خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک دانشجویی

خرید لپ تاپ استوک دانشجویی

امروز می خواهیم با شما دانشجویان عزیز همراه شده و لپ تاپ استوک دانشجویی که شما میتوانید با هزینه و بودجه ای که در اختیار دارید را خریداری کنید به شما معرفی کنیم. برای خرید لپ تاپ استوک دانشجویی با قیمت مناسب با ما در هرید لند همراه باشید.

لپ تاپ استوک 

شاید بتوان گفت بیشترین طرفداران لپ تاپ استوک دانشجویان هستند.

چرا که این لپ تاپ ها به لحاظ قیمت پایینی که نسبت به لپ تاپ های آکبند دارند در شرایط کنونی که با نرخ صعودی قیمت ارز مواجه ایم، بسیار مناسب می باشند.

لپ تاپ های کارکرده که تحت لیسانس کشورهای اروپایی و آمریکا تولید می شوند، محصولاتی هستند که به هر دلیلی به فروشنده مرجوع شده، با درجه بندی ظاهری آن ها از A تا C به عنوان استوک روانه بازار کشورهای دیگر می شوند.

در ایران، این محصولات به عنوان لپ تاپ استوک اروپایی یا لپ تاپ صنعتی شناخته می شوند. 

در جامعه ما نسبت به کالاهای دست دوم یا استوک دید مثبتی وجود ندارد و عمدتا آن ها را کالاهای به درد نخور و دور انداختنی می پندارند.

در صورتی که استوک در زبان لاتین به کالاهای ذخیره شده در انبار می گویند که خط تولید آن ها به پایان رسیده یا خریداری ندارد.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم

 معرفی لپ تاپ استوک دانشجویی

مهم ترین دلیل انتخاب کاربران لپ تاپ استوک دانشجویی اختلاف قیمت آن ها با نمونه مشابه آکبند و نو می باشد.

قیمت بعضا کمتر از نصف قیمت لپ تاپ آکبند می باشد اما کیفیتی در حد و اندازه آن ها دارند.

در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است.

بنابراین قطعات سخت افزاری و مشخصات فنی آن با مدل اصلی تولید شده تفاوتی ندارد. گاهی آنقدر این تفاوت ناچیز است که تشخیص آکبند بودن آن به سادگی امکان پذیر نیست و حتی ممکن است فروشنده سودجو آن را به جای لپ تاپ آکبند بفروشد.

معایب لپ تاپ استوک

از آنجا که لپ تاپ های استوک در کشورهای خارجی خط تولیدشان به اتمام رسیده، دیگر نمی توان انتظار استوک لپ تاپ هایی را که تازه به بازار عرضه شده اند داشت.

لپ تاپ های دست دوم بعد از انبار شدن درجه بندی و در درجه های A,B,C وD به صورت عمده به فروش میرسند.

خرید لپ تاپ استوک بر اساس درجه بندی آن می باشد. درجه A لپ تاپ هایی با وضعیت ظاهری بسیار تمیز و معمولا فاقد خط و خش هستند و معمولا کارکرد کمتر از ۶ ماه دارند.

درجه B لپ تاپ هایی دارای خط و خش، ترک جزیی و کوچک و قابل گذشت هستند که خط و خش آن ها معمولا به چشم نمی آید.

این کالاها از نظر عملکرد و سالم بودن هیچگونه تفاوتی با محصولات درجه ی A ندارند. اما از آنجا که قیمتی کمتر از لپ تاپ های  درجه A دارند، مقرون به صرفه ترند و می توان به عنوان لپ تاپ استوک دانشجویی از آن ها نام برد.

معرفی بهترین لپ تاپ دانشجویی

بهترین لپ تاپ استوک دانشجویی

محبوب ترین دسته بندی ها در لپ تاپ استوک دانشجویی

  1. لپ تاپ استوک لنوو
  2. لپ تاپ استوک HP
  3. لپ تاپ استوک ایسوس
  • لپ تاپ استوک لنوو

کمپانی چند ملیتی لنوو شرکتی چینی است که در زمینه محصولات کامپیوتری فعالیت خود را از سال 1984 آغاز کرده است.

این شرکت در سال 2005 با خرید شرکت IBM توانست جهشی در کیفیت و اعتبار برند خود ایجاد کند در پی این اتفاق لنوو بسیار هموارتر از قبل محصولات خود را در جهان به فروش رساند.

محصولات دیجیتالی همچون، لپ تاپ، موبایل، تبلت و دیگر کالاهای دیجیتالی از تولیدات این شرکت می باشد.

لپ تاپ های تولید شده در این کمپانی تنوع بسیار زیادی در ویژگی های ظاهری و سخت افزاری دارند در نتیجه مخاطبان آن طیف گسترده ای از کاربران با سلایق و علایق مختلف را شامل می شوند.

از مهمترین لپ تاپ های لنوو که کاربرد صنعتی نیز دارد سری Thinkpad بوده که ایده تولید آن متعلق به شرکت IBM می باشد. مدل های قدیمی تر آن به دلیل مقاوت بالاتری که دارند در بین مشتاقان تکنولوژی و کاربران حرفه ای محبوبیت ویژه ای دارد.

سری IdeaPad لپ تاپ های لنوو که بیشتر کاربرد لپ تاپ های خانگی را دارد انحصارا حاصل تحقیقات شرکت لنوو می باشد.

خرید لپ تاپ استوک دانشجویی لنوو به دلیل کیفیت، طول عمر بالاو قیمت مناسب، از محبوبیت بالایی بین دانشجویان برخوردار هستند.

قیمت لپ تاپ استوک دانشجویی برند لنوو

لپ تاپ استوک دانشجویی برند لنوو

  • لپ تاپ استوک HP

اچ پی برگرفته از کلمه Hewlett-Packard، نام موسسین اولیه این شرکت آمریکایی می باشد.

این شرکت در زمینه تولید لپ تاپ، پرینتر، تجهیزات شبکه و نرم افزار های مرتبط، شهرت جهانی دارد.

در سال 1999 شرکت HPبا ایده تخصصی کردن فعالیت خود به دو قسمت مجزا تقسیم شد. شرکت اول با همان نام HP ادامه فعالیت داد و روی تولید کامپیوتر ها و پرینتر ها متمرکز شد.

شرکت دوم نیز تست و بررسی کیفیت محصولات را بر عهده داشت. محصولات این شرکت در دسته لپ تاپ ها، شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envy  می باشد. شرکت HP همواره جزو پرفروش ترین برند های بازار هستند.

خرید لپ تاپ استوک HP میان دانشجویان بسیار پرطرفدار است. لپ تاپ استوک HP، بیشتر در مدل های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی مقاوم و صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه تر، وارد بازارهای خاورمیانه می شوند.

خرید لپ تاپ استوک hp

لپ تاپ استوک hp

  • لپ تاپ استوک ایسوس

شرکت ایسوس در سال 1990 در کشور تایوان آغاز به کار کرد. این شرکت یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ و تجهیزات رایانه ای در جهان است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس، یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین گیمرها و علاقه مندان به دنیای بازی های ویدئویی است.

خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس

در نهایت اینکه 

امیدواریم لپ تاپ استوک دانشجویی که در این مقاله به شما معرفی کرده ایم از جمله گزینه هایی باشند که بتوانید با بودجه ای که در اختیار دارید آن ها را خریداری کنید. 

متاسفانه به علت نوسان قیمت ارز و دلار در این روزها امکان درج قیمت از لپ تاپ های استوک که برای شما دانشجویان عزیز را نداریم.

به همین خاطر شما دوستان عزیز می توانید برای اینکه از قیمت روز هریک از لپ تاپ های مورد نظر خود در جهت خرید لپ تاپ استوک دانشجویی مطلع شوید با ما از طریق سایت  kharidland.com با هر یک از شماره تلفن های 09164600090- 09164600080 ارتباط گرفته و از قیمت روز لپ تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک دانشجویی

[accordion title=””][accordion-item title=”کدام لپ تاپ بهترین HP یا Dell است؟”] رایانه های دل از بهترین رایانه های موجود هستند و از HP بهتر محسوب می شوند. اگرچه HP دارای لپ تاپ های بسیار خوبی است ، اما در کل دامنه آنها تعداد زیادی وجود دارد که نمی توانند با مارک های دیگر رقابت کنند. در حالی که Dell از لپ تاپ های بسیار گسترده ای برخوردار است.
[/accordion-item][accordion-item title=”آیا لپ تاپ Core I5 برای دانشجویان خوب است؟”]I5 تقریباً برای هر کاری که دانشجو انجام می دهد خوب است.
[/accordion-item][accordion-item title=”i3 یا i5 برای دانشجویان بهتر است؟”]i5 عملکرد پردازنده بیشتری نسبت به i3 به شما می دهد ، در حالی که i3 عملکرد پردازنده بهتری نسبت به i5 به شما می دهد ، i3 باتری بیشتری داردi5 عملکرد پردازنده بیشتری نسبت به i3 به شما می دهد ، در حالی که i3 عملکرد پردازنده بهتری نسبت به i5 به شما می دهد ، i3 باتری بیشتری داردi5 عملکرد پردازنده بیشتری نسبت به i3 به شما می دهد ، در حالی که i3 عملکرد پردازنده بهتری نسبت به i5 به شما می دهد ، i3 باتری بیشتری دارد.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *