خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک برای کودکان

خرید لپ تاپ استوک برای کودکان

شاید بسیاری از والدین دوست نداشته باشند که فرزندان آن ها از لپ تاپ شخصی آن ها استفاده کنند. خب، این مسئله کاملا طبیعی است زیرا که آن ها اطلاعات کاری خود را که برایشان مهم است را در لپ تاپ دارند. پیشنهاد ما به این دسته از والدین این است که لپ تاپ استوک برای کودکان خود تهیه کنند. زمانیکه شما اقدام به خرید لپ تاپ استوک برای فرزندان خود میکنید استرس کمتری را دارید تا زمانیکه یک لپ تاپ آکبند برای آن ها تهیه می کنید.

تیم خرید لند برای کمک به شما والدین عزیز این مقاله را آماده کرده است تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و خیال آسوده تری برای فرزندان خود یک لپ تاپ مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

استفاده از تکنولوژی برای کودکان

در گذشته اکثر کودکان با هم سن های خود بازی میکردند و بیشتر بازی های فیزیکی انجام می دادند. اما امروزه کودکان بیشتر وقت خود را به تنهایی و به وسیله وسایل الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و یا لپ تاپ میگذرانند. همانطور که همه ما می دانیم این موضوع هم جنبه های مثبت دارد و هم جنبه های منفی.

جنبه مثبت این موضوع این است که کودک از سنین پایین استفاده از تکنولوژی را یاد میگیرد و با محیط های مختلف آشنا میشود. اما اگر بخواهیم صادق باشیم جنبه های منفی استفاده از وسایل اکترونیکی بسیار بیشتر است.

  1. از جمله نکات منفی می توان به عدم تحرک فیزیکی کودک اشاره کرد که به مرور زمان باعث چاقی و اضافه وزن کودک میشود.
  2. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم ضعیف شدن چشم کودکان است، چرا که بازی های دیجیتال بسیار جذاب هستند و کودکان مدت زمان زیادی را صرف بازی میکنند به همین جهت در دراز مدت باعث ضعیف شدن چشمان آن ها میشود.

تکنولوژی خوب یا بد؟

شما والدین عزیز قبل از اینکه اقدام به خرید لپ تاپ استوک برای کودکان خود کنید با خودتان مدام تکرار خواهید کرد که آیا تکنولوژی چیزی خوبی است یا نه؟!

با وجود جنبه های منفی و مثبت متفاوت، نمی توان لزوم استفاده از تکنولوژی را برای کودکان نادیده گرفت. به خصوص در شرایط کنونی که به علت شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل شده و آموزش به صورت مجازی است استفاده از این وسایل برای کودکان لازم و ضروری است.

اما سوال اصلی اینجاست که کدام وسیله الکترونیکی برای استفاده کودکان مناسب تر است و کمترین آسیب را به آنها میزند. با ما، در ادامه همراه باشید تا بهترین وسیله ای که کودکان شما می توانند در دنیای تکنولوژی از آن استفاده کنند را به شما معرفی کنیم.

استفاده از تکنولوژی برای کودکان کار خوبی است یا نه؟

استفاده از تکنولوژی برای کودکان

موبایل، تبلت یا لپ تاپ؟

اگر میخواهید برای کودکان از میان وسایلی پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا همچون موبایل، لپ تاپ یا تبلت یکی را خریداری کنید تا به تکالیف مدرسه و آموزش مجازی بپردازد بهترین گزینه خرید لپ تاپ است.

شاید بپرسید که چرا از میان این سه گزینه لپ تاپ را به شما معرفی کرده ایم؟ خب، باید بگوییم که لپ تاپ ها هم کیفیت بالاتری دارد و هم شما می توانید نحوه کار کرد کودکان را با این دستگاه کنترل کنید.

وسایلی مانند: تبلت و یا موبایل به علت ظرافت در طراحی برای کودکان مناسب نیست چرا که اگر از دست کودک به زمین افتد و یا چیزی روی آن بریزد به سرعت خراب میشود و کارایی خود را از دست میدهد و شما برای تعمیر یا تعویض آن متحمل پرداخت هزینه میشوید.

لپ تاپ استوک برای کودکان

حال که متوجه شدیم خرید لپ تاپ برای کودکان مناسب ترین گزینه است باید بررسی کنیم چه نوع لپ تاپی ارزش خرید دارد.

حتما تا به حال واژه استوک به گوش شما خورده است. لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته میشود که به علت ایرادات جزئی توسط اولین خریدار به شرکت مرجوع شده است و اکنون پس از رفع آن ایراد با قیمت پایین تری به فروش میرسد.

این لپ تاپ ها چون به سفارش کشورهای اروپایی تولید میشوند کیفیت قطعات آنها بسیار بالا است و برای استفاده کودک مناسب است و به سرعت خراب و اوراقی نمیشود.

همچنین قیمت لپ تاپ استوک بسیار کمتر از لپ تاپ نو و آکبند است و حتی اگر مشکلی برای لپ تاپ پیش بیاید شما هزینه زیادی برای خرید آن نکرده اید.

لپ تاپ استوک برای کودکان میتواند گزینه ای مناسب باشد چرا که هم قیمت آن پایین است و هم کیفیت قطعات آن بالا است.

اگر به دنبال خرید لپ تاپ استوک برای کودک دلبندتان هستید بهتر است از فروشگاهی کامل و معتبر اقدام به خرید کنید. تا هم از سالم بودن لپ تاپ مطمئن باشید و هم از خدمات پس از فروش آن بتوانید استفاده کنید.

خرید مناسب ترین لپ تاپ استوک

موبایل تبلت یا لپ تاپ برای کودکان مناسب-تر است؟

نکات مهم جهت خرید لپ تاپ استوک برای کودکان

همانطور که در مطالب بالا نیز عنوان کردیم از میان وسایل تکتولوژی موجود در بازار امروز همچون تبلیت، گوشی هوشمند، لپ تاپ  بهترین گزینه برای کودکان تهیه لپ تاپ می باشد.

اما بهتر است به جای خرید لپ تاپ آکبند به سراغ لپ تاپ استوک برای کودک خود باشید. برای اینکه بتوانید در این مورد تصمیم درستی بگیرید باید به دو نکته زیر توجه داشته باشید.

  • تست لپ تاپ استوک
  • بهترین سن استفاده لپ تاپ برای کودکان

تست لپ تاپ استوک

چون شما لپ تاپ استوک را برای کودکانتان تهیه کرده اید باید مطمئن باشید که لپ تاپ خریداری شده سالم است و بهترین کارایی را دارد به این منظور کافی است از فروشنده بخواهید لپ تاپ را روشن کند و مواردی همچون صفحه نمایش، اسپیکر، سلامت باتری و دیگر موارد را برای شما توسط نرم افزار هایی که برای این کار موجود است چک کند.

بهترین سن استفاده از لپ تاپ

اکثر والدین برای اینکه کودکان خود را سرگرم کنند و خود به کار های دیگر بپردازند از سنین کودکی حتی زمانی که بچه قادر به صحبت نیست وسایلی همچون موبایل یا تبلت را به کودکان میدهند اما باید بدانید، به هیچ وجه استفاده از لپ تاپ در سنین خردسالی برای کودکان مناسب نمی باشد و باعث اثرات جبران ناپذیری بر روی سلامت آنها میشود. بهتر است استفاده از لپ تاپ به بعد از سن 7 سالگی که کودک پا به مدرسه میگذارد موکول شود.

لپ تاپ استوک برای کودکان

نکات مهم جهت خرید لپ تاپ استوک برای کودکان

در نهایت اینکه 

با توجه به لزوم استفاده از لپ تاپ در شرایط کنونی برای کودکانی که در سن مدرسه هستند، والدین باید به فکر خرید لپ تاپی سالم و کارآمد برای کودکان باشند. به همین منظور بهتر است به فکر خرید لپ تاپ استوک برای کودکان خود باشید چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت ساخت و قطعات آن بهتر است.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com به شما در این امر مهم کمک خواهند کرد. شما میتوانید سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما از این طریق در میان بگذارید.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک برای کودکان

[accordion title=””][accordion-item title=”آیا کودکان با لپ تاپ استوک می توانند بازی کنند؟”]لپ تاپ استوک با دیگر لپ تاپ ها فرق خاصی ندارد و تمام امکانات لازم را دارا میباشد. فقط این لپ تاپ آکبند نمی باشد و قبلا توسط اولین خریدار مرجوع شده است. این مرجوعی می تواند به هر دلیل باشد. حتی پشیمانی از خرید و صرفا به علت داشتن ایراد نیست.
[/accordion-item][accordion-item title=”لپ تاپ مورد نیاز کودکان چه ویژگی باید داشته باشد؟”]لپ تاپی که برای استفاده کودکان خریداری میکنید باید از مقاومت خوبی بر خوردار باشد چرا که کودکان به علت سن پایین توجهی به مراقبت از لپ تاپ ندارند و ممکن است خیلی زود لپ تاپ های ظریف را خراب کنند. لزوما قیمت بالا دلیل بر خوب بودن نوع خاصی از لپ تاپ نیست. معمولا لپ تاپ هایی که به تازگی ساخته میشوند بسیار ظریف و حساس هستند و اگر کودکان از این نوع لپ تاپ ها استفاده کنند ممکن است خیلی زود این سبک لپ تاپ ها را خراب کنند. پس بهتر است برای کودکان از لپ تاپ های استوک استفاده کنید که بیشترین مقاومت را دارند.
[/accordion-item][accordion-item title=”بهترین برند لپ تاپ استوک برای کودکان کدام است؟”]تمام برند ها می تواند گزینه ای مناسب برای خرید باشد و این موضوع بستگی به بودجه و نوع استفاده کودک شما دارد. اما بهتر است برند هایی را انتخاب کنید که از نظر مقاومت و کیفیت در رده خوبی باشند و به آسانی خراب نشوند.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *