خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

خرید لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

برند اچ پی یکی از بهترین، با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برند اولید کننده لپ تاپ می باشد که باتوجه به نیاز کاربران خود تا به امروز توانسته است لپ تاپ های مناسبی را به بازار عرضه کند. امروز می خواهیم با شما همراهان همیشگی خریدلند بیشتر درباره لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR صحبت کرده و اطلاعاتی در زمینه خرید لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR در اختیارتان قرار دهیم.

شما دوستان عزیزی که به لپ تاپ های برند اچ پی علاقه زیادی دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا کمی بیشتر درباره طراحی و ساختار این مدل از لپ تاپهای برند hp بدانید.

معرفی لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

خب، به طور کلی باید بگوییم که این مدل از لپ تاپ های برند hp در حقیقت یم سیستم گیمینگ بسیار فوق العاده و قدرتمند می باشد که در ادامه بیشتر درباره طراحی و مشخصات آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
این لپ تاپ قدرت عملکردی و سخت افزری بسیار ویژه به همراه طراحی خاص و زیبا می باشد.
 
لپ تاپ اچ ‌پیPavilion 15-EC1046NR دارای یک پردازنده سری Ryzen 7 از AMD می باشد که از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار است.
 
برای خرید این لپ تاپ از سری لپ تاپ های برند اچ پی نیاز است کمی بیشتر درباره طراحی خاص آن، باتری که برای این لپ تاپ طراحی شده است و پورت ها لپ تاپ اچ ‌پیPavilion 15-EC1046NRبدانیدتا برای خرید بتوانید راحتر تصمیم گیری کنید.
قیمت  خرید لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

خرید لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR


ساختار لپ تاپ اچ ‌پیPavilion 15-EC1046NR

ماتسافنه واقعیتی که باید برای خرید لپ تاپ اچ ‌پیPavilion 15-EC1046NR بدانید این است که از سری لپ تاپ های گیمنیگ است که دارای قیمت بسیار بالایی می باشد.

بنابراین اگر به دنیال یک لپ تاپ مخصوص بازی با قدرت بسیار بالا می باشید باید قیمت را فراموش کنید.

البته شما عزیزانی که مشکل مالی برای خرید این لپ تاپ را دارید باید بدانید که در خریدلند می توانید لپ تاپ استوک Pavilion 15-EC1046NR برند اچ پی را با قیمت مناسب تری تهیه و خریداری کنید.

طراحی متمایز لپ تاپ Pavilion 15-EC1046NR

درباره شکل ظاهری این لپ تاپ باید بگوییم که در هین ضخامت بسیار کمی که دارد از پورت های متنوعی برخوردار می باشد.

لبه های تیز این لپ تاپدر کنار پوشش های نقره ای رنگ بسیار زیبا و جذاب شده اند و به راحتی می توانند هر سلیقه ای را مقلوب کند.

در بدنه ظریف و باریک این لپ تاپ از سی لپ تاپ های گیمینگ برند hp، یک وبکم 720p هم تعبیه شده است. اچ پی در Pavilion 15-EC1046NR از آلومینیوم به عنوان پوشش استفاده کرده است تا کیفیت و مقاومت آن را افزایش دهد. 

پورت های لپ تاپ  Pavilion15-EC1046NR

این لپ تاپ دارای دو پورت پر سرعت USB-A، درگاه Type-C،  LAN، یک خروجی HDMI، جک هدفون و اسلات کارت Micro-SD می باشد.

لازم است بدانید که یک حسگر انگشتی کوچک نیز در زیر صفحه شمار این لپ تاپ تعبیه شده است.

لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

طراحی لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

باتری پر ظرفیت Pavilion 15-EC1046NR

باتری یکی از مهم ترین اجزاء تشکیل دهند لپ تاپ می باشد که نحوه نگهداری و شارژ کردن آن می تواند به کاهش یا افزایش عمر باتری لپ تاپ کمک زیادی کند.

باتری که برای لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR طراحی شده است دارای سه سلول می باشد از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند.

باتری های این لپ تاپ تا 6 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار می کنند.

مشخصات کلی Pavilion 15-EC1046NR

  • پردازنده: AMD Ryzen 7
  • حافظه  Cache: هشت مگابایت
  • ظرفیت حافظه: 12 گیگابایت
  • نوع حافظه : DDR4
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: 6 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: IPS level panel

قابلیت های لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion 15-EC1046NR

  1. باتری: سه سلولی 52.5 وات ‌ساعت
  2. شارژدهی باتری: تا 6 ساعت
  3. کیبورد با نور پس زمینه، وبکم
  4. درگاه‌های ارتباطی(USB , LAN , Wi-Fi , شیار کارت حافظه , HDMI , Bluetooth)
  5. مشخصات اسپیکر(Audio by B&O; Dual speakers; HP Audio Boost) 
لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

مشخصات لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

در نهایت اینکه

تیم خریدلند سعی کرده است در این مقاله اشاره ای به این مسئله داشته باشد که لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR از چه طراحی، ویژگی و ساختاری برخوردار می باشد.

امید است با مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم توانسته باشیم به شما دوستانی که علاقه مند به استفاده و خرید لپ تاپ های گیمینگ پرقدرت می باشید کمک کرده باشیم تا با بودجه و هزینه ای که در اختیار دارید بهترین و با کیفیت ترین مدل لپ تاپ گیمینگ از برند اچ پی را انتخاب و خریداری کنید.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاع بیشتر درباره خرید لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR از طریق سایت kharidland.com با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR

آیا لپ تاپ اچ ‌پی Pavilion 15-EC1046NR ارزش خریدن دارد؟این لپ تاپ عملکرد خوب 1080p را برای طیف گسترده ای از بازی ها ارائه می دهد. ممکن است لازم باشد تنظیمات گرافیکی را روی متوسط ​​یا پایین نگه دارید، و مطمئناً باید نزدیک به یک پریز باشید، اما در کل نسبت به قیمت، عملکرد قابل توجهی دارد.

آیا لپ تاپ HP Pavilion لپ تاپ خوبی است؟گر به دنبال یک لپ تاپ با عملکرد عالی با قیمت مقرون به صرفه هستید، HP Pavilion لپ تاپ مناسب شماست. بسیاری از مدل‌های این برند با توجه به گیمرها برای بازی ساخته شده‌اند، هرچند که هر کدام دارای تفاوت‌ها و مزایای مشخصی هستند.

آیا سرعت لپ تاپ HP Pavilion 15 خوب است؟این لپ تاپ به همراه 8 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز و درایو SSD سریع M. 2 NVMe 512 گیگابایتی، در استفاده عمومی بسیار خسته کننده است. با استفاده از CrystalDiskMark برای آزمایش سرعت درایو، سرعت خواندن 1633 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 944 مگابایت بر ثانیه را اندازه‌گیری کردم که حتی از یک SSD استاندارد بسیار سریع‌تر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *