خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک

یکی از راه های خرید لپ تاپ که یک شخص بتواند یک لپ تاپ با کیفیت را خریداری کند لپ تاپ استوک است. لپ تاپ های استوک این امکان را برای افرادی که از نظر بودجه محدودیت دارند راحت کرده است که بتوانند با خیالی آسوده اقدام به خرید لپ تاپ با کیفیت کند. در بین انواع لپ تاپ ها، خرید لپ تاپ استوک گیمینگ طرفداران بسیار زیادی دارند.

با توجه به علاقه مندی جوانان به بازی های کامپیوتری و گیمر های حرفه ای، شرکت های مختلف را  وادار به ساخت لپ تاپ هایی مخصوص بازی کرده است.

لپ تاپ گیمینگ جز لپ تاپ های گران قیمت است. اگر فردی قصد داشته باشد که یک لپ تاپ گیمینگ را خریداری کند  بتواند بازی های سنگین را روی سیستم اجرا کند باید هزینه بالایی پرداخت کند.

در این مقاله ما قصد داریم لپ تاپ گیمینگ استوک را بررسی کنیم و بررسی کنیم که چه ویژگی هایی دارند.

لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ استوک لپ تاپ های کارکرده ای است که از خارج از کشور وارد ایران می شود.

این لپ تاپ ها اغلب کارکرده نیستند. در اروپا این قانون وجود دارد که فردی می تواند پس از 30 روز لپ تاپ خریداری شده را بدون دلیل خاصی به فروشگاه ارجاع کنند و پول خود را به صورت کامل خریداری کنند.

لپ تاپ استوک به نسبت لپ تاپ های نو در بازار بسیار مناسب تر هستند و این لپ تاپ ها کیفیتی همچون نمونه های صفر در فروشگاه ها دارند اما از نظر قیمتی، قیمتی به مراتب پایین تر از نمونه های صفر در فروشگاه دارند.

به طور مثال اگر لپ تاپی به قیمت 6 میلیون تومان در فروشگاه به فروش برسد. شما می توانید نمونه استوک لپ تاپ را به قیمت 3 میلیون تومان خریداری کنید.

این  شرایطی بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال لپ تاپ های  بسیار با کیفیت است. توصیه ما به افرادی که  محدودیت مالی دارند این است، که از لپ تاپ های استوک خریداری کنند.

"<yoastmark

خرید لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک گیمینگ مناسب ترین انتخاب برای افرادی است که به بازی های رایانه ای علاقمند هستند.

لپ تاپ های گیمینگ دارای سخت افزار هایی هستند که بازی ها را با سرعت و کیفیت بالا به اجرا در می آورند.

لپ تاپ های استوک گیمینگ دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد هستید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ استوک گیمینگ می توان به سرعت بالا، سخت افزار ها با کیفیت بالا، فناوری پیشرفته و عالی، طراحی زیبا، کیبورد راحت و…. اشاره کرد.

ویژگی های لپ تاپ دست دوم گیمینگ

  • سرعت بالا
  • کیفیت فطعات لپ تاپ استوک گیمینگ

"بهترین

سرعت بالا

یکی از ویژگی های مهم در خرید لپ تاپ سرعت بالای آن است که لپ تاپ های گیمینگ از این سرعت بهره مند هستند.

سرعت لپ تاپ های استوک گیمینگ به صورتی است که روشن و خاموش کردن لپ تاپ فقط در سی ثانیه اتفاق می افتد.

همچنین این ویژگی باعث میشود قدرت پردازنده ی لپ تاپ های گیمینگ بالا برود و به اجرای بهتر برنامه های سنگین کمک میکند.

 لپ تاپ های استوک گیمینگ میتوانند اطلاعات بیشتری نسبت به سایر لپ تاپ ها در خود ذخیره کنند و عملکرد بهتری نسبت به کامپیوتر های معمولی داشته باشند.

یکی از ویژگی های لپ تاپ استوک گیمینگ جدید بودن سیستم است.

سیستم  لپ تاپ های گیمینگ به گونه طراحی می شود که برای آینده کاربرد داشته باشند. چرا که ما شاهد این موضوع هستیم که روزانه بازی های جدید با سیستم های قوی به بازار عرضه می شوند.

 این لپ تاپ ها باید توانایی اجرای بازیهای جدید را داشته باشند. اگر لپ تاپی برای امروز طراحی شود مطمئن توانایی اجرای بازی هایی که در آینده تولید می شوند را ندارند. همین یک  امر بسیار مهم برای گیمر ها است.

منظور از سرعت بالا در لپ تاپ های گیمینگ چیست؟

قبل تر به این موضوع اشاره کردیم که لپ تاپ استوک گیمینگ چیست؟ و بیشتر برای چه افرادی مناسب می باشد.

در ادامه ویژگی هایی که درباره این مدل لپ تاپ ها به آن اشاره کرده ایم می خواهیم اشاره ای کنیم به این مسئله زمانیکه می گوییم سرعت لپ تاپ گیمینگ بالا می باشد یعنی چه؟

زمانیکه صحبت از سرعت بالا لپ تاپ گیمینگ می کنیم منظورمان میزان سرعتی است که برای پردازش بیشتر بازی از آن استفاده می شود. این مسئله به اجرای آسانتر بازی های سنگین کمک میکند.

این سرعت بالا همچنین کمک می کند تا اطلاعات بیشتری را نسبت به سایر سیستمهای معمولی بتوانید مدیریت کنید.

"خرید

کیفیت قطعات لپ تاپ استوک گیمینگ

از جمله ویژگی های لپ تاپ گیمینگ با کیفیت بودن قطعات است. لپ تاپ های گیمینگ به دلیل شرایطی که دارند  باید توانایی اجرای بازی های سنگین را داشته باشند.

این بازی ها فشار زیادی به لپ تاپ خواهد آورد به همین دلیل این قطعات این لپ تاپ ها  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

قطعات به کار رفته شامل پردازنده قوی، گرافیک قوی، حافظه بیشتر، صدای بهتر است. همچنین لپ تاپ های گیمینگ به دلیل داشتن فن های قوی لپ تاپ را به طور مناسبی خنک می کنند.

عمر باتری لپ تاپ های گیمینگ بسیار بالا است. در این نوع لپ تاپ ها  باتری های استفاده شده است که بتواند ساعت های بیشتری فعال باشد  و همچنین عمر بیشتری نسبت به دیگر باتری ها داشته باشند.

لپ تاپ های استوک گیمینگ یک انتخاب مناسب برای افرادی  است که قصد پرداخت  هزینه بالا برای لپ تاپ را ندارد. و یا بودجه محدود برای خرید لپ تاپ دارند.

این دسته از افراد  می توانند بجای خرید لپ تاپ های بی کیفیت نو می توانند لپ تاپ های استوک با کیفیت از برند های معتبر را خریداری کنند.

معرفی لپ تاپ گیمینگ 2022

  • Asus ROG Zephyrus G14
  • Asus ROG Zephyrus S GX502
  • Razer Blade 15 Advanced Model
  • Acer Predator Helios 300
  • HP Omen X 2S
  • MSI GL65 9SC
  • Acer Predator Triton 500
  • Asus ROG Zephyrus Duo 15
  • Lenovo Legion Y545
  •  Alienware Area-51m
خرید  لپ تاپ استوک با کیفیت

لپ تاپ استوک گیمینگ با کیفیت

لیست برخی از لپ تاپ های گیمینگ با قیمت

در انتهای این مطلب می خواهیم به برخی از مدل های لپ تاپ مخصوص بازی که این روزها طرفداران بسیار زیادی هم دارند اشاره داشته باشیم و یک حدود قیمت هم برای شما عزیزان مشخص کرده ایم.

اما به این موضوع دقت داشته باشید که هر زمان قصد خرید لپ تاپ استوک مخصوص بازی را داشتید با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از قیمت روز این لپ تاپ ها مطلع شوید.

چرا که با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و افزایش روز به روز قیمت ارزهای خارجی امکان این وجود ندارد که برای شما عزیزان یک قیمت مشخص و واحدی را عنوان کنیم.

  1. HP Zbook15/G1 – i7 قیمت 15.000.000 تومان
  2. Dell M6800 – i7 2G Graphic قیمت 16.500.000 تومان
  3. HP 8460p – i7 قیمت 8.000.000 تومان
  4. لپ تاپ گیمینگ Asus ROG G752VT قیمت 19.000.000 تومان
  5. لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG Zephyrus GX501VI قیمت 11.000.000 تومان
در نهایت اینکه

تیم خرید لند در این مطلب برایتان شرح داده است که به چه لپ تاپ هایی، گیمینگ گفته می شود.

درباره ویژگی های این مدل لپ تاپ ها برایتان صحبت کرده است و در نهایت لیستی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2022 را در اختیارتان قرار داده است.

لپ تاپ استوگ گیمینگ نیز همچون سایر کامپیوترهای استوک و دست دومی که در بازار موجود می باشند دارای قیمت های مختلف از برندهای مختلف می باشند تا افرادی که توانایی مالی خرید لپ تاپ آکبند را ندارند دیگر استرس این مسئله را نداشته باشند و بتوانند با هزینه ای که در اختیار دارند گزینه مناسبی را انتخاب و خریداری کنند.

ما امیدواریم که با آنچه که در این مطلب برایتان شرح داده شده است به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید با دید بازتری برای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ اقدام کنید.

همچنین شما می توانید برای اینکه با آسودگی خاطر بیشتر تصمیم به خرید لپ تاپ مورد نظر خود کنید با مشاوارن و کارشناسان ما از طریق سایت kharidland.com ارتباط گرفته و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید و راهنمایی های لازمه را دریافت نمایید.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک گیمینگ

عمر باتری لپ تاپ های گیمینگ چقدر است؟برای این مدل لپ تاپ ها باتری هایی با عمر طولانی طراحی شده اند و علت این کار هم این است که گیم های کامپیوتری دارای مصرف باتری بیشتری و شما می توانید بدون نیاز به شارژ مداوم ساعت های زیادی از لپ تاپ استفاده کنید.

برای خرید لپ تاپ گیمینگ به چه چیز باید دقت کرد؟در موقع خرید لپ تاپ استوک گیمینگ به نسل پردازنده آن باید دقت نمایید.

سرعت اجرای نرم افزارها چگونه است؟سرعت اجرای نرم افزارهای لپ تاپ گیمینگ بسیار بالاتر از سیستم های معمولی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *