خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

قیمت لپ تاپ استوک ارزان

خرید لپ تاپ استوک ارزان

امروز می خواهیم بیشتر با شما عزیزان درباره خرید لپ تاپ استوک ارزان و قیمت لپ تاپ استوک ارزان بیشتر صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

آنچه باید درباره لپ تاپ استوک ارزان بدانید

با نوساناتی که در بازار ارز این روزها وجود دارد دیگر برای خرید لوازمی که در زندگی روزمره خود به آن ها نیاز داریم نباید حتی یک روز هم صبر کنیم چرا که ممکن است امروز قیمت چیزی باشد که فردا در زمان خرید آن قیمت قبل نباشد.

این نوسانات قیمت ارز روی بسیاری از وسایل و محصولات که جز لوازم زندگی ما هستند تاثیر بسیاری بدی گذاشته است به گونه ای که اگر مثلا در یک ماه پیش می توانستیم لپ تاپ مناسبی را برای انجام کارهای خود با قیمت 7 میلیون تومن خریداری کنیم امروز روز باید همان لپ تاپ را با قیمت تقریبا دو برابر یعنی 14 میلیون تومن خریداری کنیم.

این امر کاملا طبیعی است که تمام اقشار جامعه نمیتوانند از پس همچین هزینه ای بر بیایند. پس این دسته از افراد باید چه کار کنند؟! نمی توانند که کسب و کار خود را به خاطر همچین داستانی کنار بگذارند. باید به دنبال یک راه حل مناسب بود تا مشکل این دسته از افراد جامعه را هم برطرف کرد.

گزینه پیشنهادی ما در سایت kharidland.com به این دوستان خرید لپ تاپ استوک می باشد که نسبت به لپ تاپ های آکبند قیمت مناسب تری دارند. برای آشنایی بیشتر با قیمت لپ تاپ استوک ارزان تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

استوک چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم شما دوستان عزیز را از قیمت لپ تاپ استوک ارزان آگاه کنیم، لازم دانسته ایم که در ابتدا شما را با معنا و مفهوم کلمه استوک بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم این روزها به خاطر نوساناتی که در زمینه ارزهای خارجی به وجود آمده است و با افزایش پیدا کردن قیمت وسایل برقی از جمله لپ تاپ دیگر کمتر کسی توان خرید وسایل آکبنده را دارد به همین خاطر به سمت کالاهای دست دوم روی می آورند که هزینه آن برایشان آسان تر باشد.

شاید شما هم با خودتان بگویید که پس معنی کلمه استوک هم می شود همان کالاهای دسته دوم؟!

باید بگوییم که معنای کلمه استوک شاید در ظاهر همان کالای دسته دوم باشد اما در حقیقت اینگونه نیست.

در کشورهای اروپایی کالاهایی که فروخته می شوند و بنا بر دلایلی همچون کثیفی جعبه، یا داشتن یک خط کوچک روی محصول مجدد توسط مشتری به فروشگاه باز گردانده می شود مستقیما به انبار فروشگاه انتقال داده می شود و با قیمت پایین تری برای فروش آماده می شوند.

کالاهای برگشتی که جزء کالاهای استوک به حساب می آیند توسط فروشگاه دسته بندی شده و در دسته های A,B,C و D قرار می گیرند که با توجه به نوع دسته بندی قیمت آن ها برای مشتریانی که از قدرت خرید پایین تری برخوردار می باشند آماده می شوند.

شاید که معنای کلمعه استوک آنچنان که باید در کشور ایران جا نیافتاده باشد و برداشت همه ما از کلمه استوک همان کالای دسته دوم باشد که می توانیم با قیمت نسبتا کمتری محصولی که میخواهیم را خریداری کنیم.

قیمت لپ تاپ استوک ارزان

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

با کلمه استوک آشنا شدید و دانستید که به چه محصولاتی استوک یا به اصطلاح خودمان کالای دسته دوم گفته می شود.

اما درباره لپ تاپ استوک هم چیزی به گوشتان خورده است؟ اصلا لپ تاپ استوک می تواند همچون لپ تاپ های نو و آکبند کار شما را راه بیاندازد؟ قیمت لپ تاپ استوک تا چه اندازه با لپ تاپ نو تفاوت دارد؟

این ها تنها چند نمونه از سوالاتی است که ممکن است ذهن شما را به عنوان یک مشتری که در جستجوی خرید لپ تاپ با قیمت مناسب می باشد را درگیر کند.

لپ تاپ یکی از وسایل برقی است که این روزها بسیاری از افراد برای کسب و کار خود نیاز شدیدی به آن دارند و بدون لپ تاپ به نوعی نمی توانند کاری از پیش ببرند.

فرض کنید که شما کارتان سئو و تولید محتوا باشد به نظرتان بدون داشتن کامپیوتر شخصی و لپ تاپ می توانید کار خود را انجام دهید؟! شما نمی توانید 24 ساعت شبانه روز را هم در کافی نت سر کنید زیرا که در این شرایط  باید هرچقدر درآمد دارید را در کافی نت بابت سیستمی که در اختیار شما قرار داده است بدهید و دیگر برای خودتان پولی نمی ماند.

اینجاست که بهترین گزینه برای شما خرید لپ تاپ استوک می باشد. طبیعتا اگر هزینه خرید لپ تاپ نو و آکبند را داشتید هرگز به کافی نت نمی رفتید و به راحتی در منزلتان کار خود را انجام می دادید.

لپ تاپ استوک در حقیقت آن دسته از لپ تاپ ها می باشند که به خاطر ایرادات جزئی به کارخانه تولید کننده یا فروشگاه های معتبر بازگردانده شده اند و از کلاهای مرجوعی به حساب می آیند.

اکثریت لپ تاپ های موجود در بازار به سفارش کشورهای اروپایی ساخته شده اند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند و این امری طبیعی است که در صورت ایراد داشتن محصول خود آن را قبول کرده و برای راضی نگه داشتن مشتریان خود آن ها را با توجه به نوع ایرادی که دارند دسته بندی کرده و با قیمت های مناسب تری مجدد به بازار بفرستند.

نکاتی که برای خرید لپ تاپ استوک باید بدانید

البته ناگفته نماند که خرید لپ تاپ استوک چندان هم کار آسانی نمی باشد. بنابراین اگر به دنبال قیمت لپ تاپ استوک ارزان هستید ابتدا باید بدانید برای خرید لپ تاپ استوک چه مواردی را باید در نظر داشته باشید و به آن ها توجه کنید.

چشم و گوش بسته که نمی توانید لپ تاپ خریداری کنید چون از آنجایی که پول خرید لپ تاپ نو را ندارید باید با توجه به بودجه ای که دارید مناسب ترین لپ تاپ استوک را خریداری کنید که مدت ها برای شما کارایی داشته باشد نه اینکه در کوتاهترین زمان ممکن خراب شده و شما بخواهید هزینه ای بابت تعمیر آن بپردازید.

نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ استوک به آن توجه داشته باشید  عبارتند از:

  • از سالم بودن لپ تاپ مطمئن شده و با چک کردن دقیق اقدام به خرید کنید.
  • بدنه لپ تاپ را چک کنید که سالم باشد و خط و خشی نداشته باشد.
  • صفحه کیبور، صفحه نمایش، موس پد، پورت ها و دی وی دی درایو، اسپیکر، باتری و شارژر لپ تاپ استوکی که انتخاب کرده اید را با دقت بررسی کنید که ایراد و مشکلی نداشته باشند.
  • از همه مهم تر اینکه ال سی دی لپ تاپ را چک کنید که دچار ضربه شنده باشد و پیکسل سوخته نداشته باشد.
  • مدت زمان شارژ دهی باطری لپ تاپ استوک را هم در نظر داشته باشید که برای چه مدت بدون نیاز به کابل شارژ کار خواهد کرد.
باطری لپ تاپ استوک

نکاتی که برای خرید لپ تاپ استوک باید بدانید

قیمت لپ تاپ استوک ارزان

سوالی که برای بیشتر مشتریانی که به دنبال اجناس استوک هستند مطرح می شود این است که خب اسم کالا استوک یا همان دسته دوم هست پس چرا برخی از آن ها قیمتشان از آنچه که باید هم باز ارزان تر می باشد؟

همانطور که شاهد هستید این روزها بازار محصولات استوک و دسته دوم بسیار داغ می باشد به گونه ای که خیلی از دلالان تجارت نیز از این نوع کالاها خریداری می کنند کار آن ها این است که در کشورهای اروپایی و آسیایی به سراغ فروشگاه ها و برندهایی می روند که محصولات دسته دوم دارند و اقدام به خرید از آن ها می کنند و همان محصولات را با قیمت های ارزان تر در قالب محصولات استوک به فروش می رسانند. مثلا اگر قیمت لپ تاپ استوکی در بازار 7 میلیون تومان باشد آن ها همان لپ تاپ را 2 میلیون زیر قیمت به فروش می رسانند.

انواع لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک علاوه بر قیمت مناسبی که دارند نیازمند پشتیبانی ضمانت و تعهد فروشنده نیز می باشند.

با انتخاب درست و داشتن قیمت لپ تاپ استوک ارزن شما می توانید با هزینه ی کمتر از آنچه که باید برای خرید لپ تاپ های نو و آکبند پرداخت کنید. لپ تاپی با قیمت کمتر و کیفیت بهتری را خریداری کنید.

لپ تاپ های استوک هم مانند سایر لپ تپ های نو نوع مختلفی دارند که عبارتند از:

  1. لپ تاپ استوک لمسی
  2. لپ تاپ استوک گرافیک دار
  3. لپ تپ استوک دانشجویی
  4. لپ تاپ استوک مخصوص بازی
  5. لپ تاپ استوک مهندسی
  6. لپ تاپ استوک صنعتی

فروشگاه خریدلند ارائه دهنده انوع مدل های لپ تاپ استوک با بهترین قیمت و کیفیت می باشد که شما قبل از خرید به راحتی می توانید با مشاوران آن ها ارتباط گرفته و بعد از کسب اطلاعات جامع برای خرید لپ تاپ استوکی که در نظر دارید اقدام کنید.

علت محبوبیت Cheap Stoke Laptops

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از میان انبوه لپ تاپ هایی که در بازار وجود دارند این لپ تاپ های استوک هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند و دلیل این محبوبیت هم این است که این سبک لپ تاپ ها نسبت به سایر لپ تاپ هایی که موجود می باشند از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می باشند و از آنجایی که ساخت آن ها توسط کشورهای اروپایی می باشد از استانداردهای سختی برای محصولات آن ها استفاده شده است و همین مسئله دلیل بر محبوب شدن این نوع لپ تاپ ها شده است.

چک کردن ال سی دی لپ تاپ

انواع لپ تاپ استوک

در نهایت اینکه

با افزایش روز به روز ارزهای خارجی انتخاب و خرید لپ تاپ استوک بهترین پیشنهادی است که می توانیم به دوستانی بدهیم که به دنبال قیمت لپ تاپ استوک ارزان  می باشند.

شما با کمترین هزینه ای که دارید می توانید یک لپ تاپ خوب و جمع و جور را برای خود خریداری کنید و البته نباید فراموش کنید که قبل از خرید لپ تاپ درباره قیمت لپ تاپ استوک ارزان هم اطلاعات کسب کرده و به تمام نکاتی که در زمان خرید لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید هم دقت کنید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما، در سایت kharidland.com به هرگونه انتقاد، پیشنهاد و سوالی که شما داشته باشید پاسخ خواهند داد. 

سوالات مربوط به قیمت لپ تاپ استوک ارزان

ارزانترین لپ تاپ کدام برند است؟Thomson X5 Neo 10 ارزان ترین لپ تاپ در جهان است.

کدام مارک لپ تاپ قابل اطمینان تر است؟اپل از معتبرترین مارک های لپ تاپ است. از طرف دیگر ، مایکروسافت از اکثر مارک های دیگر اطمینان کمتری دارد. مارک های فرعی یا مارک های کوچکتر مانند Razer ، Alienware ، Predator و غیره در این لیست وجود ندارند.

چرا لپ تاپ های HP بسیار گران هستند؟دلیل این امر این است که نه تنها هزینه سخت افزار لحاظ می شود بلکه هزینه خدمات نیز در آینده ارائه می شود و هزینه تحقیق و توسعه نیز در محصولات این شرکت لحاظ می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *