خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پی

معیارهای مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پی

همانطور که می دانید برندهای مختلف لپ تاپ بسیار زیاد و متنوع می باشند که هر یک از آن ها سعی کرده اند با در نظر گرفتن نیاز کاربران خود بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها را طراحی و به بازار عرضه کنند. از میان برندهای شناخته شده لپ تاپ دو برند لنوو و اچ پی طرفداران خاص خود را دارا می باشند. اما در این بین مسئله ای که وجود دارد این است که برخی از کاربران نمی دانند لپ تاپ اچ پی بهتره یا لنوو؟! به همین خاطر تیم خریدلند امروز و با ارائه این مقاله می خواهد به مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پرداخته تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی و شناخت بیشتر درباره این دو برند تولید کننده لپ تاپ اقدام به خرید کنید.

لپ تا اچ پی بهتره یا لنوو

هر دو برند لنوو و hp همانطور که قبل تر هم اشاره کرده بودیم از جمله پرطرفدارترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند که تنوع در آن ها بسیار زیاد می باشد.

شاید دلیل اصلی که بسیاری از کاربرانی که توانایی مالی خرید برای لپ تاپ های آکبند را ندارند به سراغ فروشگاه های معتبر لپ تاپ استوک رفته و یکی از این دو برند را انتخاب و خریداری می کنند.

برای اینکه بتوانید از میان این دو برند مجبوب و شناخته شده بهترین گزینه را برای انجام کارهای خود انتخاب و خریداری کنید مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پی ضروری می باشد و شما را در این انتخاب مهم یاری خواهد کرد.

در باره انتخاب  اینکه لپ تاپ اچ پی بهتره یا لنوو باید بگوییم که هر دو آن ها گزینه های بسیار خوب و با کیفیت بالایی می باشند و انتخاب هر یک از آن ها کاملا سلیقه ای می باشد.

لپ تاپ اچ

لپ تاپ اچ پی بهتره یا لنوو

مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پی

HP از جمله شرکت های آمریکایی و قدیمی در زمینه تولید لپ تاپ می باشد و این در صورتی است که لنوو یک شرکت تازه تاسیس چینی است که چند سالی می شود فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید لپ تاپ آغاز کرده است.

HP و Lenovo هر دو لپ تاپ های بسیار خوبی هستند و هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص مربوط به خودشان می باشند.

پیشنهادی که ما با سال ها تجربه آن را به دست پیدا آورده ایم به شما این است که اگر به دنبال لپ تاپ های قیمت مناسب می باشید لپ تاپ های لنوو بهترین انتخاب می باشند.

خب، طبیعی که لنوو برای اینکه بتواند جایگاه خود را در بازار لپ تاپ محکم کند محصولاتش را با قیمت های ارزان تر از برندهای شناخته شده چند ساله همچون اچ پی عرضه خواهد کرد.

معیارهای مقایسه لپ تاپ لنوو با HP

برای اینکه درست ترین تصمیم را بگیرید باید بدانید در مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ باید به چه مواردی توجه داشته باشید.

مهم ترین معیارهایی که در مقایسه این دو برند لپ تاپ باید به آنها توجه داشته باشید عبارتند از:

  1.  قیمت
  2. کیفیت ساخت
  3. قابلیت های ویژه
  4. قطعات سخت افزاری
  5. امکانات نرم افزاری
فیمت لپ تاپ های اچ پی

بهترین لپ تاپ های اچ پی در بازار

ویژگی لپ تاپ های HP

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کرده ایم که HP از جمله برندهای تولید کننده لپ تاپ می باشد که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت دارد و توانسته است تا به امروز بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها را به بازار عرضه کند.

این برند، به جز تولید انواع لپ تاپ، محصولات دیگری مانند PC، چاپگر، اسکنر و مانیتور هم تولید می کند که در مقایسه با لپ تاپ لنوو قدرت بیشتری دارد.

استفاده از کارت های گرافیکی همچون Nvidia Geforce  و پردازنده های Intel Core که در لپتاپ های اچ پی به کار برده شده اند از دلایل افزایش قیمت آن ها می باشد.

شاید به جرات بتوان گفت که برند اچ پی از جمله برندهای معروف وشناخته شده ای می باشد که توانسته در صنعت کامپیوتر و گیمینگ بسیار موفق باشد.

بهترین لپ تاپ های HP

  • HP OMEN(VR READY)
  • HP SPECTRE X360 15T
  • HP ZBOOK 17 G5
  • لپ تاپ HP Spectre x360 13t

ویژگی لپ تاپ های Lenovo

حال که با خصوصیات و ویژگی های لپ تاپ های اچ پی آشنا شدید بد نیست کمی هم درباره ویژگی لپ تاپ های لنوو بدانید.

گفتیم که لنوو یک شرکت تازه تاسیس چینی می باشد که به طور تقریبی با دو برند معرف HP و DELL برابری می کند.

دلیل محبوبیت لپ تاپ های لنوو به خاطر کارایی آن ها می باشد و چون لپ تاپ های این برند نسبت به اچ پی و دل ارزانتر می باشند طرفداران زیادی دارند.

البته ناگفته نماند که ارزان بودن این لپ تاپ ها باعث نشده است که کیفیت پایینی داشته باشند.

شاید لپ تاپ های لنوو از لحاط ظاهری  چندان جالب نباشند اما از لحاظ کیفیت با دو برند دل و اچ پی برابر می باشند. تمامی لپ تاپ های لنوو، عمر باتری بسیار خوبی دارند.

بهترین لپ تاپ های Lenovo

  •  LENOVO YOGA C930
  • LENOVO YOGA 920
  • LENOVO THINKPAD P71
  • LENOVO THINKPAD P52
  • لپ تاپ Lenovo ThinkPad P1
لپ تاپ اچ پی بهتره یا لنوو

مقایسه کیفیت لپ تاپ لنوو با اچ پی

در نهایت اینکه 

ما سعی کرده ایم که مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پی با این هدف انجام دهیم که به شما دوستان و همراهان خریدلند کمک کرده باشیم که بدانید لپ تاپ اچ پی بهتره یا لنوو؟!

جالب است بدانید که این دو برند در چند دعه گذشته جزء 5 برند برتر دنیا بوده اند. وردو لپ تاپ های اچ پی بهخاطر تحریم هایی که وجود دارد به کشور ایران محدود می باشد.

به همبن خاطر است که تعداد لپ تاپ های لنوو موجود در بازار بیشتر از لپ تاپ های اچ پی می باشد.

پس در مقایسه لپ تاپ اچ پی با لنوو، اگر گارانتی و قیمت خرید برای تان اهمیت زیادی دارد، برند لنوو را از نمایندگی های معتبر در ایران می توانید خریداری کنید.

به عنوان حُسن ختام می توان عنوان کرد که هر دو شرکت تولید کننده سعی کرده اند که باکیفیت ترین محصولات را با توجه به نیازکاربران خود طراحی و تولید کنند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو برند و مشورت و راهنمایی جهت خرید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به مقایسه لپ تاپ لنوو با اچ پی

آیا لپ تاپ های لنوو کیفیت خوبی دارند؟ لنوو به دلیل انتخاب گسترده لپ‌تاپ‌های موجود، یک برند کامپیوتری خوب است. اما کیفیت بستگی به لپ‌تاپ خاصی دارد که می‌گیرید، و این برای هر برندی صدق می‌کند.

کدام لپ تاپ بهتر از HP است؟به طور کلی، کامپیوترهای Dell از بهترین های موجود هستند و بهتر از HP در نظر گرفته می شوند. اگرچه HP لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای دارد، اما در کل طیف آنها لپ‌تاپ‌های بسیاری وجود دارند که نمی‌توانند با برندهای دیگر رقابت کنند. در حالی که دل طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را در سراسر جهان دارد.
لنوو یا ایسر کدام لپ تاپ بهتر است؟لنوو لپ‌تاپ‌های بسیار بهتری نسبت به ایسر تولید می‌کند. اگر به دنبال لپ‌تاپی با عملکرد بهتر هستید که برای مدت طولانی دوام می‌آورد، بهتر است لنوو را به جای ایسر انتخاب کنید. اما در تمامی مدل های عرضه شده توسط هر دو برند، لنوو به طور کلی مدل های مطمئن تر و عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *