام مارک های اصلی لپ تاپ استوک را از جمله دل، HP، توشیبا، ایسر، اپل، ایسوس، فوجیتسو و لنوو، بسیاری دیگر از مدل های مختلف را با قیمت های مناسب برای شما فراهم دیده ایم. در حقیقت ما به عنوان یک تامین کننده با رشد سریع می توانیم همه لوازم جانبی لپ تاپ از ماوس گرفته تا مجموعه کامل IT برای شما تهیه کنیم.

از زمان تاسیس شرکت و سایت خرید لند تا به امروز تعداد زیادی مشتری و متقاضی جذب کرده ایم و توانسته ایم رضایت خاطر آن ها را نیز بدست آوریم و تقریبا در بیشتر شهرها و شهرستان های کشور شناخته شده هستیم.

ما لپ تاپ هایی را با قیمت های کاملاً رقابتی ارائه می دهیم زیرا برای دستیابی به بهترین قیمت ها از نزدیک با تولیدکنندگان و تامین کنندگان همکاری می کنیم. موفقیت تجارت ما به اعتبار و روابط طولانی مدت ما با مشتریان راضی بوده است. درک نیازهای مشتریان ما را قادر می سازد تا با مشتریان خود همکاری نزدیک داشته باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها بهترین خدمات ممکن را در همه زمان ها دریافت می کنند که به نوبه خود وفاداری به همراه دارد.

لپ تاپ استوک

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ معرفی قیمت جدیدترین لپ تاپ های استوک برویم لازم دانسته ایم که بار دیگر برایتان عنوان کنیم که اصلا لپ تاپ استوک چیست؟ و به چه لپ تاپ هایی استوک گفته می شود؟

در تعریف کلی از لپ تاپ استوک باید بگوییم به آن دسته از لپ تاپ ها گفته می شود که فصل فروششان در کشورهای خارجی به اتمام رسیده است. اجازه دهید با یک مثال ساده تر این موضوع را برایتان عنوان کنیم.

فرض کنید که شما برای خرید لپ تاپ HP وارد مغازه شده اید و می خواهید که رنگ لپ تاپ انتخابی شما مشکی باشد. اما فروشنده از مدل درخواستی شما رنگ مشکی را موجود ندارد و به جای آن مدلی را به شما معرفی می کند که از لحاظ قیمتی برای شما به صرفه تر می باشد در چنین شرایطی شما چه کار می کنید؟ قطعا با در نظر گرفتن بودجه ای که در اختیار دارید لپ تاپی را انتخاب خواهید کرد که قیمت مناسب تری داشته باشد.

این دست از لپ تاپ ها در کشورهای اروپایی به لپ تاپ استوک مشهور می باشند که برای استفاده در بازارهای خارج از ایران تولید شده اند و مدل های آکبند آن ها به دلایل مختلفی از جمله عدم استقبال مشتریان از قیمت بالای آن ها، در همان سال تولید و عرضه در بازار جهانی، در کشور ما دیده نمی شوند.

قیمت لپ تاپ استوک 2020

خرید لپ تاپ استوک

درجه بندی لپ تاپ استوک

برای اینکه از قیمت جدیدترین لپ تاپ های استوک مطلع شوید لازم است بدانید که این مدل از لپ تاپ ها درجه بندی های مختلفی دارند که به شرح زیر می باشند.

  1. درجه بندی A++
  2. درجه بندی A+
  3. درجه بندی A

برای خرید لپ تاپ استوک با توجه به این درجه بندی هایی که عنوان کرده ایم قیمت ها متفاوت می باشند.

  • درجه بندی A++

دسته اول لپ تاپ های استک در دسته درجه بندی A++ می باشند که دارای ظاهری بسیار خوب بوده و کمترین خط و خش را دارا می باشند. مدت زمانی هم که از این مدل لپ تاپ ها استفاده شده است شاید کمتر از 6 ماه باشد

  • درجه بندی A+

دسته دوم لپ تپ های استوک درجه بندی A+ می باشند که خط و خشی روی آن ه قبل چشم پوشی می باشد و از لحاظ کارکرد با دسته اول تفاوت زیادی ندارند. تنها تفاوت آن ها در قیمت می باشد که نسبتا مقرون به صرفه تر می باشند.

جدیدترین لپ تاپ های استوک

  1. لپتاپ توشیبا tecra z40
  2. لپ‌تاپ لنوو Ideapad 300
  3. لپ‌تاپ Ip110 لنوو
  4. لپ تاپ ایسوس
خرید لپ تاپ توشیبا tecra z40

لپ تاپ استوک توشیبا tecra z40

مشخصات لپتاپ توشیبا tecra z40

  • ظرفیت حافظهٔ داخلی: ۱۲۰ گیگابایت
  • پردازنده: Core i۵
  • حافظهٔ رم: ۸ گیگابایت
  • 14 اینچ مات
  • خیلی سبک
  • قیمت: ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
خرید لپ‌تاپ لنوو Ideapad 300

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 300

مشخصات لپ‌تاپ لنوو Ideapad 300

  • ظرفیت حافظهٔ داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • پردازنده: Core i۵
  • حافظهٔ رم: ۴ گیگابایت
  • قیمت» ۷٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان
خرید لپ‌تاپ Ip110 لنوو

لپ‌تاپ Ip110 لنوو

مشخصات لپ‌تاپ Ip110 لنوو

  • ظرفیت حافظهٔ داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • پردازنده: Core i۵
  • حافظهٔ رم: ۴ گیگابایت
  • قیمت: ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

مشخصات لپ تاپ ایسوس

  • ظرفیت حافظهٔ داخلی: ۶۴ گیگابایت
  • حافظهٔ رم: ۲ گیگابایت
  • قیمت: ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ استوک ایسوس

جمع بندی

ما، برای شما لیستی از قیمت جدیدترین لپ تاپ های استوک را فراهم آورده ایم و امیدواریم که توانسته باشیم نیاز شما را در این زمینه برطرف نماییم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید لپ تاپ استوک با ما در سایت خرید لند در ارتبط باشید.

[accordion title=”سوالات مربوط به قیمت جدیدترین لپ تاپ های استوک”] [accordion-item title=”بهترین مارک لپ تاپ سال 2020 است؟”]Dell XPS 13، HP Envy x360، MacBook Air، ایسوس ROG Zephyrus G14، MacBook Pro، HP Elite Dragonfly و Lenovo Chromebook Duet از بهترین برندهای لپ تاپ می باشند.[/accordion-item] [accordion-item title=”لپ تاپ Dellهزینه بر تر می باشد یا لپ تاپ HP ؟”]دل لپ تاپ خود را مستقیماً از فروشنده تخصصی خود می فروشد. اما لپ تاپ های HP بیشتر از یک خرده فروشی اختصاصی به فروش می رسند. در نهایت این کار باعث می شود که لپ تاپ های HP بسیار پرهزینه تر از Dell باشند.[/accordion-item] [accordion-item title=”ایسر یک شرکت چینی است؟”]ایسر یک شرکت تایوانی است که در بسیاری از مکانها از جمله چین ، استرالیا و ایالات متحده آمریکا محصولات خود را تولید می کند.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *