خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری

خرید لپ تاپ اداری مناسب

اگر به دنبال لپ تاپ برای کارهای دفتری خود هستید، به جای مناسب مراجعه کرده اید. ما، در خرید لند به بررسی بهترین لپ تاپ های استوک پرداخته ایم تا بتوانیم لیستی از لپ تاپ استوک مناسب برای کارهای اداری را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خرید لپ تاپ

زمانیکه شما تصمیم به خرید لپ تاپ میگیرید بدون شک با کمبودی مواجه نخواهید بود چرا که برندهای متنوع زیادی در راستای تولید لپ تاپ های مختلف فعالیت دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین لپ تاپ را انتخاب و خریداری کنید.

اما شاید سختی کار تنها اینجا باشد که شما به دنبال یک لپ تاپ خاص می باشید. مثل: لپ تاپ مخصوص کارهای مهندسی، لپ تاپ بازی، لپ تاپ صنعتی و لپ تاپ مناسب کارهای اداری.

این موضوع ممکن است که شما را خسته کند اما زمانیکه بدانید چه سبک لپ تاپی برای کار اداری شما مناسب تر می باشد و تا چه میزان میخواهید بابت خرید لپ تاپ هزینه کنید بدون شک این سختی کمتر خواهد شد.

در دنیای امروز، فاصله کمی بین لپ تاپ ها و تبلت ها وجود دارد. در گذشته تفاوت عمده بین لپ تاپ ها و تبلت ها سیستم عامل بود.

مشخصات لپ تاپ استوک اداری

لپ تاپ استوک اداری

لپ تاپ استوک کار های اداری

تا به ابنجا متوجه شدیم که چطور می توانیم برای خرید لپ تاپ اقدام کنیم و باید اول از هر کاری بدانیم که به دنبال چه سبک لپ تاپ تا چه هزینه ای می باشیم. هدف اصلی امروز خرید لند معرفی کردن لپ تاپ استوک مناسب برای کارهای اداری می باشد. با شرایط اقتصادی این روزها و افزایش روز به روز ارزهای خارجی طبیعی است که از پس خرید لپ تاپ آکبند بر نیایید. خب این مسئله نباید مانعی برای انجام کارهای شما باشد چرا که شما مسئولیت اموری را بر عهده دارید که به واسطه انجام آن ها حقوق و دستمزد دریافت می کنید.

بنابراین برای اینکه بتوانید آنچه که بر عهده شما گذاشته شده است را بخوبی انجام دهید نیاز به یک لپ تاپ استوک دارید. اما باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید لپ تاپ استوک مناسب با کارتان انتظارهایی که از لپ تاپ مورد نظرتان دارید را مشخص کنید. ( برای این کار یک چک لیست آماده کنید).

اکثریت افرادی که برای انجام امور اداری خود به دنبال لپ تاپ می باشند نیازی به لپ تاپی که دارای سخت افزار قوی و نرم افزار سنگین باشد ندارند چرا که این مسئله بیشتر برای مهندسین دارای اهمیت می باشد. اگر شما تنها می خواهید یک لپ تاپ داشته باشید که بتوانید گزارش های کاری، ارائه دادن عکس های مربوط به پرونده ها و… را بتوانید به کمک آن انجام دهید استفاده از لپ تاپی که نرم افزار سبک دارد بهترین گزینه برای کار شما می باشد.

قیمت لپ تاپ اداری

درباره قیمت لپ تاپ استوک مناسب برای کارهای اداری باید بگوییم که نسبت به لپ تاپ های مخصوص برنامه نویسی و گیمینگ کمتر و مناسب تر می باشد دلیل آن هم سخت افزارهای با قدرت پایینی است که در این سبک لپ تاپ ها به کار برده شده است.

این لپ تاپ ها برای مالتی مدیا ، وبگردی و انجام کار های سبک و یا حتی بازی های سبک مناسب هستند .اما با توجه به اینکه روز به روز با افزایش قیمت ارز و دلار مواجه می باشیم بنابراین نمی توانیم یک قیمت ثابت را برای لپ تاپ استوک اداری به شما معرفی کنیم. شما دوستان و همران عزیز می توانید برای کسب قیمت روز لپ تاپ های اداری با ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید و از کارشناسان و مشاورن فروش ما اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

بهترین لپ تاپ استوک کارهای اداری

انواع لپ تاپ اداری

معرفی بهترین مدل های لپ تاپ استوک اداری

در ادامه ما به معرفی بهترین لپ تاپ های استوک اداری پرداخته ایم و چند نمونه از پرطرفدارترین لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری را به شما عزیزان معرفی کرده ایم تا شما مشتریان عزیز بتوانید با بودجه ی خود بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید .

  1. Lenovo ThinkPad X1 Carbon
  2. Microsoft Surface Pro 7
  3. MacBook Pro 16-Inch
  4. Asus ExpertBook B9450
  5. Asus Flip Chromebook
  6. HP ZBook G5
  7. Dell XPS 15
  8. HP Envy
  9. HP Elite Dragonfly
  10. HP 8560p – i5
  11. Dell E6520 – i5
  12. HP 8440p – i5
  13. Dell e6410 – i5
  14. Dell D620/D630
خرید لپ تاپ اداری HP 8560p  i5

لپ تاپ اداری HP 8560p i5

مشخصات لپ تاپ اداری HP 8560p – i5
  • پردازنده: Intel core i5 2520m/ 2.5GHz up to 3.2 GHz /3MB Cache
  • حافظه رم: 4 گيگابايت قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت ( DDR3 )
  • هارد: 320 گیگابایت قابل ارتقاء به تمام هارد های معمولی و اس اس دی
  • گرافیک: AMD Radeon HD 6470M – 1 GB DDR3 SDRAM با کمک گرافیک داخلی اینتل تا 4 گیگابایت بالا میرود
  • صفحه نمایش: 15 اينچ – LED backlight – صفحه نمايش مات – HD
  • وزن: 2.7 کیلو گرم
خرید لپ تاپ اداری Dell E6520  i5

لپ تاپ اداری Dell E6520 i5

مشخصات لپ تاپ اداری Dell E6520 – i5       
  • پردازنده: CPU Intel Core i5 (2nd Gen) 2520M / 2.5 GHz Max Turbo Speed 3.2 GHz/Cache 3 MB
  • حافظه رم: 4 گيگابايت قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت ( DDR3 )
  • هارد: 320 گیگابایت قابل ارتقاء به تمام هارد های معمولی و اس اس دی
  • گرافیک: 512MB ATI Radeon HD با کمک گرافیک داخلی اینتل تا 2.5 گیگابایت بالا میرود
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ / Resolution 1366 x 768 (HD) /Widescreen
  • وزن: 2 کیلوگرم
مشخصات لپ تاپ اداری Dell D620/D630      
  • پردازنده: Intel Core2Duo
  • حافظه رم: 2 گيگابايت قابل ارتقاء تا 4 گیگابایت
  • هارد: 160 گیگابایت با قابلیت ارتقاء
  • گرافیک: Intel HD تا 1 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 14 اینچ
  • وزن: 2 کیلوگرم
خرید لپ تاپ اداری Dell D620 D630  

لپ تاپ اداری Dell D620 D630

در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم از میان لپ تاپ های موجود در بازار برای شما لیستی از لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری را آماده کنیم و از میان آن ها به مشخصات لپ تاپ های که بیشترین طرفداران را دارند نیز اشاره داشته باشیم. متاسفانه برایتان قیمت این لپ تاپ ها را عنوان نکرده ایم و دلیل آن هم نوسان قیمت دلار و ارزهای خارجی می باشد.

شما می توانید برای اینکه درباه اطلاعات و قیمت لپ تاپ های اداری معرفی شده بیشتر بدانید و هم از قیمت روز آن ها مطلع شوید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک مناسب برای کارهای اداری

[accordion title=””][accordion-item title=”لپ تاپ دل برای کارهای اداری بهتر است یا لپ تاپ اچ پی؟”]اگر به یک لپ تاپ ارزان اما قابل اعتماد نیاز دارید ، باید Dell را انتخاب کنید. … Alienware Dell عملکرد بازی شما را به مراتب بهتر از هر لپ تاپ HP ارائه می دهد. با این حال ، اگر به ترکیب سالم نیرو و قیمت نیاز دارید ، لپ تاپ های HP را انتخاب کنید. آنها طراحی زیبا ، کیفیت عالی و سخت افزار قدرتمندی را به شما ارائه می دهند.[/accordion-item][accordion-item title=” لپ تاپ 15 اینچی بهتره یا 17 اینچی بهتر است؟”]لپ تاپ های 15 اینچی، این لپ تاپ ها وزن کمتری دارند ، حمل آنها راحت تر است و عمر باتری آنها بهتر است. در واقع باید بگوییم که تفاوت زیادی بین لپ تاپ های 15 و 17 اینچی وجود ندارد. تفاوت اصلی در قابلیت حمل و صفحه کلید اختیاری است.[/accordion-item][accordion-item title=”برای لپ تاپ های اداری حافظه رم از اهمیت بیشتری برخوردار است یا پردازنده؟”]هر دو به یک اندازه مهم هستند. مقدار RAM تعیین می کند که چند برنامه و برنامه بتوانید همزمان داشته باشید. پردازنده (CPU) تعیین می کند که کامپیوتر چه مقدار کار می تواند انجام دهد. کمبود حافظه رم باعث می شود شما نتوانید برنامه ها را اجرا کنید.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری

  1. اهورا رضایی گفت:

    برای یک لپ تاپ مخصوص کارهای اداری چه مقدار ram مناسب تر است؟

    1. سلام حداقل 4گیگابایت

  2. ریما رامین فر گفت:

    ماندگاری لپ تاپ استوک چقدر است؟

    1. سلام بستگی به سال تولید و چقدر کارکرده میشود که از طریق نرم افزارها ی که هارد چند روز کار کرده متوجه شد. این سوال جواب کلی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *