خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی

خرید بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی

بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی برای همیشه شیوه استفاده از لپ تاپ را تغییر داده و به تکامل صحنه لپ تاپ کمک کرده است. آنچه که یک ویژگی منحصر به فرد در این لپ تاپ ها می باشد در بسیاری از لپ تاپ های قابل حمل استاندارد شده وجود ندارد. تعجب آور نیست زیرا تعامل با یک لپ تاپ می تواند با سایر لپ تاپ ها متفاوت باشد.

این فقط قابلیت صفحه لمسی نیست که به اینجا می رسید. بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی با فاکتور فرم 2 در 1 نیز ارائه می شوند که قابلیت انعطاف پذیری بسیار بیشتری را به آنها می دهد البته نیازی به ذکر نیست ، ارزش آن نیز بیشتر از نمونه های سنتی آنها است. البته این بدان معنا نیست که آنها بیشتر به سبک توجه دارند تا ماده. بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی نیز نوعی عملکرد و قابلیت حمل را دارند که شما از بهترین لپ تاپ ها انتظار دارید.

لپ تاپ های صفحه لمسی به این زودی ها از بین نمی روند و خواه طرفدار Windows 10 باشید و یا سیستم عامل Chrome را ترجیح دهید، می توانید موردی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد زیرا هر دو با صفحه لمسی سازگار هستند

مشخصات بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی

ویژگی بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی

لپ تاپ صفحه لمسی

  1. لپ تاپ های صفحه لمسی بسیار حساس به حرکات لمسی شما هستند، از ورودی قلم دیجیتال پشتیبانی می کنند و از جنب و جوش و روشنایی تابشی چشم شما لذت می برند.
  2. بهترین جنبه لپ تاپ های صفحه لمسی این است که آنها شما را از محدوده صفحه کلید و صفحه لمسی جدا نمی کنند.
  3. بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی با دعوت از شما برای تعامل با صفحه نمایش درجه یک را افزایش می دهد. آنها یک لایه کاملاً جدید از سرگرمی را اضافه می کنند که همتایان صفحه لمسی نمی توانند آن را فراهم کنند و این را می توان با حرکات دست، انگشتان و قلم ها فعال کرد.

شاید با خودتان بگویید پس تا توجه به موارد عنوان شده باید قیمت ابن مدل لپ تاپ ها زیاد باشد که متاسفانه در توان مالی خیلی از افراد جامعه نیست.

خب باید بگوییم که این مدل لپ تا ها هم مانند سایر لپ تاها هم دارای نوع آکبند می باشند و هم استوک آن ها در بازار موجود است و شما با توجه به هزینه و بودجه ای که در اختیار دارید می توانید برای خرید لپ تاپ استوک از نوع لمسی آن نیز اقدام کنید.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ صفحه لمسی

بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند. به لطف پیشرفت های فنی، صفحه های لمسی لپ تاپ پیشرفت های چشمگیری در سرعت داشته اند. تیم خرید لند به عنوان افرادی که در این زمینه مهارت و دانش لازم را دارند برخی از بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی را گردآوری کرده است تا به شما کمک کند بهترین را انتخاب کنید.

با این وجود یک نکته که باید از آن آگاه باشید این است که لپ تاپ های صفحه لمسی تمایل بیشتری به مصرف باتری نسبت به لپ تاپ های صفحه لمسی ندارند. در بررسی های که صورت گرفته است مشخص شده است که لپ تاپ های صفحه لمسی به طور معمول زمان باتری کمتری نسبت به دستگاه های صفحه لمسی دارند.

لپ تاپ های سنتی با صفحه لمسی بسیار عالی هستند اما اگر شما واقعاً می خواهید از مزایای پشتیبانی لمسی برخوردار باشید یکی از بهترین لپ تاپ های 2 در 1 را بخرید و اگر دانشجو هستید لیست بهترین لپ تاپ های دانشگاهی ما را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که به صفحه لمسی نیاز دارید، صفحه بهترین لپ تاپ های سال 2020 را که شامل مدل های غیر لمسی است بررسی کنید.

خرید لپ تاپ لمسی دل ایکس  پی اس

لپ تاپ لمسی دل ایکس پی اس

لیست لپ تاپ های لمسی

  • لپ تاپ لمسی دل ایکس پی اس
  • لپ تاپ لمسی تاشو ایسوس کروم بوک فلیپ
  • لپ تاپ لمسی تاشو انوی
  • لپ تاپ لمسی سرفیس لپ تاپ
  • لپ تاپ لمسی با قلم سامسونگ کروم بوک پرو
  • لپ تاپ صفحه لمسی اسپکتر اچ پی
  • لپ تاپ لمسی با قلم یوگا لنوو
  • لپ تاپ صفحه لمسی سرفیس بوک
  • لپ تاپ لمسی تاشو یوگا لنوو
  • لپ تاپ لمسی تینک پد اکستریم

Dell XPS 13 بهترین لپ تاپ صفحه لمسی

در حالی که انگشتان خود را به سمت چپ و راست روی صفحه Dell XPS 13 می کشید ، چشمانتان را به یک نمایشگر زیبا و نفس گیر می کشید. کارشناسان ما که Dell XPS 13 را بررسی کرده اند در مورد صفحه نمایش این مدل لپ تاپ لمسی عنوان کرده اند که روشن و رنگارنگ بودن آن کاملاً مسحورکننده است.

پیشنهاد ما در سایت kharidland.com اگر می خواهید صفحه نمایش را از اثر انگشت خود ذخیره کنید، توصیه می کنیم Premium Active Pen دل را خریداری کنید ، که دارای 4096 سطح حساسیت به فشار ، نرخ گزارش 240 هرتز و پشتیبانی از شیب است. شما می توانید با استفاده از این قلم از صفحه نمایش لمسی Dell XPS 13 به دلخواه خود استفاده کنید بدون اینکه لکه هایی ایجاد کنید که نمایشگر زیبای شما را آزار می دهد.

خرید لپ تاپ لمسی تینک پد اکستریم

لپ تاپ لمسی تینک پد اکستریم

در نهایت اینکه 

در طی این سال ها تمام شرکت ها و برندهای تولید کننده لپ تاپ در صدد بوده اند که بهترین و با کیفیت ترین لپ های مورد نیاز کاربران را تولید و راهی بازار کنند. از میان مدل های مختلف لپ تاپ های تولید شده از برندهای مختلف لپ تاپ های لمسی به عنوان بهترین لپ تاپ های موجود در بازار شناخته شده اند که ما سعی کرده ایم در این مقاله از سری مقالات سایت خرید لند به برخی از بهترین لپ تاپ های صفحه لمسی از برندهای مختلف اشاره ای داشته باشیم و لیستی از آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در میان تولید کنندگان لپ تاپ شرکت مایکروسافت تلاش کرده است که بهترین ها را در این زمنیه تولید کنند. دو نمونه شناخته شده و با کیفیت لپ تاپ های لمسی شرکت مایکروسافت شامل: لپ تاپ سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) و سرفیس بوک 2 می باشند که از هر لحاظ عالی هستند. این دو مدل از لپ تاپ های صفحه لمسی ماکروسافت به بهترین شکل ممکن توانسته اند با تکنولوژی تاچ ترکیب شده و نیاز کاربران خود را به خوبی برطرف نمایند.

سوالات مربوط به تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

ویژگی لپ تاپ 2 در 1 چیست؟شماره های سریال نیازی نیست که کاملاً عددی باشند. آنها ممکن است حاوی حروف و سایر نمادهای چاپی باشند یا ممکن است کاملاً از یک رشته کاراکتر تشکیل شده باشند.

چطور از اصل بودن لپ تاپ خود اطمینان بدست آوریم؟با بررسی وضعیت گارانتی لپ تاپ خود می توانید از اصل یا تقلبی بودن لپ تاپ خود مطلع شوید.

چطور متوجه شویم لپ تاپی که خریده ایم نو است یا تعمیر شده است؟معمولاً لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده کارخانه‌ای شماره سریال آن‌ها با حرف «R» ختم می‌شود. CN174UA#ABA شماره محصول یک نوت بوک جدید و CN174UAR#ABA شماره محصول برای نوت بوک بازسازی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *